Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen ihmisen kanssa ette halua keskustella?

Vierailija
18.02.2022 |

Minulla on parista ihmisestä (joita näen usein ja joita on pakko moikata) sellainen fiilis. Näkisin paljon vaivaa, etten joutuisi keskustelutilanteeseen heidän kanssaan. Jokin intuitio sen vain sanoo. Ovat molemmat outoja vuorovaikutuksessaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen valittajan kanssa. Negatiivinen fiilis tarttuu, kun kuuntelee riittävän pitkään pelkkää valitusta ja arvostelua muista. 

Vierailija
22/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

• Naisten

• Ekstroverttien ja naisten

• Korkeasti koulutettujen ja naisten

• Rikkaiden ja naisten

• Jääkiekkofanien ja naisten

• Yli 27 vuotiaiden ja naisten

• Kirjaharrastajien ja naisten

• Työkavereiden ja naisten

Minä olen siis introvertti ja haluaisin olla yksin. Yhteiskunta ei kuitenkaan kykene toteuttamaan toivettani, kun kirjaimellisesti KAIKKI on suunniteltu ekstroverttien pillin mukaan.

Also, pelkään naisia. Nainen, tai oikeastaan tyttö, seksuaalisesti ahdisteli minua, kun olin teini. Siitä jäi pelko naisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereitten ja Karenien

Vierailija
24/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sellaisten, jotka eivät kuuntele muita. Mahdoton keskustella, kun toinen olettaa, että minun rooli on vain kuunnella ja auttaa häntä, mutta ei mene toisin päin. 

2. Sellaisten, jotka lyttäävät mua. Mulla oli yksi kaveri, joka ilmeisesti kateuden vuoksi pyrki painamaan alas kaikkia ystäviään. Nykyään hänellä taitaa olla n. 2 kaveria, kaikki muut ovat kaikonneet.

Vierailija
25/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen, joka yrittää tuputtaa omaa uskontoaan minulle. Tai ilmastonmuutosta.

Vierailija
26/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministin, normimediaan uskovan.

Vierailija
27/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAPSLOCK päällä kirjoittavien ja oikeassa elämässä naamapunaisena huutavien kuolasuiden kanssa.

Käytösnumero näillä koulussa varmaan alle 6. Itselläni oli aina yli 9.

Vierailija
28/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kemiat eivät vain natsaa.

Mutta fiksut ja nöyrät ihmiset eivät tätä näytä, koska huomaavat samalla myös oman epätäydellisyyden. Toisin sanoen kunnioittavat kaikkia.

Vierailija
29/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien naisten.

Vierailija
30/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstalla kirjoittamassa statementtia enkä lukemassa muiden viestejä. Kopioin ketjuihin valmiit viestit word-tiedostosta niin ei haittaa vaikka ketju katoaa, teen uuden ja taas on kunnon content tulilla. Peukutan itseäni kaikilla kodin koneilla niin näyttää siltä että kannatusta riittää. Sota transnaisia vastaan jatkukoon.

Vierailija
31/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien naisten.

Sama. Ylipainoiset naiset ovat kuvottavia. Niin ulkonäöltään kuin myös heidän katkerat ajatuksensa miehistä.

Vierailija
32/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä esimerkkejä tässä ketjussa. En halua keskustella sellaisten kanssa, joiden seurassa pitää olla koko ajan vähän varpaillaan että aiheuttaako vaikka jonkun tietyn puheenaiheen esille ottaminen jonkun saarnan. Kun sitä ei aina voi tietää etukäteen ihan tarkkaan, mistä se tulee. Sitten on helpompaa, jos tietää tarkalleen, että on joku yksi juttu, jota ei kannata mainita. 

Vierailija
33/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen aina oikeassa ja kaikki muut ovat aina väärässä"-ihmiset. Ihan viihdyttävää seuraa joskus, mutta ystäviksi heistä ei ole.