Lue keskustelun säännöt.
Milloin viimeksi yllätit miehesi suikkarilla?
02.07.2015 |
Milloin viimeksi yllätit miehesi suikkarilla? Tajusin juuri, että itsellä siitä on varmaan pari vuotta. Huomenna illalla tapahtuu...
Kommentit (26)
Ei tule miehelle yllätyksenä kun joka ilta saa suikkarin n43p
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toissapäivänä. Ja yllätän silloin, kun tekee mieli yllättää. Aiemmin useammin, nykyään harvemmin, koska mieskään ei suukottele minua "sieltä".
Ei ole miestä, MUTTA moni mies on kertonut suikkarin olevan harvinaista herkkua.
Eihän suikkarissa mitään yllättävää ole, kun kuuluu asiaan melkein joka kerralla ainakin osana esileikkiä. M46
En koskaan. Inhoaisin antaa sitä todella.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:33"] Mitä tarkoittaa suikkarilla yllättäminen? Mä otan kai liian usein suihin, kun mies ei ylläty. Mies nuolee ehkä 3 kertaa viikossa. [/quote]En ottais. On ollut mahdollisuuksia kun on parikin homokaveria. ei vaan kiinnosta itseä niin paljoa enkä mä sitä voisi tehdä. Ällöttävää mun mielestä mies-mies seksi. [/quote] Relax. Nyt eletään sateenkaariaikakautta. Kokeile vaan jos mieli tekee. [/quote]Ei tee mieli. Johan mä sen selväksi tein. [/quote] Miettinyt olet kumminkin. Kumpi näistä kavereistasi olisi tämä jota imisit
[/quote]Olen joss sillain että ei se voi tuntua hyvältä. Tulee kylmätväreet kun ajatteleekin että joku mies ottaisi minulta suihin tai tse ottaisin, en oikeataan osaa edes kuvitella mitään semmosta.
[/quote]
Olet vähän puppeli
[/quote]
Älä nyt kiusaa toista :D :D
N32v