Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri komentaa ulos huoneestaan!

Vierailija
17.02.2022 |

Kävin lääkärissä ja olin 10 min. Sitten lääkäri nousi ylös ja avasi oven ja sanoi ole hyvä. En ehtinyt selittää edes kaikkia oireita ja lääkäriä ei kiinnostanut!!!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
2/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko päivystystyksessä. Lääkärillä saattoi sillä samalla vartin ajalla olla neljäkin potilasta, eiköhän sinun asiasi tullut jo hoidetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tässä jää kertomatta

Vierailija
4/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko päivystystyksessä. Lääkärillä saattoi sillä samalla vartin ajalla olla neljäkin potilasta, eiköhän sinun asiasi tullut jo hoidetuksi.

Ei tullut

Ap

Vierailija
5/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sitten heräsit? 

Vierailija
6/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän asioita sulla oli? Onko mt-diagnoosia?

Vierailija
7/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut

Ap

Niin...ja mitä sitten tapahtui?

Vierailija
8/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus. Läheiselleni kävi myös noin tylysti, lääkäri tokaisi että hänellä on muitakin potilaita ja ei sovi kaikkia vaivoja selvittää. Onneksi oli saattaja mukana. Tuli huomautus.

Vierailija
9/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän asioita sulla oli? Onko mt-diagnoosia?

Onpa törkeitä kommentteja täällä. Kyllä lääkärin kuuluu kuunnella ja tutkia potilas, vaikka olisi jopa mt-diagnoosi. Siihenkin kun voi tarvita joskus apua.

Täysin ala-arvoisesti kohdellaan ihmisiä ja tämä on normaalia jonkun mielestä. Eipä ihme, että niitä hoitovirheitäkin sattuu niin paljon. Oma isotätini muuten menehtyi hoitovirheeseen viime vuonna, tk-lääkäri oli ohittanut kaikki hänen sanomansa.

Vierailija
10/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki käynyt mankumassa huumaavia lääkkeitä.

Vierailija
11/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomenna sitten uudelleen.

Vierailija
12/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi

Vierailija
13/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran gynekologi yths:ssä teki samoin. Sanoin, että aikani ei ole vielä edes kulunut. Hänbdanoi, että tulossa vaikea tapaus seuraavaksi potilaaksi ja hän tarvitsee aikaa.

No, odotushuoneessa oli sattumoisin kaverini. Hän sanoi, että ei mitään hankaluuksia. Tavallinen alkuraskauden ultra vaan.

Vierailija
14/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin kahdella vastaanotolla. Sama vaiva siis. Ensin tutkimus ja toisella kerralla toinen. Eri lääkärit kyseessä. Vaivani on hengenvaarallinen. Kertaakaan en ole saanut keskustella siitä lääkärin kanssa. Niillä oli kummallakin kerralla aikataulu myöhässä.

Nyt yritän saada uutta aikaa, joita ei tällä hetkellä ole yhtään ainoaa. Jonossa kuulemma olen. Viikon odotin pelkästään sitä ajanvarauksen takaisinsoittoa, puhelin kourassa 24/7. Töissäkin, jossa ei omaa puhelinta saa pitää.

15/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi menit sinne?

Vierailija
16/62 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet mitä nykyisen hallituksen kelatuen vähentäminen aiheuttaa.   Rahaa ei tule sairaaloille tai lääkäreille lisää. Työtä tulee kun suurempi määrä ihmisistä tulee kunnan lääkäriin.  Useastihan ne lääkärit istuu 8h kunnalla ja sitten vaikka 4h yksityisellä. Suomen terveydenhuolto on romahdustilassa ja siitä on jo esimerkkinä ne filippiiniläisten tulemiset.

Vierailija
17/62 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuuttiajalla ei hoideta kuin se akuuttivaiva. Siinä vaiheessa kun potilas alkaa luettelemaan kaikki 20 vaivaansa, on selvää, ettei hänellä mitään niin kovin tärkeää ollutkaan. 

Jos minulla on vaikka korvatulehdus, hoidan asian näin: Menen lääkärin huoneeseen ja ilmoitan, että korvaan sattuu. Lääkäri katsoo korvan ja kirjoittaa antibiootin. Minä sanon kiitos ja poistun huoneesta.

En minä ala siinä jankuttamaan kolme vuotta kipeänä olleesta polvesta, tissin alle tulleesta ihottumasta ja siitä, että yhtenä aamuna vähän huippasi kun olin tehnyt lumityöt ja nyt olisi tarvetta ottaa ferritiini-koe sun muut keski-ikäisten hömpötyslabrat. 

Vierailija
18/62 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 10 min kerkee vaivoja selittämään niin paikka on jossain ihan muualla kuin terveyskeskuksessa.

Vierailija
19/62 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika sinulle oli varattu? Työterveyshuollossa on niin, että 20min per vaiva. Ja lääkärin pitäisi ehtiä tehdä myös kirjaukset siinä ajassa. Ja jos pitää tehdä lähete jonnekin, niin siihenkin tarvitaan lisää aikaa.

Vierailija
20/62 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tullut varanneeksi ajan vai kävelit vaan jonkun lääkärin huoneeseen selittämään?

Olen huomannut että jos ei ole varannut mitään aikaa tai käynyt vastaanotossa, niin lääkärit on yllättävän haluttomia kuulemaan vaivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi