Peukutusketju 15v teinin synttärilahjaksi.
Ihana tyttöni täyttää 15v ja kun krääsää en halua ostaa, enkä sitä toivomaansa huuliläväriä, päätin hommata meille, siis minulle ja tytölle hemmottelupaketin hotelliin kahdeksi päiväksi Iisalmeen. Ei Helsinkiin, eikä Tukholmaan, vaan oikeasti Iisalmeen.
Mitä siellä liene, en tiedä, mutta kohtahan tuo nähdään..=))
Kommentit (11)
Olen itsekin 15v tyttö enkä todellakaan haluaisi lomalle äitini kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:42"]
Söpö ajatus. Mitä ajattelitte Iisalmessa tehdä? :) Säiden salliessa varmaan voi olla ihan kivaa.
[/quote]
En yhtään tiedä. Mennään kaupunkia tutkimaan kuin turistit konsanaan..=) Täysin vieras kaupunki.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:44"]Olen itsekin 15v tyttö enkä todellakaan haluaisi lomalle äitini kanssa.
[/quote]
Kyllä minä taas voisin lähteä :D
T: toinen 15-v tyttö
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:44"]
Olen itsekin 15v tyttö enkä todellakaan haluaisi lomalle äitini kanssa.
[/quote]
No höh, kyllä me ainakin lomaillaan ja käydään festareilla yhdessä tuon kanssa..
Ihan kiva ajatus, mutta jäi mietityttämään miksi et voi ostaa sitä tytön itsensä toivomaa meikkituotetta? Saisipahan toivomansa lahjan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:48"]
Ihan kiva ajatus, mutta jäi mietityttämään miksi et voi ostaa sitä tytön itsensä toivomaa meikkituotetta? Saisipahan toivomansa lahjan.
[/quote]
HuuliLäväri luki aloituksessa. Ei mitään, minäkin ekaksi luin huuliVäri.
Okei, riippuen ihan siitä mistä tyttäresi pitää niin hotelliviikonloppu äidin kanssa voi olla tosi jees lahja, mut miksi väkisellä jonnekin Iisalmeen..? Jos toivotun lahjan aka lävistyksen toteuttaminen on mahdoton ajatus, niin ainakin omasta mielestäni Iisalmen korpiin lähteminen kuulostaisi vain vittuilulta/todella huonolta läpältä äidin puolelta
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:42"]
Söpö ajatus. Mitä ajattelitte Iisalmessa tehdä? :) Säiden salliessa varmaan voi olla ihan kivaa.
[/quote]
No peukuttaa, näemmä. Aika kinkyä, mutta hei, en tuomitse.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:48"]
[/quote]
HuuliLäväri luki aloituksessa. Ei mitään, minäkin ekaksi luin huuliVäri.
[/quote]
ai kato perhana, nyt on hölmö olo :'DD Noh siinä tapauksessa ymmärrän miksei tämä toive ole toteutumassa, vaikka itse lävistyksistä pidänkin.
t: nro 8
Ihana lahja! Kunhan lupaat kustantaa jotain konkreettistakin, tuon ikäsille sillä on merkitystä. Myöhemmin osaa arvostaa sit enemmän yhessä viettämäänne aikaa.
N22