Hereillä olijat
Mitä teette juuri nyt? Täällä nautitaan linnun laulusta ja hiljaisuudesta. Kohta nukkumaan.
Kommentit (51)
Ihailin täysikuuta ja mietin jatkaisinko lukemista vai katsoisiko jotain. En viitsi yksinäni nyt istuskella ulkosalla.
Juon ja nautin kesäyöstä. Nimipäiväjuomaa riitti tämänkin vuorokauden puolelle, eikä huomenna tarvitse mennä töihin.
Oliko täysikuu? En huomannut. Muuten vaan nautin kesäyöstä.
tulin vähän aikaa sitten pyörälenkiltä. nyt juon keltaista jaffaa ja pelaan netin kautta shakkia. kohta nukkumaan.
Selaan nettiä välillä, piirrän/maalaan digitaalisesti ja kuuntelen musiikkia. Nukkumisesta en tiedä, kun inspiksen tullessa piirtämiseen menee helposti 4-10h.
Osaatteko muuten nauttia kesästä täysillä? Itse kuvittelen osaavani. Tuoksuttelen joka tuoksun. Istun illalla hiljaisuudessa ja kuuntelen luonnon ääniä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:51"]
Oliko täysikuu? En huomannut. Muuten vaan nautin kesäyöstä.
[/quote]
Olet onnekas! :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:55"]
Osaatteko muuten nauttia kesästä täysillä? Itse kuvittelen osaavani. Tuoksuttelen joka tuoksun. Istun illalla hiljaisuudessa ja kuuntelen luonnon ääniä.
[/quote]
Kutakuinkin. :)
Mökillä, aitassa. Nautiskelen linnunlaulusta ja veden liplatuksesta laituria vasten..Lapset ja niiden serkut tuhisee yläkerrassa. Ihana kesä, ihana loma..=))
Imetän. Vauva 6 päivää ja hän, joka kehtas sanoa että vastasyntyneet nukkuu paljon, oli väärässä. Tai sitten meillä on rikkinäinen vauva.
Kyllä mä mun mielestä nautin. Ihan vaan istun puutarhassa ja kuuntelen hiljaisuutta...lintujen laulua ja mitä muuta kuuluukaan.
Mäkin kuuntelen puutarhan ääniä. Ei paljoa kuulu, sen takia tää kesäyö onkin ihana.
Seison parvekkeella tupakalla ja katselen kuuta. Tekisi mieli itkeä, mutta olen itkenyt niin paljon, että kyyneleet ovat loppuneet.
Katoin just GoT:in loppuun. En ollut ehtinyt keväällä. Nyt leivon kauralstuja. Pian vois mennä nukkuu. Huomenna on onneksi vain minityöpäivä.
Kuu pitää hereillä.. Hieman myös mieli maassa, varmaan itkisin nyt asioista jos siihen pystyisin, itkut kuitenkin itketty jo eletyssä elämässä.
Jäljelläolevat kyyneleet säästän hetkeen oikeaan.
J
Olen töissä. Nautin kesästä täysillä, erityisesti vuorotyön mahdollistamilla pitkillä vapailla :)
SYÖN omnomnomomnomnom