Johan Bäckmannille vankeutta toimittaja Jessikka Aron vainoamisesta
Vankeustuomio laitetaan täytäntöön ehdollisena. Hyvä asia että rikoksesta saa tuomion.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89ce2a1c-c5c3-4c03-84f4-929731d3f53c
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Saako tuo vosu nyt Johanilta jotain rahaa huumeisiin?
Onko sulla Itkupotkuraivari menossa?
Tuomittu lienee Venäjällä opiskelemassa vainoamista? Ehkä Pietarissa.
Erinomainen uutinen.
Itse asia ja desantti Pacmanin avoin ja tavoitteellinen Venäjän kätyritoiminta sekä perivenäläinen uhaksi koetun Jessikka Aron vainoaminen on tietysti ollut päivänselvää.
Se, mikä ei ole ollut päivänselvää, on lainsäädännön ja oikeuslaitoksen munattomuus alemmissa oikeusasteissa. Eli se, että tällaisesta ylipäätään on voinut valittaa korkeimpaan oikeuteen asti.
Arvaa kuka järjesti Anon venäjän propagandaohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Itkupotkuraivari menossa?
Ymmärrettävästi tämä oli Igorille isku hänelle rakkaita arvoja ja luonteenomaisia menettelytapoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huumemuija on säälittävä.
Käyttääkö joutsen huumeita Oulun marokkolaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Bäckman isänmaan vihollinen!
Tämä.
https://seura.fi/tolkun-henkilo/eroon-eusta-fixit-perunanuijan-vihanlie…
Seuraavaksi odotellaan ketjun poistoa, kun isänmaanpetturia ei puolustella palstalla..
Vierailija kirjoitti:
Nyyh.
Desantti Pacmanin henkisessä kotimaassa Aroon kohdistettu vainoaminen olisi tapahtunut tehokkaammin. Ikkunasta pudottamalla, novitsokilla myrkyttämällä tai mielivaltaiseksi ajaksi vangitsemalla. Vainoaja olisi palkittu mitalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin akka kuvottaa minua...
Olen ihan samaa mieltä. Tuomelan joutsen on melkoinen naisten selkään puukottaja.
Igor, jatka suomen kielen opiskelua. Se kirjoitetaan Tuonelan.
Sairas tyyppi. Liian pieni tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Jessikka sai taas minuuttinsa uhrina. Huoh.
Onko huono päivä, Ivan?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi odotellaan ketjun poistoa, kun isänmaanpetturia ei puolustella palstalla..
Onhan täällä Igor puolustelemassa isänmaanpetturi Pacmania. Ketjun voi kyllä poistaa, itsekään en viittaa tähän desanttiin oikealla nimellä, ettei saisi yhtään ylimääräistä klikkiä ja siten ajatuksilleen näkyvyyttä nimeä googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vainoaja kuvottaa minua
Mikähän on saanut tuon miehen noin vihaamaan synnyinmaataan? Luopioissa on se hyvä puoli että niitä ei arvosteta kummallakaan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Tuomelan joutsen on melkoinen naisten selkään puukottaja.
Igor, jatka suomen kielen opiskelua. Se kirjoitetaan Tuonelan.
Kai saan palkkaa, vaikka tuli kirjoitusvirhe?
Igorilla ei riitä voimavarat kommentoida Jessikka Aron yhteiskunnallista toimintaa, vaan joutuu nöyrtymään ad hominem -hengessä puhumaan "narkkarin sirkus oikeudenkäynnistä" (huom oikeinkirjoitus).
Ihan sama olisi, jos itse tätä venäjän kätyriä alentuisin kommentoimaan rumaksi läskiksi ja sivuuttaisin itse asian eli maanpetoksellisen toiminnan ja nyt tuomion perusteena olevan vainoamisen.
Bäckman isänmaan vihollinen!