Miehet pelkäävät vahvaa naista
Jos nainen on sanavalmis, suorapuheinen, avoin ja sosiaalinen, miehet eivät kestä sitä. Naisen pitäisi olla joku hissukka, joka ei koskaan sano mihinkään vastaan. Minä en ainakaan rupea hyppimään kenenkään pillin mukaan, se on varma.
Kommentit (6)
Juuh, ja vastaavasti naiset pelkäävät heikkoa miestä.
Sukupuolten aivoissa on eroja.
Olen yli 180 senttinen nainen voi olla minua isompi, mutta tuskin vahvempi, ja todella vahvat naiset eivät edes ole naisellisia, se ei ole pelkoa että et kelpaa kelleen, ehkä olet lihaksikas, mutta vittumoinen luonteeltasi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:54"]
Naiset pelkäävät köyhää työtöntä miestä.
[/quote]
:D
Oliko nyt varmasti puhe vahvoista naisista, vaiko semmoisista karkeista rääväsuisista moukista? Nuo kun menee joillakin sekaisin.
Jälkimmäisiä kartan kyllä (en pelkää).
Mua pidetään vahvana ja miehet eivät kyllä pelkää. Se vahvuus tulee ilmi yleensä vain kriisitilanteissa, kun pitää päättää, alkaako kirkua ja säntäillä ympäriinsä vai toimia, tai jääkö maahan makaamaan vai nouseeko ylös tappion jälkeen. Harva on valittanut. Olen sosiaalinen, suorapuheinen ja sanavalmis, tosin myös diskreetti, että ei tule lauottua "totuuksia".
Ei vahvuus ole mikään omituinen piirre, jota olisi vain harvalla, maailmassa on paljon vahvoja ihmisiä jotka eivät kulje ympäriinsä näyttämässä vahvoilta. :)
Naiset pelkäävät köyhää työtöntä miestä.