Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen ihmisen kanssa ette halua keskustella?

Vierailija
18.02.2022 |

Minulla on parista ihmisestä (joita näen usein ja joita on pakko moikata) sellainen fiilis. Näkisin paljon vaivaa, etten joutuisi keskustelutilanteeseen heidän kanssaan. Jokin intuitio sen vain sanoo. Ovat molemmat outoja vuorovaikutuksessaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes kaikilla avoin mutta miehiä vihaavat feministit on todella rasittavia kenen kassa keskustelut ei johda mihinkään

Vierailija
2/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten, joilla on vain yksi tai kaksi puheenaihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkitietäjän kanssa.

Vierailija
4/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytpinnainen agressiopommi huutaja.

Vierailija
5/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kanssa joka halua tai kykene keskustelemaan. Tullaan juttusille, avaudutaan asioistani mutta kun tulee mun vuoro puhua, häivytään paikalta.

Sitten on olettajia jotka kuvittelee minun tietävän mitä he vihjaavat. Kun kysyn mistä on kyse, selittäisitkö perusteellisesti, ollaan vaiti. Selän takana mumistaan etten halua puhua aiheesta.

Vierailija
6/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien ja raivohullujen.

Vierailija
7/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaalleen itsensä ylentänyt toista alentamalla. Tämä ihmistyyppi ei muutu, ja asenne taustalla pysyy aina samana narsistisena paskana. En näe heitä enää ihmisinä joissa olisi potentiaalia mihinkään hyvään/inhimilliseen. Karsiutuvat ekasta mokasta - ei jatkoon.

Vierailija
8/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka arvostelee minun elämänvalintojani ja yrittää puuttua asioihini!

Vierailija
9/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epäselviä jotkut kommentit

Vierailija
10/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta keskustella ihmisten kanssa, jotka jauhavat ihan joka ikinen kerta aiheista, jotka eivät minua voisi vähempää kiinnostaa. Esimerkiksi jostain rikosjutuista tai politiikasta.

En myöskään halua keskustella ihmisen kanssa, joka on selvästi romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostunut minusta, mutta minä en ole hänestä. Välttelen parhaani mukaan.

Vierailija
11/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti sellaisen ihmisen kanssa, jota on jo lapsesta asti kehuttu aivan turhista asioista, ja joka on saanut puhtaan liberaalikasvatuksen ilman mitään käsitystä oikeasta tai väärästä, kehittyy ajan kuluessa narsistisen persoonallisuushäiriön omaava yksilö eli ihminen joka kuvittelee olevansa jotain suurta, vaikka todellisuus onkin toinen. 

Tällaisen ihmisen kanssa keskustelu on puhdasta ajanhukkaa. 

Vierailija
12/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen joka arvostelee minun elämänvalintojani ja yrittää puuttua asioihini!

Riippu elämänvalinnoistasi jos tarvitset holhousta tai et

Vierailija
13/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kenenkään kanssa. Harmi, että joskus on pakko asioita hoitaakseen. Onneksi voin luvata, että kukaan ei kyllä juurikaan joudu minun kanssani keskustelemaan.

Vierailija
14/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen joka haluaisi keskustella siten, että hän pitää opettavaisen monologin, ja kaikki sitten kehuvat häntä kun hän on niin fiksu ja tietää asioista niin kovin paljon.

Nämä eivät tajua että heille uudet asiat on muille jo ihan päivänselviä, ja keskustelu ei ole sitä että pakotetaan muut olemaan samaa mieltä.

Vierailija
15/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen hallituksen kannattajien. En vaan ymmärrä sellaista keskituloista / köyhää joka syyttää muita omasta köyhyydestään ja kuvittelee että joku feministi hallitus on hänen puolellaan.  Ei löydä syy yhteyttä miksi bensa suomessa maksaa 2 euroa ja verotus on suomen korkeinta. Tai sitä että sanna osti itselleen kominssaarion paikan euiroopasta neuvottelemalla 8 miljardia verorahoja eu mafiaan.

Vierailija
16/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ennakkoluulot ovat jo evoluuutiosta ihmiselle kehittyneitä defenssimekanismeja jossa informaation vajaavuus on luulosairautta jossa ihminen alkaa kehollisesti ja mielellisesti varautumaaan riskejä. Mutta kun ne on voitettu ja huomaa että porukka alkaa olemaan tuttu ja turvalllinen ja alkaa arkirutiiinit niin ei stressaaakkaan enää niin paljoa.

Vierailija
17/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset jankkaajat on kaikkein hankalampia.  Niiden kanssa keskustelu  on saman asian jauhamista uudestaan ja uudestaan. Järkipuhe joko ohitetaan tai siitä suututaan. 

Vierailija
18/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattuisten denialistien.

Vierailija
19/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten jotka osaavat puhua vain omista asioistaan ja tarvitsevat jatkuvaa tukea ongelmiin, joita ei mielestäni ole olemassa.

Vierailija
20/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa ääripään edustajan, tai äärettömän negatiivisen ihmisen kanssa en halua keskustella. Stressaavaa.