Mihin laitatte lemmikit kun lähdette lomalle?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Käly lupasi käydä kastelemassa.
Kastelemassa lemmikit?
- ap
Satiaiset laitan tyhjään hillopurkkiin piirongin päälle.👵
en laita mihinkään, kissa saa olla kotona, jossa käy kissanhoitaja pari kertaa päivässä.
kissamme lähtee kanssamme minne mekin
Koirat tulee aina mukaan. Paitsi nyt kun lennetään, eka kerta 30 vuoteen, niin menevät hoitoon kahteen eri paikkaan. Jatkossa ovat taas mukana.
Olen eri elämänvaiheessa ja eri lemmikkien kanssa pyytänyt korvausta vastaan ystäviä, aikuista poikaani, naapureita ja 4h:n nuoria, joilla osaamista eläimistä, huolellisuutta ja luotettavuutta. Maksan mieluummin hyvälle tyypille kuin otan ties kenet.
Minulla ollut eri vaiheissa koira, kilpikonna ja jyrsijöitä. Koiran kohdalla esim edellytin, että sen kanssa ollaan yö ja suurin osa päivästä meillä ja ulkoillaan vähintään pari tuntia. 4h:lta sain nuoren, jonka kanssa tehtiin kirjallinen sopimus ja joka kävi sitten 4 vuotta tarvittaessa.
Jotku lemmikkien hoitolat on sellaisia säilöjä, että niihin en veisi.
Vierailija kirjoitti:
Koirat tulee aina mukaan. Paitsi nyt kun lennetään, eka kerta 30 vuoteen, niin menevät hoitoon kahteen eri paikkaan. Jatkossa ovat taas mukana.
Tarkennus, menevät hoitoon sukulaiselle ja ystävälle. Hoitolaan en veisi. Sama
Tätä asiaa kannattaa harkita jo paljon ennen eläimen tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri elämänvaiheessa ja eri lemmikkien kanssa pyytänyt korvausta vastaan ystäviä, aikuista poikaani, naapureita ja 4h:n nuoria, joilla osaamista eläimistä, huolellisuutta ja luotettavuutta. Maksan mieluummin hyvälle tyypille kuin otan ties kenet.
Minulla ollut eri vaiheissa koira, kilpikonna ja jyrsijöitä. Koiran kohdalla esim edellytin, että sen kanssa ollaan yö ja suurin osa päivästä meillä ja ulkoillaan vähintään pari tuntia. 4h:lta sain nuoren, jonka kanssa tehtiin kirjallinen sopimus ja joka kävi sitten 4 vuotta tarvittaessa.
Tähän vielä tarkennus, että pojalleni en maksa. Minäkin jeesaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalle t vihreä liitto
Häh?
Pidemmille reissuille koirahoitolaan. Lyhyemmillä vien yhdelle kaverille (maksua vastaan) jos se hänelle sattuu sopimaan. Tulee aika kalliiksi viedä hoitolaan, koska koirani eivät tule pienessä tilassa välttämättä toimeen niin pitää varata kaksi häkkiä ja luonnollisesti tuplahinta. Mutta eipä jää kiitollisuuden velkaan kenelläkään.
Hoitajia on aina löytynyt, anoppila, äitini tai aikuiset lapseni. Tosin tämä toimii myös vastavuoroisesti, kaikilla heillä lemmikkejä, joita mieheni kanssa hoidamme heidän lomaillessa.
Meillä kolme kissaa ja ollaan aina kotona. Meidän aika tulee sitten kun kissoja ei ole. Ovat niin seurallisia ragdoll kissoja. Ei niitä voi jättää ilman meitä.
Mulla on sellainen koira nyt jota ei oikein voi jättää kotihoitoon kellekään. Koirahoitolaan en halua viedä, koska tiedän miten huonoon vointiin koirani siellä menisi. Tämmöinen herkempi ja reaktiivisempi yksilö nyt sattui osumaan omalle kohdalle.
Eli: en matkustele ulkomaille. Kotimaassa koira kulkee aina mukana. Jos joutuisin sairaalaan tms, on olemassa yksi ihminen joka voisi koiran ottaa hoitaakseen.
Aiemmat koirat meni hoitoon äidille. Oli niin tuttu paikka että kaikki sujui aina hyvin.
Kai te tajuatte että ei ap:ta oikeasti kiinnosta, kunhan taas vaan huvikseen kyselee tyhjänpäiväisiä.
Käly lupasi käydä kastelemassa.