Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan paska äiti?

Vierailija
02.07.2015 |

Saan mieheltä jatkuvasti kuulla, kuinka huono äiti oon. Sillä ei oo mitään hajua, miten rankkaa on olla lapsen kanssa 24/7. Se elää jossain äitimyytissä, jossa äidit ei koskaan hermostu. Meillä on kotona uhmaikäinen ja mä saan tietysti kestää kaikki kiukuttelut. Välillä en jaksa toimia johdonmukaisesti, välillä korotan ääntä, välillä jätän kiukut täysin huomiotta, kun itseänikin suututtaa. Koskaan en oo lapselleni huutanut tai satuttanut muuten. Mielestäni oon ihan normaali äiti. Ihminen, joka suuttuu, kun tietty raja tulee vastaan. Tänään yritin laittaa ylikierroksille ehtinyttä lasta päikkäreille ja tiesin, että tässä tulee kestämään pitkään, niin menin käymään pissalla. Lapsi jäi itkemään sänkyynsä, mutta sanoin rauhallisesti, että äitiä pissattaa, äiti tulee kohta. Mies suuttui aivan valtavasti siitä, kuinka jätän lapsen yksin itkemään sänkyynsä ja uhkaai soittaa sosiaalipäivystykseen. Lähti vieläpä ovet paukkuen kotoa. En tajua, miksi se ajattelee lapsen menevän rikki itkemisestä. En tosiaankaan jätä lasta huvikseni itkemään yksin, mutta välillä munkin on pakko käydä vessassa tai juoda vaikka lasillinen vettä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovin tasapainoiselta näin ukonpuolisin silmin katsottuna. Tottaka palstalaisten silmissä olet täydellinen, ne kun on itsekin.. Aika hukassa elämänsä suhteen.

Vierailija
2/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis vain yksi lapsi ja olet jo helisemässä? Niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä sen parhaiten tiedät ja jos voithan sinä itse muuttaa asioita parempaan suuntaan vastaisuudessa jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies sulla :(

Vierailija
5/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:10"]Itsehän sinä sen parhaiten tiedät ja jos voithan sinä itse muuttaa asioita parempaan suuntaan vastaisuudessa jos siltä tuntuu.
[/quote]

No ei ap ole tehnyt mitään väärää. Sen mies on tässä idiootti.

Vierailija
6/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma että kaikenlaist  varttihullut ja sekopäät saakin vielä nykyään tehdä lapsia. Ilman miestäs se lapsi olisi varmasti otettu huostaan.

Vierailija
7/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole paska äiti! Anteeksi vaan, mutta ihan hirveä mies. Miksei itse mennyt lapsen luo? Miten teillä muuten menee suhteessa? Itse en pystyisi tuollaisen kanssa olemaan, joka haukkuu huonoksi äidiksi :/

Vierailija
8/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paska mies ja tiedät sen hyvin itsekin.

Jaksat paremmin lapsen kanssa yksin, kun ei ole sitä toista lasta vieressä kiukuttelemassa. 

Vierailija
9/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä mikään hyvä äittikään kun yhden ainoan kanssa olet jo totaalihukassa.

Vierailija
10/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juominen on selitystä, samoin vessassa käyminen tai sitten sinulla on sairauksia.

Vierailija
11/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas tyhmiä vastauksia täällä!

Ap, sinussa ei ole mitään vikaa, miehessäsi taitaa sensijaan olla kuvailusi perusteella. Uhmaikäisten kanssa ei tod ole helppoa, itselläni on kanssa ja tiedän mitä se on. Saatana jos äijä alkaa marisemaan niin tehkööt itse homman paremmin!

Vierailija
12/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:13"]No et kyllä mikään hyvä äittikään kun yhden ainoan kanssa olet jo totaalihukassa.
[/quote]

Miten niin totaalihukassa? Ap sanoi, että VÄLILLÄ ei jaksa toimia johdonmukaisesti jne. Sä olet varmaan niitä joilla on 5 lasta ja sitten vähätellään katkerana, kun joku väsyy yhden lapsen kanssa.

Vierailija
13/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on hullu. Ap voimia ihan valtavasti. Uskon että oon oikeasti ihana äiti!

Vierailija
14/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies mihinkään sosiaalipäivystykseen soita! :D Mitä se muka sanoisi sossuämmille, kun ne kysyisi, että "vaimo meni siis vessaan ja lapsi itki yksin? Mitä sinä sitten teit? Lohdutitko lasta vai menitkö huutamaan vaimolle?"... Mitä tuottavaa se mies tekee siellä kotona? Istuu tietokoneella ja chattaa Facebookissa, katsoo telkkaria, soittelee kavereille, nukkuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän