Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on noin 6 000 vuotta vanha.

Vierailija
18.02.2022 |

Eli siis käsittääkseni maailma on noin 6 000-vuotta vanha. Aatami ja Eeva oli täällä silloin. Oli kai myös ehkä dinosauruksiakin mutta ne kaikki hukkuivat siinä vedenpaisumuksessa joka oli noin 4 000-vuotta sitten. Ainoastaan kaikki jotka oli siinä arkissa jonka Nooa rakensi, niin selvisi. Olen myös ihmetellyt sitä ihmisten elinaikaa ennen vedenpaisumusta. Metusalehkin eli käsittääkseni yli 950-vuotta. Tästä voisin päätellä että ennen vedenpaisumusta ei ollut sateena tulevaa vettä vaan maata ympäröi auojaava vesikerros. Ja sillä niin ehkä voisi selittyä ne pitkät elinajat että se auojaava vesikerros Maan ympärillä esti jonkinlaista säteilyä. Sitten vedenpaisumuksen jälkeenhän ihmisten elinaika laski hyvin radikaalisti eli kun se vesikerros tuli ylhäältä alas niin säteilyäkin pääsi ehkä tänne enemmän... Tämä on vain päättelyä siitä aikajanasta jonka Raamattu kertoo, voin olla väärässäkin siis mutta Raamattu ei ole väärässä! Lukekaa Elämän Kirjaa. Jeesushan on tärkein!

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä Suomessa oikeasti niin tärähtänyttä porukkaa, että uskovat tähän puppuun? Ap, olethan trolli?

Vierailija
102/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä Suomessa oikeasti niin tärähtänyttä porukkaa, että uskovat tähän puppuun? Ap, olethan trolli?

Väitätkö sinä etteivät Aatami ja Eetami ole rakentaneen pyramideja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On idioottimaista lukea raamattua kirjaimellisesti. Raamatun tarinat on ennemminkin taruja joidenpointtina on opettaa anteeksi antoa, armoa, lähimmäisen rakkautta ja kertoa millainen jumala on.

Vierailija
104/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette usko Nooan arkkiin ette varmaankaan usko ruotsinlaivoihinkaan. Laulussakin sanotaan Nooan olleen kunnon mies.

Vierailija
105/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette usko Nooan arkkiin ette varmaankaan usko ruotsinlaivoihinkaan. Laulussakin sanotaan Nooan olleen kunnon mies.

Aatami ja Eetami rakensivat Ukko Nooan arkin kun Ukko Nooalla ei ollut aikaa moisiin kun hän oli kunnon mies.

Vierailija
106/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisitte elämänne Jeesukselle te ymmärtäisitte että se on totuus ja Raamattu on Elämän Kirja. Mutta te ette halua niin tehdä, koska maailman meno on liian houkuttavaa ja kristinusko ei ole mitenkään suosiossa. Mutta jos te tulisitte tietämään totuuden te tajuaisitte kuinka hullua oli elää ilman Herraa Jeesus Kristusta. Ja tajuaisitte kuinka paljon onnellisempia olisitte jos teillä olisi henkilökohtainen suhde Elävään Jumalaan, samalla siis myös tietäisitte sen olevan totta.

Johanneksen Evankeliumi 8.43 -

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. 44. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä totuutta ei ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

45. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

46. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?

47. Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.

Vierailija
107/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumala olisi nähnyt niin julmetusti vaivaa lavastaakseen kaiken näyttämään vanhemmalta kuin onkaan? On tehnyt kyllä jonkun ison mokan ja peitellyt sitten jälkiään ettei pomo huomaa. Muuta selitystä ei kyllä ole siihen vaivannäköön minkä on nähnyt.

Vierailija
108/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankeliumi Matteuksen mukaan.

24.3

Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?

4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

Vierailija
109/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurusten luurangotkin on vaan huvikseen laitettu näyttämään niin vanhoilta.

Vierailija
110/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dinosaurusten luurangotkin on vaan huvikseen laitettu näyttämään niin vanhoilta.

Aatami ja Eetami tekivät ne luurangot kipsistä.

Vierailija
111/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan *Suojaava Vesikerros.**

Saalem.fi kun luette Moosesta niin miesten synnit jos on SYNaGOGAA Jumala itse kostaa sen miehen pojille että jatkakaa vaan varastelua huijausta ...veron kiertoa ilkeyttä ....antaa mennä.

Vierailija
112/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä ihmiset ovat kun uskovat ennemmin satukirjaa joka sanoo että maapallo on joitain tuhansia vuosia vanha vielä senkin jälkee kun tiede on useasti todistanut maapallon iäksi noin 4,6 miljardia vuotta?

Vierailija
113/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24

21. Ja silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti, eikä milloinkaan tule.

22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

Vierailija
114/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole todisteita. Mutta ei paljoa minullakaan. Kuten sanoin - päättelin vain mutta Raamattu on totuus. Sieltä löytyy kaikki!

Eikä löydy. Puuttuu esimerkiksi kattava puhelinluettelo, Epson tankkitulostimen käyttöohje ja kaikki fysiikan lait.

Vierailija
115/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatami ja Eetami rakensivat Ukko Nooan arkin kun Ukko Nooalla ei ollut aikaa moisiin kun hän oli kunnon mies.

Aatami ja Eeva hukkui veden PAISUMUKSESSA jo. Nooan jälkeen tuli muita sodomajuttuja.

Vierailija
116/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sinänsä kun Vantaanjoenkin varressa on lähes 10 000 vuotta vanhoja asuinpaikkoja.

Vierailija
117/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24

21. Ja silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti, eikä milloinkaan tule.

22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

Alkuaineet kuumuudessa sulaa Tulikivi järvi . Lopettakaa hulluus.

Vierailija
118/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailma on noin nuori, niin miten selität, että jääkausi päättyi pohjoisella pallonpuoliskolla noin 10 000 vuotta sitten? Olisi mukava lukea "varmaa tietoa", jossa ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija
119/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä sinänsä kun Vantaanjoenkin varressa on lähes 10 000 vuotta vanhoja asuinpaikkoja.

No varmaan se puro on siinä ollut niin kauan .....täällä oli ennen jäätikkö ja tyyliin Grönlanti. Myös tulivuoria osa niitä Tulikivi järviä ja kuumia vesilähteitä kuin Islannissa. Laavaa.

Vierailija
120/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Jehovan todistaja. Itseasiassa Jehovan todistajat on pitkälti väärässä. Lukekaa Raamattu niin ymmärrätte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme