Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitää varmaan jättäytyä työttömäksi ja evakuoida itsensä Inariin

Vierailija
26.06.2015 |

Mitä enemmän näitä elätettäviä tänne haalitaan ongelma-alueilta, sitä tukalammaksi käy tavallisen suomalaisen arki. Joka paikassa saa pelätä kun tällaisena vaaleana nättinä naisena kulkee iltaisin. Aina joku mölisee tai viheltää perään, 95% ulkomaalaisen näköistä sakkia. Inhottaa kun porukalla notkuvat ja huutelevat, aina saa pelätä jos lähtevätkin perään. Keskustassa ei tee mieli enää iltaisin kulkea, alikulkutunnelit pelottaa ja samaten toisaalta myös syrjäisemmät kadut.

Ja jos näitä ongelmataustaisia yhä vaan enemmän ja enemmän tänne rahdataan, niin ei tämä ainakaan paremmaksi muutu. Hirveä ajatus, että saisi tyttölapsen ja sydän syrjällään saisi olla kun teini-ikäinen kulkisi jossain iltariennoissa ja harrastuksista kotiin.

Ihan oikeasti harkitaan miehen kanssa muuttoa jonnekin aivan korpeen, vaikka Inariin. Eihän siellä töitä meille olisi, mutta tuillahan nämä muutkin elätit elää. Siellä ainakin vielä uskaltaisi lapsensa päästää yksinkin liikkumaan ja luokat ei ole täynnä kieliongelmaisia ja joka kortteli ei pursua näitä kulttuurin rikkauksia. Olkoot se vastine hallituksen päätöksille elävöittää kaupunkikuvaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen persu täällä taas esìintyy naisena useammassakin aloituksessa. Viimeks se oli 16-vuotias tyttö.

Vierailija
2/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun pienessä tuppukylässä keski-suomessa, korvessa siis. Joka ikinen kesä ja nyt viime vuosina muulloinkin täällä päin on murtauduttu ihmisten koteihin, kaikki vähänkin arvokas viety. Että enpä mä sanois että korvessakaan niin turvallista on. Ja arvaapa kauanko kestää poliisin tulo tarvittaessa? Voin kertoa että kauan, jos edes tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi itse sen ikäinen, etten usko enää herättäväni suurtakaan huomiota ulkona liikkuessani mutta omien tyttöjen puolesta huolettaa. Vaadin, etteivät enää illemmalla liiku missään yksinään ja isä hakee autolla jos on tarve.

Vierailija
4/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pikkukaupungista ja nyt Helsingissä Tuskassa ja mua oikeasti pelottaa lähteä täältä sit kymmeneltä takaisin hotellille.

Vierailija
5/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huutelee tummienkin perään ja jotkut niistä sanoo pitävänsä vaaleita "isoluisia" suomityttöjä rumina. Ehkä sä vain luulet liikoja itsestäsi.

Mee vaan sinne Inariin muiden mongoolien joukkoon.

Vierailija
6/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän oon aina maksanut taxin vaikka itse jos sen hetkinen tsirbula on tulos yöllä himaan. tosin, sitä oon tehny jo kauan, mielummin otan puhelinsoiton että tuutko maksaa taxin kun että olen sairaalassa.

Vierailija
7/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inari ja muutkin tuppukylät ovat nuorelle naiselle ehdoton turn-off!

Vierailija
8/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan.