Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää, kun mies ei suostu laittamaan aurinkorasvaa lapsille!

Vierailija
03.07.2015 |

ei myöskään käytä itse ja olkoon niin, oma valintansa, mutta minua harmittaa ettei piittaa edes suojata lapsiaan ! itse olen palanut pienenä pahoin, lisäksi tytöt ovat samalaisia runsasluomisia kalkkilaivan kapteeneja kuin äitinsä. joten rasvaa suojakertoimella 50 jopa puolipilvisenä päivänä!

vaan auta armias jos itse  en ole kotona, sillon tyttö viedään rannalle ilman rasvaa ja "isot tytöt ei käytä hattuja äiti hei"-esikoinen 7v saa juosta paljaspäin. että kyrsii.

joo pienet on murheet, mutta kun minnuu oikeasti ärsyttää ja harmittaa! :/ hommtkoon ukko oiselleen ihosyövän, muttei lapsille

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:46"]

Aurinkorasvat SAATTAVAT juu olla vaarallisia elimistölle mutta vaihtoehtona kun on palaminen niin kyllä mä sen aurinkorasvan valitsisin. Ei tuon ikäisiä lapsiakaan mun mielestä tule kieltää olemasta auringossa. Ja varjoonkin säteet tulevat, kuten myös veteen. Näillä säillä on myös aika kidutusta pakottaa pukemaan pitkähihaiset ja -punttiset vaatteet. Enkä kyllä sisälläkään suosittele olemaan. Olen minäkin koko ikäni käyttänyt aurinkorasvoja ja ihan terveenä olen pysynyt. Todennäköisemmin sen syövän saa kyllä ihan auringosta. Kai te aurinkorasvoja vastaan kapinoivat syötätte prosessoimatonta, lisä-aineetonta ruokaa ja juomia lapsillenne? Kyllä mä ruokien lisä-aineita hitusen vaarallisempina pitäisin.

[/quote]

Jokainen uskokoon milloin minkäkin tahon promoamaan propogandaan. Ketään meistä ei ole sanomaan mistä sen syövän todennäköisemmin saa. Ihon palaminen on se juttu, jota pitää välttää ei aurinko. 

Vierailija
22/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aurinkorasva olisi vaarallista, vaikka se imeytyy? Mitkä ainesosat? Ja onko tästä jossain ihan faktatietoa? En ole koskaan kuullutkaan aurinkorasvan vaarallisuudesta, vaikka muuten välitän kyllä tuoteturvallisuudesta paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla