Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla ei oo kännykäs nettiä! :O

Vierailija
03.07.2015 |

Siis mitä kännykäl tekee ilman nettiä?! :O

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kännykässä netti ja tabletilla voin soittaa ja lähetellä tekstiviestejä

Vierailija
2/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on älypuhelin ja karvalakkimalli. En käytä älypuhelinta, kun se on liukkaampi ja isompi, syö virran nopeasti eikä sillä pysty tekemään mitään hyödyllistä. Nyt kuitenkin kun kävin Helsingissä, otin sen mukaan kun ajattelin että voin kätevästi tsekata netistä kauppojen aukiolon tai etsiä muuta tarvitsemaani tietoa. Paskanmarjat. Eihän se toiminut junassa matkalla Helsinkiin.

Älykännykkä jää jatkossa aina pöytälaatikkoon ja turha sitä on ladatakaan. En minä jaksa niska jäpissä odotella, mahtaako arvon lätyskä ehkä saman päivän aikana ladata uutiset näytölle. Luen mieluummin lehdestä. Sivun kääntäminen on nopeampaa kuin uuden uutisen latautumisen odottelu. Pääkin tulee kipeäksi kun yrittää tihrustaa kiiltävältä pinnalta jotain uutisen mobiiliversiota, jossa ei ole juuri asiaa, koska mobiiliversioon ei kannata pitkästi kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en mä käsitä, mitä sil tekee, mullakaan ei oo kännykäs nettii, ja viel en oo keksiny sille muut käyttöö ku verkonpainona. Lol! Kertokaa viisammat, mitä mä voisin mun netittömäl kännykäl tehä! Lol!

Vierailija
4/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omg! Kai sillä nyt on edes se apple eikä mikään typerä samsung

Vierailija
5/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa ja ottaa puheluja vastaan kuten puhelimella kuuluukin. Netti on puhelimessa lisävaruste jos et sattunu tietämään. Ei kaikki roiku netissä kokoajan, niillä on muutakin elämää.

Vierailija
6/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ennen vanhaan ja vielä nykyäänkin ihmiset SOITTAVAT ja osa jopa lähettää TEKSTAREITA ystävilleen.. Ajattelepas sitä... :D

Vierailija
7/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaankohan tunnustaa. Minulla ei ole vielä edes kännykkää. Kuljen kaupungilla lankapuhelin laukussa ja pärjään aivan hyvin. Puheluita tulee tosin aika harvoin ja tekstiviestoä en ole saanut muistaakseni koskaan...että siinä teille OMG!

Vierailija
8/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:29"]

Soittaa ja ottaa puheluja vastaan kuten puhelimella kuuluukin. Netti on puhelimessa lisävaruste jos et sattunu tietämään. Ei kaikki roiku netissä kokoajan, niillä on muutakin elämää.

[/quote]

Siis whooot, iha oikeesti? Pitäiskö mun nyt hakee se mun puhelien sielt järvest ja alkaa soitella? Hei, laittakaa yläpeukku, jos ootte sitä mieltä, että mn puhelin saa jäädä eläkkeelle verkonpainon tehtävöstä ja alapeukku, jos on parempi vaan jättää se sinne.

2

Vierailija
9/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähhähää, täällä teinit huutelee (siis se sukupolvi, joka ei oo koskaanä nähny saati käyttäny lankapuhelinta!). Omg, miten sun frendi pystyy elää :D

Vierailija
10/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:32"]

Kehtaankohan tunnustaa. Minulla ei ole vielä edes kännykkää. Kuljen kaupungilla lankapuhelin laukussa ja pärjään aivan hyvin. Puheluita tulee tosin aika harvoin ja tekstiviestoä en ole saanut muistaakseni koskaan...että siinä teille OMG!

[/quote]

Siis omg, ootko sä virkannut sun puhelimen? Seiskaveikasta vai? Vitsit, mun pitäis käydä tääl netis useemmin, ku aina oppii jotai uutta!

2

Vierailija
11/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolo, omg miten noloo! Siis mä en kyl niinku ees kehtais pitää tollasta mun frendinä. Vähänx noloo! Lolleroo ihan vitusti. Omgeeeee! 

Vierailija
12/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat kommentit pilas kyllä tämän ketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä