haluan olla lapsellinen aikuinen
Ahdistaa sellainen tympeä aikuisuus. Pitäisi olla sivistynyt ja juoda viiniä ja syödä jotain pahoja juustoja takkatulen ääressä ja olla menestyvä kaunis uraohjus jonka elämä on tiukasti aikataulutettua.
T: teini
Kommentit (27)
Pitämällä yllä tuota kehittyy luovuus joka kukkii paremmin kun tiukkiksilla. Jos sun aivot ei saa koskaan mitään hauskoja virikkeitä niin ne lakkaa myös luomasta sitä, mutta sitä voi onneks harjottaa. T. Välillä myös hupsutteleva mamma 22v.
Tänään lämmitin ekaa kertaa vauvan sosetta (10sek!!) Niin sehä pamahti aika kunnolla sinne mikron seinille. Nauroin iha vitusti, et on tässäki äiti..
Onnittelut AP:lle, et ole vielä aikuinen! http://www.vauva.fi/keskustelu/4514226/ketju/18v_ei_ole_aikuinen
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:57"]
Ahdistaa sellainen tympeä aikuisuus. Pitäisi olla sivistynyt ja juoda viiniä ja syödä jotain pahoja juustoja takkatulen ääressä ja olla menestyvä kaunis uraohjus jonka elämä on tiukasti aikataulutettua. T: teini
[/quote]Minä olen tuollainen paitsi että ne voimakkaat haisevat juustot ovat herkullisia, uraohjus en ole, pätkätöitä lähes laidasta laitaan tehnyt ikäni ja välillä nautin elämän vapaudesta, kalenteria en ole omistanut yli kymmeneen vuoteen, inhoan aikatauluja. Täyteläisiä italialaisia punaviinejä rakastan, samoin takkatulta, kauniskin olen ilman meikkiä ja hiusväriä puhumattakaan muusta :)
Kuralätäköissä on mukava hyppiä syksyisin oranssit nilkkurisaappaat jalassa rimpsuhelma hameessa heilahdellen :)
Meitä aikuisia on moneen lähtöön, ole ihan sellainen kuin olet, aina, olet sitten teini tai keski.ikäinen, välittämättä mitä kuvittelet vaatimusten olevan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:59"]
Lapselliset aikuiset ovat naurettavia. Kyllä aikuisen täytyy olla kypsä ja säädyllinen.
[/quote]Lapsenmieliset ovat epäkypsiä ja säädyttömiä? Oletko mielestäsi kypsä ajatusmaailmaltasi?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:59"]
Lapselliset aikuiset ovat naurettavia. Kyllä aikuisen täytyy olla kypsä ja säädyllinen.
[/quote]Lapsenmieliset ovat epäkypsiä ja säädyttömiä? Oletko mielestäsi kypsä ajatusmaailmaltasi?
[/quote]
Ja sinä taas taidat olla niin toivottoman aikuinen, ettet huomaa näkymättömiä lainausmerkkejä?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:02"]Sielultani olen yhä 17-vuotias. Ja suurinpiirtein yhtä notkea myös.Käyn yhä usein samoissa kaupoissa, vaikka ne eivät ole enää samannimisiä ja pelaan samoja videopelejä kuin silloin. Kuinka vanha ap on? -Mies 29v + 1v- [/quote] Kiva kuulla. Meikäläinen on vasta 16, en siis tiedä elämästä mitään paitsi sen, millainen mun odotetaan muutaman vuoden päästä olevan. Haluaisin jatkaa lastenkirjojen lukemista ja pehmolelujen halailemista öisin. Mahtavien aikuisten mukaan olen älykäs ja saan hyvän ammatin ja elämän ja kaiken ja menestyn ja saan rahaa. En mä tiedä haluanko mä mitään sellaista. Ap
[/quote]
Kyllä sinuakin alkaa rahan ansaitseminenja järjestelmällisuus kummasti kiinnostaa, kun alat maksaa omat laskusi.ja pestä omat pyykkiisi. Tuollainen lapsuuteen takertuminen on normaali ja yleinen reakio siihen, että aikuisuus pelottaa. Se menee kyllä ohi.
[/quote]
Tahtoisin olla sellainen perusduunari, jossa ei ole mitään erityistä. Pieni kerrostaloasunto. Tuntuu, että multa odotetaan paljon enemmän.
Ap
[/quote]
Voi niin mäkin halusin! Ja tein niin myös. Nyt 31v opiskelen sitten yliopistossa. Vajaa pari vuotta niin maisterin paperit taskussa. Kun tekee töitä ja palkkaa jää taskuun 1200e/kk, alkaa kummasti opinnot kiinnostaa. Ja kun entinen luokkakaveri, nykyinen lääkäri, kysyy sulta kaupan kassalla et "onks sulla täällä vakkariduuni", alat miettimään et ei tää nyt mee näin.