Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazon Prime: ilmainen kuukauden kokeilu olikin vain 7 päivää

Vierailija
17.02.2022 |

Alotin Amazon Primen 30 päivän ilmaisen kokeilun, mutta nyt kk-veloitus menikin jo 7 vrk jälkeen.
Onko muita huijattuja? Eihän kyse ole isosta summasta, vaan ennemmin periaattesta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, sehän on joku 6 euroa/kk? 

Vierailija
2/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko olla yhteydessä sinne palveluntarjoajaan? Jos vaikka korjaisivat virheen? Täältä palstalta ei taida nyt kukaan pystyä auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei ollut vain viikon ilmainen kokeilu?

Vierailija
4/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta odottaa kapitalisteilta. Niille merkkaa vain ja ainoastaan miten paljon rahaa pystyvät huijamaan joillain paskasisällöillä.

Vierailija
5/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikissa on vain 7 päivän kokeilu niin mistä löysit 30 päivän kokeilun?

Vierailija
6/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu maksaa noista, Amazon, disney, netflix jne, itse katson samat ohjelmat / elokuvat ilmaiseksi.

Vierailija
7/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu maksaa noista, Amazon, disney, netflix jne, itse katson samat ohjelmat / elokuvat ilmaiseksi.

Piratebay on paras palvelu, ei ole kilpailua kuka omistaa oikeudet

Vierailija
8/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kyllä huomasin että telkkarin valmiiksi asennetussa Amazonissa oli se 30 vrk kokeilu mainittu, mutta muuttuikin sitte tuohon 7 vrk jaksoon kun kävi rekisteröitymässä.

Vierailija
9/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytä RARBG nykyään

Vierailija
10/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flixtor ja Fmovies hyviä striimauspalveluita - Piratebay on...noh...'ancient'?

Vierailija
11/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flixtor ja Fmovies hyviä striimauspalveluita - Piratebay on...noh...'ancient'?

Musta on kivempi katsoa torrentteja, ei ainakaan koskaan jumita ja saa 1080p laadun helposti. Bsplayer etsii subitkin automaattisesti.

Vierailija
12/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kyllä huomasin että telkkarin valmiiksi asennetussa Amazonissa oli se 30 vrk kokeilu mainittu, mutta muuttuikin sitte tuohon 7 vrk jaksoon kun kävi rekisteröitymässä.

KIITOS tästä vastauksestasi! En siis ole lukenut väärin. Juu, olen yhteydessä firmaan. Ei, summa ei ole iso. Piratebayt yms ei kiinnosta.

Vierailija
13/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uus äly tv mainosti että saat apple tv:n 3kk ilmaiseksi. Tarjouksen tarkempi tutkimus osoitti että jos olisin ostanut jonkun apple tuotteen, olisin silloin saanut tuon 3kk ilmaiseksi, mutta ilman apple tuotetta ilmaisjakso oli vain viikon. Apple TV:n kylkiäisenä sain myös Paramount+ ilmaiseksi viikoksi, mut unohdin perua sen (peruin apple tv:n) niin paramountista meni kuukauden maksu. Vaikka paramount ei ollut muualta käytettävissä kuin apple tv:n kautta. 

Vierailija
14/17 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko olla yhteydessä sinne palveluntarjoajaan? Jos vaikka korjaisivat virheen? Täältä palstalta ei taida nyt kukaan pystyä auttamaan.

Eipä taida olla Amazonilla minkäänlaista yksityishenkilöiden asiakaspalvelua. Sama homma on esim. Googlella.

Vierailija
15/17 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlessa oli kyllä maininta kuukaudesta, mutta kun linkki seurasin siinä sanottiin, että on 7 päivää. Ilmoitin se googlelle...

Vierailija
16/17 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on käytännössä huijaus. Sen jälkeen kun on primevideoon tehnyt tilin ja yrittää katsoa elokuvaa niin primevideo ohjaa amazon primeen, jossa pitää myös tehdä tili. Sivut ovat saman näköisiä ja tulee luuleneeksi ettei tilin teko onnistunut.

Myöskään suuri osa leffoista amazonissa ei ole suomessa katsottavissa.

Vierailija
17/17 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon teki mullekin temput tänään