Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - masturboitteko koskaan vatsallanne

Vierailija
18.02.2022 |

maaten vai aina selällänne? Kiinnostaa siksi, koska se on kuulemma outoa (keskustelimme aiheesta erään naisen kanssa). Itse taas teen aina niin sillä nautin asennon tuomasta "paineesta," ja yllätyin että tämä on outoa - olin luullut että monet tekevät niin. Ymmärrän että toki miehelle asento on varmaan haastava, siksi ohjaankin kysymyksen naisille.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tyydyttää ikinä selällään kun lantio nousee liikaa ylös. En saa lantiolle painetta asento karkaa liian kaarrelle 

Vierailija
22/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa masturboin vatsallaan tiukat pikkarit jalassa pumppaan lantiota pakarat jännittyy ja lihakset näkyy niin kiihotta, kun lihakset näkyy lantio pumppaa lantion linjat näkyy joka tynnöllä lantion ja lonkkien lihakset kiristyy niin ja näkyy loistavasti jos lantio ja lonkat toimivat kunnolla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla tai välineillä onnistuu ketterämmin.

Vierailija
24/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormilla tai välineillä onnistuu ketterämmin.

Ei kiihottamikään perus kama 

Vierailija
25/64 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa eri asennossa ja käytän sauvoja apuna.

Vierailija
26/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kyllä. Se on hitaampi tie orgasmiin, mutta orkku on sitten kyllä jotenkin kokonaisvaltaisempi kuin sormella saatu. 

Vierailija
27/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Parhautta :)

Vierailija
28/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on liian hankalaa.

Vierailija
29/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä selällään, mutta en ole ennen edes ajatellu tuota vatsallaan oloa. Kai sekin pitää testata sitten!

Vierailija
30/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä selällään, mutta en ole ennen edes ajatellu tuota vatsallaan oloa. Kai sekin pitää testata sitten!

Tyyny lantion alle ja peppu ylöspäin saat sormet mukavasti hyväillen hapyhuulille ja anustapin anaaliin ps. Muistat vielä liukkarin ja nautinto antaa orgasmin.

Vierailija
31/64 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti lantiota hinkkaamalla pääsee loppuun asti. Lantion asento pysyy hyvin työntö pysyy tiukkana eteen puskien tuottaa paineen

Vierailija
32/64 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä orgasmissa on esteettinen kauneus ja että lantion ja lonkkien ja jalkojen lihakset näkyvä kunnolla pumppaavat liikkeet viedään loppuun asti kiihottaa ku lihakset näkyy kunnolla 

Vierailija
33/64 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tyydyttää loppuun saakka lantio puskee rajusti pikkarit jalassa pumppaan lantiota eteen pikkarit työntää ylös kaarrelle pakarat jännittyy ja näkyy kunnolla asento pysyy tiukkana 

Vierailija
34/64 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä masturboin käsilläni tai jollain välineellä. Vatsani on liian kiinteä yltääkseen pillun päälle.

Vierailija
35/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää saada pikkarit kireälle lantio tiukkana lihakset näkyy kunnolla ja lantion lihakset jännittyy pillussa tiukka paine pysýy lantion kohdalla koko työnnön ajan

Vierailija
36/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein naiselleni öljyhieronnan pitkän päivän päätteeksi oikein viimeisen päälle hartioista jalkapohjiin ja varpaisiin saakka. Lopuksi vielä otin vielä hellästi hänen varpaansa suuhuni ja siinä niitä imeskellessäni näin kun käsi hakeutui jalkoväliin vatsalteen ollessaan. Äänen perusteella hieronnan huipennus miellytti häntä. :)

Vierailija
37/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies vastaan silti masturboin vatsallaan lantio tiukkana eteen puskien jalat tiukkana yhdessä käden ja lantion avulla lantio tiukkana koko ajan asento vajoa työntö jää vajaaksi lantio on puskettava asentoon. Jokus masturboin istuen pusken lantion tiukkana työntää ylös lantion pitää työntää koko veto tiukkana edessä. Veto keskeytyy jos työntö pettää lantion asento on oltava todella tiukka. Työntö pysyä tiukkana asennossa. Lantio ei saa karata asento pitää pysyä tiukkana koko ajan asento tiukkana

Pysy tiukkana.

Vierailija
38/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä masturboin yleensä seisaaltani, peilin edessä.  Visuaalisuus on tärkeää. Laitan rintaliivit rintojen alle niin että ne törröttävät ja hyväilen niitä ja käytän vibraattoria. Välillä käännyn sivuttain että voin katsella keinuvaa takapuoltani peilistä ja pinkeitä rintoja sivulta. Tulen kovempaa kun jalat ovat vähän jännittyneet, jopa hieman kyykyssä. Pitääkin tästä mennä:)

Vierailija
39/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä masturboin yleensä seisaaltani, peilin edessä.  Visuaalisuus on tärkeää. Laitan rintaliivit rintojen alle niin että ne törröttävät ja hyväilen niitä ja käytän vibraattoria. Välillä käännyn sivuttain että voin katsella keinuvaa takapuoltani peilistä ja pinkeitä rintoja sivulta. Tulen kovempaa kun jalat ovat vähän jännittyneet, jopa hieman kyykyssä. Pitääkin tästä mennä:)

Kaunis kuvaus pystytkö kertomaan miten tärkeää visuaalisuus sulle on? Täytyykö jonkun vartalon osan näkyä  erityisesti siis korostetusti? 

Vierailija
40/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kuvaus pystytkö kertomaan miten tärkeää visuaalisuus sulle on? Täytyykö jonkun vartalon osan näkyä  erityisesti siis korostetusti? 

Rinnat ennen kaikkea täytyy näkyä ja kovettuneet nännit. Katson niitä myös sivusta ja hyväilen, välillä nuolen myös. Pidän eniten masturboinnista kylpyhuoneessa missä näen itseni myös sivulta isommasta peilistä. Hierova käsi tai vibra ja rinnat ovat kiihottavia ja edes takaisin liikkuva takapuoli. Monesti vaihdan vaatteet ja meikkaankin, näytän sitten kauniilta ja haluttavalta. Ja kiihko nousee jo siinä valmistautuessa. On kiihottavaa työntää vibraattori tiukkojen farkkujen sisään, ja se tuntuu myös superhyvältä kun kiristää ja pysyy itsestään paikoillaan. Silloin voin käyttää molempia käsiä rintoihini. Sitten esim. kauluspaita josta nännit näkyvät läpi, tai ohut t-paita. Voi olla hiukset nutturalla ja silmälasit, tai auki ja feminiinisempi look, vaikka mekko ilman alushousuja ja rinnat tulevat kaula-aukosta esiin. Minulle on tärkeää että tilanne on kaunis ja kiihottava.