Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalasta lähetetty mun epikriisi väärään osoitteeseen!

Vierailija
02.07.2015 |

Soitin kun ei alkanut kuulua lappuja kotiin. Hoitaja varmisti oikean osoitteen jota en ollut ikinä kuullutkaan. Sitten löysi oikean osoitteen ja pahoitteli että "tiedot menneet sekaisin". Siis tapahtuuko tätä useinkin? Ahdistaa, joku lukee erittäin arkaluontoisia asioita mun terveydentilasta ja elämästä :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.

Vierailija
2/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]

Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.

[/quote] TÄMÄ! Eli tee valitus ehdottomasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tehdä, onkohan potilasasiamies oikea henkilö auttamaan? Kirje on lähtenyt kaksi viikkoa sitten sairaalasta, ei ainakaan vielä ole tullut minulle avaamattomana :/ luin vanhaa kaksplussan ketjua, josta ymmärsin että näitä sattuu tuon tuosta!

Vierailija
4/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:00"]Soitin kun ei alkanut kuulua lappuja kotiin. Hoitaja varmisti oikean osoitteen jota en ollut ikinä kuullutkaan. Sitten löysi oikean osoitteen ja pahoitteli että "tiedot menneet sekaisin". Siis tapahtuuko tätä useinkin? Ahdistaa, joku lukee erittäin arkaluontoisia asioita mun terveydentilasta ja elämästä :(
[/quote]Mä sain jonkun mielenterveyspotilaan tiedot johon liittyi lasten huostaanottoa yms.

Vierailija
5/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:00"]Soitin kun ei alkanut kuulua lappuja kotiin. Hoitaja varmisti oikean osoitteen jota en ollut ikinä kuullutkaan. Sitten löysi oikean osoitteen ja pahoitteli että "tiedot menneet sekaisin". Siis tapahtuuko tätä useinkin? Ahdistaa, joku lukee erittäin arkaluontoisia asioita mun terveydentilasta ja elämästä :(
[/quote]Mä sain jonkun mielenterveyspotilaan tiedot johon liittyi lasten huostaanottoa yms.
[/quote]Ja kuoressa oli mun nimi eli todellakin avasin ja luin.

Vierailija
6/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.
[/quote]
Itse ainakin talonomistajana avaan kaikki kirjeet, joita kiinteistön alueelle on jätetty. Epikriisistä ottaisin skannaukset ja vaatisin 50 € postituksesta.
N21

Vierailija
7/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuollaista sattuu paljonkin, eikä tarvi edes olla väärä osoite että menee postit väärälle henkilölle. Itse sain kerran sossun päätöksen mukana myös jonkun toisen henkilön päätöksen. Kirje oli mun nimellä, joten tottakai luin myös sen toisen päätöksenkin.

Vierailija
8/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä harjoittelijana olen tehnyt noita postituksia

Vierailija
9/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas tuli poliisista kirje johon oli sekoitettu kahden tapauksen tietoja. Me oltiin siis tehty rikosilmoitus varastetusta pyörästä, ja kirjeessä olikin tietoja myös tästä meidän keissista.
Mutta sitten kirjeen lopussa oli jonkun miehen nimi (onneksi ei sotua) ja tämän tapauksesta tietoja. Mies oli myös tehnyt rikosilmoituksen ja ongelmia oli lapsen elatusjuttujen kanssa jne.
En ymmärrä miten näin on voinut tapahtua?? Yritettiin soittaa asiasta poliisiin, mutta kukaan ei vastannut niinä useina kertoina kun soitettiin.

Vierailija
10/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu meille kaikille.

Ymmärrän huolesi, mutta vastaanottajaa eivät hyvin todennäköisesti kiinnosta sinun tietosi lainkaan.

Vierailija
11/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo epikriisien lähettäminen lopetetaan totaalisesti kun siirrytään KANTAan. Turvallisempi ; ja talaudellisempi apa , että kukin katsokoonn itse tietonasieltä.

Vierailija
12/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:35"]Virheitä sattuu meille kaikille.

Ymmärrän huolesi, mutta vastaanottajaa eivät hyvin todennäköisesti kiinnosta sinun tietosi lainkaan.

[/quote]
Ja mistähän sen tietää? Epikriiseissähän on näkyvillä myös sosiaaliturvatunnus ja jos se päätyy vähän epärehellisemmän tyypin käsiin niin sehän saa sillä tehtyä vaikka mitä mukavaa.

Vierailija
13/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän miten nämä voi tapahtua vaikkei saisikaan. Nää jotka ei ymmärrä ei kai itse ikinä tee virheitä.

Vierailija
14/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.
[/quote]
Melkeinpä voisi haastaa oikeuteenkin, iltapäivälehtiin ainakin juttu äkkiä;

Vierailija
15/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:35"]Virheitä sattuu meille kaikille.

[/quote]
Ja mistähän sen tietää? Epikriiseissähän on näkyvillä myös sosiaaliturvatunnus ja jos se päätyy vähän epärehellisemmän tyypin käsiin niin sehän saa sillä tehtyä vaikka mitä mukavaa.
[/quote]mitä silöä voi tehdä?

Vierailija
16/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, inhimillisiä virheItä. Ihminen ei ole kone. Tippuuhan lentokoneitakin. Suuressa postitusmäärässä matalapalkkainen ylityöllistetty sihteeri postittaa satojA kirjeitä päivässä, yksittäisiä virheitä tapatuu väkisin. Ei toivottavaa, mutta ymmärrettävää.

Vierailija
17/22 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:35"]Virheitä sattuu meille kaikille. Ymmärrän huolesi, mutta vastaanottajaa eivät hyvin todennäköisesti kiinnosta sinun tietosi lainkaan.   [/quote] Ja mistähän sen tietää? Epikriiseissähän on näkyvillä myös sosiaaliturvatunnus ja jos se päätyy vähän epärehellisemmän tyypin käsiin niin sehän saa sillä tehtyä vaikka mitä mukavaa. [/quote]mitä silöä voi tehdä?

[/quote]

mm ottaa pikavippejä, tilata netistä tavaraa toisen tiedoilla jne. 

Vierailija
18/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Todellako? Tee ihmeessä valitus. Tuollaista ei saa tapahtua. Toivottavasti joku palauttaa kirjeen avaamattomana, jos siinä kuitenkin on sinun nimesi.
[/quote]
Melkeinpä voisi haastaa oikeuteenkin, iltapäivälehtiin ainakin juttu äkkiä;
[/quote]
Oliko sarkasmia, oliko!

Vierailija
19/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epikriisit lähtee sähköisesti siihen osoitteeseen minkä olet sairaalalle antanut.

Vierailija
20/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:55"]

Epikriisit lähtee sähköisesti siihen osoitteeseen minkä olet sairaalalle antanut.

[/quote]

Eihän lähde. Ap:n kuvaama tilanne olisi aika mahdoton, koska hoitajat eivät KOSKAAN kirjaa asiakkaan osoitetta käsin koneelle vaan tiedot tulevat koneelle suoraan maistraatista ja Väestörekisterikeskuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä