Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - masturboitteko koskaan vatsallanne

Vierailija
18.02.2022 |

maaten vai aina selällänne? Kiinnostaa siksi, koska se on kuulemma outoa (keskustelimme aiheesta erään naisen kanssa). Itse taas teen aina niin sillä nautin asennon tuomasta "paineesta," ja yllätyin että tämä on outoa - olin luullut että monet tekevät niin. Ymmärrän että toki miehelle asento on varmaan haastava, siksi ohjaankin kysymyksen naisille.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aina vatsallaan, nyt jo vuosia lähes pelkästään selällään.

Vierailija
2/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen oikein sitten teette? En ymmärrä.

Vierailija
4/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen oikein sitten teette? En ymmärrä.

Ai meinaatko, että miten sen oikein sitten teette, jos ette vatsallanne? Vai että miten se onnistuu vatsallaan? :D 

No, joka tapauksessa, vastaan jälkimmäiseen: Muuten varmaan ihan samalla tavalla kuin selällä ollessa, mutta asento on eri. Eli ihan vaan niin että makaa sängyllä vatsallaan, ja työntää käden ns kehon alle haarojen välistä niin, että käsi jää patjan ja kehon väliin. Ja tämä on se, mikä sen ns. paineen aiheuttaa. Huono puoli toki on se, että ranne väsyy ja kipeytyy, ei ole kovin ergonominen asento. Mutta rehellisesti sanoen, en enää tiedä osaisinko tulla muussa asennossa itsekseni, koska oikeastaan nautin juuri siitä paineesta enemmän kuin ns. liikkeestä (joka tokin sekin on siis tärkeä, mutta en tiedä riittäisikö se enää yksinään itselle).. 

Toki siis vibraattorilla ja kumppanin kanssa olen ihan selinmakuulla, eikä ongelmaa. Itseasiassa en tiedä, onnistuukohan kumppanin kanssa edes muuten kuin selin, varmaan aika vaikeaa? en tiedä.

Vierailija
5/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä

Vierailija
6/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsallaan tai kontallaan, ylävartalo kiinni patjassa tuntuu melkeinpä parhaimmalta. Itseasiassa masturboin aika harvoin selällään.

Vierailija
7/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että toki miehelle asento on varmaan haastava, siksi ohjaankin kysymyksen naisille.

Vaikka kysymys oli naisille, niin mieheltä sellainen näkökulma, että itse ainakin runkkaan lähes aina vatsalteen. Ensin hieron penistä alushousujen läpi ja, kun laukeaminen on riittävän lähellä, otan alushousutkin pois ja laitan sängylle esimerkiksi pyyhkeen, johon lasken lastini. Joskus olen myös laittanut sopivaa käsipyyhepaperia pöksyihin ja laskenut siihen. Sitäkin olen kokeillut, että useampi alushousu on päällekkäin, ettei sängylle menisi kovinkaan paljon.

Vierailija
8/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten oon masturboinut selällään sormien avulla mutta viime aikoina myös mahallaan maaten ja ilman käsiä. Pidän siis farkut jalassa ja pyörittelen lantiota siten että farkkujen etusauma hankautuu klittaa vasten. Olen kokeillut myös siten että puristan tyynyn jalkojen väliin ja keinuttelen sitä vasten. Tulee todella nautinnollinen paine klittaan. Joskus myös mies hyväilee minua kun olen vatsallani ja nostan sen verran peppua ylöspäin että käsi mahtuu alle. Lopussa pari sormea on sisällä ja yksi hieroo samalla klittaa. Tulen kovaa.

Vierailija
9/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten oon masturboinut selällään sormien avulla mutta viime aikoina myös mahallaan maaten ja ilman käsiä. Pidän siis farkut jalassa ja pyörittelen lantiota siten että farkkujen etusauma hankautuu klittaa vasten. Olen kokeillut myös siten että puristan tyynyn jalkojen väliin ja keinuttelen sitä vasten. Tulee todella nautinnollinen paine klittaan. Joskus myös mies hyväilee minua kun olen vatsallani ja nostan sen verran peppua ylöspäin että käsi mahtuu alle. Lopussa pari sormea on sisällä ja yksi hieroo samalla klittaa. Tulen kovaa.

Saat siis ilman sitä miehen elintäkö?

Vierailija
10/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa eri asennoissa teen sen. Käytän sormia, sauvoja yms muita apuna. Satisfaier on myös hyvä selällään ollessa.

Vierailija
11/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä masturboin hyvin usein vatsallani maaten. En käytä sormia enkä mitään muutakaan apuvälinettä. Puristan ihan vähän reisiä yhteen, ja loppu hoituu mielikuvituksen siivittämänä. Koen päinmakuulla asennon miellyttävimmäksi itselleni.

Saan orgasmeja todella helposti ilman voimakasta kosketusta, aivan pieni paine, kuten reisien yhteenpuristaminen, riittää kun mielentila ja halukkuus on kohdillaan. Joskus hupailen töissä tekemällä itselleni orgasmeja kesken työpäivän.

Vierailija
12/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tuossa kuvailemassani tilanteessa. Toki saan myös sen elimen kanssa, mutta siitä ei tässä ketjussa ollut kyse.

Vierailija
13/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi vatsallani vaan sormillani.

Vierailija
14/64 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tuossa kuvailemassani tilanteessa. Toki saan myös sen elimen kanssa, mutta siitä ei tässä ketjussa ollut kyse.

Tässä oli nienomaan naisten itsetyydytyksestä kyse. Ja sehän huippua, ettei naisen orgasmiin tarvita mitään muuta kuin esim omat sormet!

Huippua!

Vierailija
15/64 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli nienomaan naisten itsetyydytyksestä kyse. Ja sehän huippua, ettei naisen orgasmiin tarvita mitään muuta kuin esim omat sormet!

Huippua!

No eihän orgasmiin tietenkään tarvitakaan. Yhdynnän tarve sitten tyydytetään erikseen yhynnällä.

Vierailija
16/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies vastaan silti masturboin vatsallaan lantio tiukkana eteen puskien jalat tiukkana yhdessä käden ja lantion avulla lantio tiukkana koko ajan asento vajoa työntö jää vajaaksi lantio on puskettava asentoon. Jokus masturboin istuen pusken lantion tiukkana työntää ylös lantion pitää työntää koko veto tiukkana edessä. Veto keskeytyy jos työntö pettää lantion asento on oltava todella tiukka. Työntö pysyä tiukkana asennossa. Lantio ei saa karata asento pitää pysyä tiukkana koko ajan asento tiukkana

Vierailija
17/64 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin lähes aina vatsallaan paina lantion tiukkana alas niin etta paine pysýy lantion kohdalla. Jalat suorina kiinn jolloin asento pysyy alhaalla. Lantio ei karkaa liian ylös 

Vierailija
18/64 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän runkkaatte ihan väärin!! Ehdottomasti selällään jalat levällään! Muuten ei tunnu runolliselta! 

Vierailija
19/64 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin kovan paineen lantioon siksi selällään ei ole hyvä 

Vierailija
20/64 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kireissä huosuista, koska tunnen lantion linjat session ajan asento työntää koko ajan kaarrelle