Mihin katosi normaali terveellinen syöminen?
Kanaa,parsaa,riisiä. Jauhelihaa+makaroonia. Munan valkuaisia+ kurkkua. Monen fitness ihmisen käsitys terveellisestä ruoasta. Joo okei,ravintoarvot kohdillaan, mutta mietitäänpä makaroonilaatikkoa; Jauhelihaa,makaroonia,munia,vettä/maitoa; ihan perus ruokaa. Mietitäänpä spagettia ja bolognese kastiketta; pastaa, jauhelihaa, tomaattikastike (ei lisättyä sokeria oleva); normaalia kotiruokaa. Mutta ei, kun sen täytyy olla askeettista, tyyliin juurikin se makarooni + jauheliha+ tomaatit sivuun lautaselle,=fitness ruokaa. Miksei makaroonilaatikko ole? vaikka ainekset on samat? Jopa paremmat? Höh. Ihmettelen.
Kommentit (7)
Mun makaroonilaatikkoon kuuluu aina juustoraastekin..
Ruoanlaitto ei voisi vähempää kiinnostaa.
Aloitan päiväni usein stallone-aamiaisella, eli rikon pari kananmunaa lasiin ja juon. Käytännöllistä ja ravitsevaa.
Mua kiinnostaa yleisesti ravinto ja syöminen, liikuntakin. Ihmettelen miksi niin moni on menettänyt järkensä.AP
No makaroonilaatikko on uunissa aika kauan. En mä ehdi ootella! Makaronit keittyy sillä aikaa kun ruskistaa jauhelihan, sitte sekasin ja suuhun. Oon jo tiskannukkin siinä ajassa kun makaroonilaatikko vielä muhisi uunissa.
En ole syönyt pastaa taikka leipää kohta kymmeneen vuoteen, enkä ole koskaan aiemmin ollut näin terve (esim. Jokavuotiset flunssat hävisi kun karsin viljat minimiin.) Että silleen.
Miksi toisten syömiset sua noin kiinnostaa? Itse en tee koskaan makaronilaatikkoa, koska se on vaivalloista. Helpompi vain paistaa se jauheliha ja that+s it. Sit syömään.