Viime yönä oli taas täysikuu, koitko univaikeuksia?
Saan normaalisti aina unen 23 mennessä, mutta viime yönä meni valvoessa kahteen. Kun en keksinyt sille mitään syytä, katsoin kuukalenteria ja täysikuuhan se oli. En ollut edes nähnyt aikoihin koko kuuta, kun on niin pilvistä.
Kommentit (26)
Nukahdin kyllä hyvin, mutta heräsin neljältä, enkä nukkunut sen jälkeen. Edellisyönä sama juttu 🙄 Normaalisti nukun hyvin, mutta kuutamo valvottaa. Sama juttu oli nuorena, kolmekymppisestä tähän asti (55) nukuin hyvin, mutta nyt taas valvotaan 😏
Mulle on ihan sama millainen kuu taivaalla möllöttää, saan unen ihan yhtä hyvin aina.
Mä tavallisesti nukahdan klo. 00.00 aikoihin, mutta eilen nukahdin ennenaikaisesti eli klo. 22.30. Tavallista pidempään nukuin viime yönä.
Outoja särkyjä ol pari päivää, tänää hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
En saanut viime yönä unta. En kyllä usko että kuu vaikuttaa asiaan mitenkään.
Wi se mikään uskon asia ole että kuu vaikuttaa moneenkin asiaan maan päällä. Kasveihin, meriin, kaikkeen missä on nestettä, meissä ihmisissä sitä on paljon.
Ai siitäkö se johtui? Nukuin tavallista huonommin ja oli levoton olo.
Vierailija kirjoitti:
Ai siitäkö se johtui? Nukuin tavallista huonommin ja oli levoton olo.
Todennäköisesti.
Kyllä oli unet lyhyet n.3 tuntia
En tiennyt täysikuusta
Itsensä toteuttava ennustus se on, ei mitään muuta. Kun uskoo mokomaan hölynpölyyn, nukkuu huonommin! Niin moneen kertaan todettu kokeissa!
Joo. Nukuin todella huonosti. Aamulla kun katsoin kuuden aikaan ikkunasta ulos, syy huonoihin yöunien selvisi: täysikuu möllötti taivaalla.
Heräsin tunniksi siinä aamuyhdeltä, vähän ärsytti.
Nukuin harvinaisen hyvin ja en herännyt yöllä
Oikein hyvin olen nukkunut pari viimeistä yötä. Myös siis sen yön, johon aloituksessa viitataan.
Oli levoton alkuyö ja näin paljon unia, tosi symbolisia ja tapahtumarikkaita.
En lainkaan. Nukuin toissa yönä huonosti ihan muista syistä ja olin niin väsynyt, että viime yön nukuin kuin tukki.
En saanut viime yönä unta. En kyllä usko että kuu vaikuttaa asiaan mitenkään.