Hereillä olijat
Mitä teette juuri nyt? Täällä nautitaan linnun laulusta ja hiljaisuudesta. Kohta nukkumaan.
Kommentit (51)
Mietinkin miksi uni ei tule, mutta kappas on täysikuu :D toisaalta kesällä muutenkin valon määrä ja kuumuus taitavat vaikuttaa...
Juon teetä ja hengaan netissä. Olen aina tähän aikaan hereillä :) Menen nukkumaan yleensä kahden ja kolmen välillä.
Tein yhtä logoa ja käyntikorttia, kohta tuutumaan.
Yötyöläinen täällä lomailee, yritin mennä sänkyyn kieriskelemään, mutta käännyin ovelta- oli kamala haju siellä
Yökkö valvoskelee, tänä yönä ei naapuriosastolla ole sitä miestä, eli ei seksiä tänä yönä :(
Olen mökillä. Meillä on mökkinä vanha maalaistalo. Muut nukkuu ylhäällä ja minä täällä tuvassa valvon ja kirjottelen ympäri maailmaa olevien tuttujen kanssa . Jossakin on just paivä. Mä oon vuorotyäläinen joten rytmi on vähän omanlainen. Ihan kiva näin yksin rentoutua ja kuulostella öisiä ääniä.
Istun ja surffailen koneella, katoin äsken yhden elokuvan. Menen nukkumaan yleensä tuossa neljän viiden maissa. Linnut laulaa ulkona :)
Kärsin mahakivusta ja ei nukuttaisi, mut pitäisi kun aikanen herätys ja aaaaaa. Mikä siinä on, et pms:n aikaan ei vaan tee mieli nukkua, kun maiilman tuskan poteminen on paljon mukavempaa
Ajattelen yhtä söpöä poikaa johon olen vähän ihastunut.
Ajattelin hieroa pimpsaani ennen nukkumaanmenoa
Yövuorossa, melkein jo voiton puolella. Unohdin tupakat kotiin ja olen yksin täällä, joten kukaan ei voi pelastaa tilannetta. Kauheet niksat ollu vuoron alusta asti, mut on se nyt vähän helpottanut...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:58"]Ajattelin hieroa pimpsaani ennen nukkumaanmenoa
[/quote]
Minäkin. Ajattelen samalla sitä söpöä poikaa. T.31
Olin tossa illalla Juha Tapion keikalla, joten käyn vähän ylikierroksilla vieläkin. Hirveän taistelun jälkeen hokasin viimein, miten uuden Nomination-rannekoruni paloja vaihdetaan (pirun tiukkoja!!). Radio Suomella on menossa hjuumormusiikin yö, aika hillitön :-)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:44"]Yökkö valvoskelee, tänä yönä ei naapuriosastolla ole sitä miestä, eli ei seksiä tänä yönä :(
[/quote]
Huora!!!
Odotan että aamuvuoro saapuu tuossa seitsemän aikaan että pääsen kotiin.
Tukkoinen nenä herätteli. Keitin mukillisen kahvia ja menin partsille sitä nauttimaan tupakan kanssa. Parveke on maan tasalla ja sen seinustat eivät ulotu kuitenkaan maahan saakka. Hetke istuskeltuani sain mieluisen kahvikumppanin: siili tuhisteli partsille, teki pienen lenkin ja jatkoi matkaansa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 04:02"]Tukkoinen nenä herätteli. Keitin mukillisen kahvia ja menin partsille sitä nauttimaan tupakan kanssa. Parveke on maan tasalla ja sen seinustat eivät ulotu kuitenkaan maahan saakka. Hetke istuskeltuani sain mieluisen kahvikumppanin: siili tuhisteli partsille, teki pienen lenkin ja jatkoi matkaansa.
[/quote]
Voi kun hellyttävää <3
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:13"]
Olen töissä. Nautin kesästä täysillä, erityisesti vuorotyön mahdollistamilla pitkillä vapailla :)
[/quote]
vuorotyö on varmasti raskasta, mutta toisaalta kiehtovaa olla hereillä eri vuorokaudenaikoina, näkee usein kun maailma herää....:)