Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mies ei uskalla ujuttaa kättään naisen haaroväliin?

Vierailija
17.02.2022 |

Vaikka olis jo pusuteltu ja oisin itse kosketellut miestä sieltä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt kynnet leikkaamatta,

Pelkää satuttavansa alakertaa

Vierailija
22/31 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekevät niin mahdottomia sääntöjä miehelle, että ei voi koskea mihinkään suhteessa tai enemmän erottisen kontaktin edetessä. Feministit, huutakaa tästä miesten puolesta. ei taida tapahtua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali kyllä uskaltaa. Ruuhkabussiin tyrkylle vain rohkeasti.

Vierailija
24/31 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon kuusen tollaset ukot!  Meillä mies sanoo aina ihanasti " ja nyt jalat levälleen riettaasti"! ja kyllä aukenee..ja hän alkaa siellä toimia. Oh yes.

Vierailija
25/31 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnethän leikataan etukäteen, kun tietää, että pillua saatavissa. Käsirasvan käyttö etukäteen ei sekään ole huono vaihtoehto. Luisto pysyy paremmin ja varmempi nautinto naiselle. 

Ei siis tainnut tässä tapauksessa olla etukäteen tiedossa, että pillua on saatavissa.

Vierailija
26/31 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
27/31 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut ihanaa miestä jo muutamilla treffeillä, ja kätensä hän kyllä uskalsi ujuttaa varovasti jalkojeni väliin, mutta kun vihjailin, että hän voisi vähän pussailla minua sieltä, mies meni aivan kipsiin.

Vierailija
28/31 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosikausia avioliitossa, ja ex oli aina käsineen ja kielineen ja naamoineen mun jalkovälissä. Ei kahta kysymystä. Sit eron jälkeen kun deittailin paria miestä, niin oli aika hämmentävää kyllä, kun he ei kosketelleet/sormettaneet mua ollenkaan. Vaikka itse runkkasin heitä. Toinen kyllä nuoli. Toinen sit alkoi kosketella varovasti vähän myöhemmin, mut ei hänkään kyllä sormettanut. Pyysin kyllä molempia ja sit hetken saattoivat sohia sinnepäin. Uskoisin että se johtui jotenkin jännityksestä, että he ei oikein tienneet miten tehdä se tai muuten oli joku kynnys siihen. Molemmat valitettavasti myös ihmetteli miksi en saa aina orgasmia, mutta kun se alkulämmittely nyt vaan on aika tärkeää. Ei siksi että minulla olisi kostumisongelmia (päinvastoin), mutta mieli ja ajatukset ei välttämättä oikein ehdi mukaan jos ekana lähestytään aina vaan muna ojossa, vaikka olisikin jo märkänä.

Nyt on uusi mies, joka teki kyllä jo heti alkuun sanoillaan ja teoillaan selväksi että haluaa kosketella kaikkialta ja kaikin tavoin, ja vieläpä ajan kanssa. Ja se on kyllä ihanaa <3

Vierailija
29/31 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein ujuttaa... Kas kun ei sujauttaa. Sori, mulla vaan on ongelmia näiden sanojen kanssa. Kun ne nykyään tuntuu esiintyvän yhä useemmin eri yhteyksissä 😀

Mutta itse asiaan. Älä seuraavalla kerralla koske ollenkaan mieheen vaan koskekin itseesi ja laita oma kätesi sinne mihin haluat. Meillä siis parisuhteessa on toistunut sama kaava pitkään että minä ensin lämmittelen miestä ja kosken häneen mutta jotenkin vastavuoroinen esileikki on jäänyt pois ja unohtunut täysin ja kun olen pyytänyt miestä myös koskemaan minua kädellään niin se ei ole tuntunut menevän oikein perille joten olen sitten kosketellut hieman itseäni, mikä oli miehelleni aluksi ilmeisen outoa koska hän ihmetteli että mitä oikein teen mutta hänen ollessa seksin suhteen itseensä keskittyvä niin olen sitten minäkin. Kannattaa ottaa ohjat omiin käsiin ihan kirjaimellisestikin.

Vierailija
30/31 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies ei taida ostata lukea naista.  Luulisi tyhmempikin tajuavan naisen vihjeet jos nainen koskettelee jo kalua. Ei kuullosta naisenkaan puolesta hyvältä, jos miehellä ei ole mitään määrätietoisuutta seksin suhteen. Ei ole paljoa odotettavissa. 

Kyllä mieheltä määrätietoisuutta seksissä löytyy, jos häntä seksi kiinnostaa. Jos ei kiinnostaa, niin katse kääntyy naiseen. Mitä hän on tehnyt ettei tervettä miestä seksi kiinnosta?

Vierailija
31/31 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnethän leikataan etukäteen, kun tietää, että pillua saatavissa. Käsirasvan käyttö etukäteen ei sekään ole huono vaihtoehto. Luisto pysyy paremmin ja varmempi nautinto naiselle. 

Ei siis tainnut tässä tapauksessa olla etukäteen tiedossa, että pillua on saatavissa.

Mies tapaa naisen ja on intiimisti. Ei muka älyllyt ja pystynty varautumaan. Harvinaisen tyhmä mies, jouti jäädäkin ilman.  Mulla oli teini-iässä siitä lähtien, kun kalu alkoi kunnolla panettamaan aina kortonkin lompakossa vastaisuuden varelle. Oli puolen ikää, vaikka olin parisuhteessa. Vaihtelin aina tuoreempaan.

Noiden edelllisen lisäksi ajan usein myös parran ennen seksiä. Karkea sänki häiritsee vaimoa pillua nuollessa. Pieniä huomion eleitä, mutta vaikutus suuri naisen nautinnolle.  Parranajosta vaimo joskus huomattanut, noita muita etukäteisjuttuja ei edes tiedä minun tekeväni.  Mutta mitä parempi nautinto naiselle sen varmemmin saa pillua jatkossakin.  Niin makaa kuin petaa. 

Eli sinä TIEDÄT että pillua on saatavissa aina kun tapaat naisen. Melkoinen itseluottamus, ehkä jopa harhainen.