Puolison lapsen käytös hävettää
Olen melko tuoreessa suhteessa mieheen, jolla on yksi lapsi. Miehellä on hyvin vapaa kasvatustyyli ja lapsi on käytökseltään vallaton, vie miestä kuin pässiä narussa. Kotioloissa tämän kestän, mutta julkisesti liikkuessa hävettää. Tekisi mieli selitellä kaikille, että lapsi ei ole omani :D.
Ongelma on nyt se, että mies pyysi hänen ja lapsensa mukaan yhteen koko päivän kestävään tapahtumaan. Ja en siis halua lähteä, koska lapsen käytös hävettää niin paljon. Mies tietää, että minulla ei ole muita suunnitelmia (koska ensin esitti asian niin etten tiennyt lapsen tulevan mukaan). Kuinka voisin kieltäytyä lähtemästä loukkaamatta miestä? Nythän varmaan heti yhdistää asian lapseensa, koska ensin asiasta innostuin.
Kommentit (42)
Sulle tulee sinä aamuna vaan kauhean kova flunssa josta et tiedä onko se coronaa vai ei. Teet nämä oharit muutaman kerran niin hitainkin mies alkaa ymmärtää. Jos on niin uuno että kysyy suoraa, onko syyssä hänen kasvattamaton kersansa niin myönnät. Jos se suhde loppuu siihen, niin se loppuu. Piste. Jalkarätiksi jollekin lapselle, jolle mitään rajoja en saisi asettaa, en koskaan alkaisi!
Uusavuton, ota itseäsi niskasta kiinni!!!
Kyllä laitetaan, jos pyytää. Minulla on ollut kierukka kauan ennen ensimmäistä lasta.