Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä osaamisen kehittämistä tarvitsisit työssäsi? Oletko pyytänyt siihen

Vierailija
18.02.2022 |

koulutusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olta

Vierailija
2/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin missä en haluaisi olla niiin varmaan asiakaspalvelutehtävissä. EN ole lukenut vielä idiootit ympärilläni -kirjaa mutta varmaan pitäisii lukea se. Mutta kyllähän markkinointitaito on yksi tämänpäivän varmaan tärkeimpiä työkaluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi hyötyä joistakin kaupallisen alan koulutuksista (en tarvitsisi koko tutkintoa).  ja Exceliä olisi hyvä osata enemmän sekä taitto-ohjelman käyttämistä. Omalla rahalla olen suunnitellut käyväni työväenopiston kursseilla. Työpaikalla ei ole varaa minua kouluttaa, sillä se keikkuu jo nyt reunalla. 

Vierailija
4/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulujen/päiväkotien keittäjä.

Tarvitsisin apua haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin. En osaa hoitaa tilanteita, jossa opettaja tai hoitaja tulee räyhäämään vihaisena jostain. Säikähdän ja menen hämilleni ja jään murehtinaan asiaa pitkäksi aikaa. Olen liian herkkä. Haluaisin jopa jotain repliikkejä, jota sanoa tilanteissa.

Lisäksi olen muutenkin uuno, enkä osaa ohjata opiskelijoita tai harjoittelijoita. Sanon aina, etten voi ottaa keittiölle opiskelijaa juuri nyt. Sekin vielä, että en ole kovin luonteva nuorten tai lasten kanssa.

Näihin ei saa koulutusta. Varmaan joku terapia olisi ratkaisu tällaiselle torvelle.

Vierailija
5/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulujen/päiväkotien keittäjä.

Tarvitsisin apua haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin. En osaa hoitaa tilanteita, jossa opettaja tai hoitaja tulee räyhäämään vihaisena jostain. Säikähdän ja menen hämilleni ja jään murehtinaan asiaa pitkäksi aikaa. Olen liian herkkä. Haluaisin jopa jotain repliikkejä, jota sanoa tilanteissa.

Lisäksi olen muutenkin uuno, enkä osaa ohjata opiskelijoita tai harjoittelijoita. Sanon aina, etten voi ottaa keittiölle opiskelijaa juuri nyt. Sekin vielä, että en ole kovin luonteva nuorten tai lasten kanssa.

Näihin ei saa koulutusta. Varmaan joku terapia olisi ratkaisu tällaiselle torvelle.

Mitä ne räyhäävät?