Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos eroaisit nykyisestä puolisostasi, menisitkö uudelleen naimisiin?

Vierailija
18.02.2022 |

Ja muuttuuko tämä ajattelumalli mitä kauemmas erosta elää eteenpäin, jos ero tuleekin?
Itse olen pohhtinut, että jos teoriassa tulisi ero nykyisestä muttar akkaasta vaimosta niin ei samaa souvia jaksaiis lähteä käymään läpi ihan alusta asti uudestaan. Johan se loppuisi ikäkin kesken moniportaisessa "miten syvennämme suhdetta taas tänä vuonna" -tavoittelussa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En menisi enää naimisiin kenenkään kanssa.

Vierailija
2/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olen ollut koko aikuisikäni saman miehen kanssa naimisissa, kohta 40 vuotta. Jos ero tai kuolema erottaa niin haluan asua yksin ja korkeintaan seurustella jonkun kanssa. Mitään syytä ei ole mennä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan naimisiin ihan heti, vaikka toki kokoajan on ns varaplan olemassa. Kohde vaihtunut pari kertaa, mutta heti tosiaan löytyisi kyllä uusi.

Vierailija
4/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Aika iso ihme saisi olla, jos jokun kanssa alkaisin edes suhteeseen.

Vierailija
5/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidetään raha ja rakkaus erillään.

Vierailija
6/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut reilu puoli vuotta sitten (virallisesti siis, erossa oltu jo yli vuosi). En todellakaan ole ajatellut, että menisin enää naimisiin. Parisuhteen kyllä voin ottaa.

Vierailija
7/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunca jamás.

Vierailija
8/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin, jos tilanne sellaiseksi kääntyisi.

Vierailija
9/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menisin. Jos liitto niin hyvän miehen kanssa kuin oma aviomieheni on päättyisi silti eroon niin en jaksa uskoa että löytäisin enää koskaan ketään joka sopisi minulle vielä paremmin.

Vierailija
10/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. En mennyt tän nykyisenkään kanssa. 22v yhdessä.

Vierailija
11/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että menisin. 

Vierailija
12/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty juttu kirjoitti:

En menisi. Olen ollut koko aikuisikäni saman miehen kanssa naimisissa, kohta 40 vuotta. Jos ero tai kuolema erottaa niin haluan asua yksin ja korkeintaan seurustella jonkun kanssa. Mitään syytä ei ole mennä naimisiin.

Samat sanat. Sitäpaitsi mieheni on niin ihana tapaus, etten koskaan voisi löytää toista yhtä hyvää, joten en edes yrittäisi.

Vierailija
13/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en.

Vierailija
14/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti. En enää alkaisi edes seurustella vakituisesti kenenkään kanssa. Liitto katkolla ja sen verran hapokasta, että jos tämän jälkeen vielä jotain niin sitten maksullista.

Vierailija
15/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pidetään raha ja rakkaus erillään.

Rahan voi pitää erillään vaikka olisi avioliitossakin. Nyt toisessa avioliitossa ja aina omat rahat, eli kumpikaan ei ole "lompakkoloinen" vaan molemmat on vastuunkantavia aikuisia ihmisiä. 

Vastaus ap:n kysymykseen siis: kyllä menin yli 50 vuotiaana uudelleen naimisiin. Olihan tuo rumba alkaa kaikki alusta. Jos eroaisin tai leskeytyisin, menisinkö kolmannen kerran? Ei voi tietää. Jos täysipäinen mies kohdalle osuisi ja kiinnostusta olisi, ei mitään syytä, miksi en menisi? Mutta edelleen: raha ja rakkaus on erillään silloinkin. 

Vierailija
16/16 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En