Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harvat miehet on empaattisia?

Vierailija
02.07.2015 |

Ev

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:57"]

Yksinkertaisesti: Ihmiskunta ei olisi selvinnyt, jos kaikki olisi käpertynyt kasaan itkemään. Tarvittiin loogista ja järkevää ajattelua, ja se oli mies joka lähti ringistä ratkomaan ongelman.

[/quote]

Niin empaattinen ihminenhän ei tee muuta kuin itkee. Itse olen empaattinen, mutta töissä saan aikaan paljon enemmän kuin jotkut ei niin empaattiset.

Empatia ei pois sulje sitä että kriisitilanteissa ei kykenisi toimimaan järkevästi.

Vierailija
22/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakykyinen ja kiltti mies jää satavarmasti yksin. Näin se vaan menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:21"]http://www.hs.fi/tiede/a1388975228826?sivu=1 Tämän takia. Naiset suosivat aina noita itsekkäitä rahamiehiä ja empaattiset köyhät miehet jäävät huomiotta. [/quote] Onko nämä "empaattiset köyhät miehet" salaa naisvihamielisiä, katkeroituneita sosiaalipummeja, jotka luulevat ettei se vihamielisyys ja halveksunta näy niistä?

[/quote]

Yritä vaan syyllistää jo muutenkin syrjittyjä rassukkamiehiä, mutta tosiasiat ei silti muutu miksikään.

Vierailija
24/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:28"]Koska useimmat miehet ajattelevat rationaalisesti. Jos jollain on ongelma, siihen pitää keksiä ratkaisu eikä suinkaan jäädä surkuttelemaan ongelmaa. Kaikki miesten keksimät ratkaisut eivät toki ole hyviä ratkaisuja. Monet miehet myös osoittavat empaattisuuttaan teoilla eikä sanoilla, esimerkiksi toimimalla apuna käytännönasioissa. Jos naapurilta on mies kuollut, saattaa mies osoittaa empaattisuuttaan luomalla lumet lesken pihasta samalla kuin luo ne omasta pihastaankin.  [/quote] No mä oon nainen. Ja oon kyl sit tän perusteella mies. Tärkeintä on löytää ratkaisu eikä jähmettyä paikoilleen suremaan.

[/quote]

Minäkin olen nainen ja rationaalinen. Siksi ymmärränkin hyvin miesten tapaa toimia.

t. - 5 -

Vierailija
25/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:32"]

Miehet on ihan yhtä empaattisia kuin naisetkin. Sitä et vain naisena ehkä huomaa. Aika kylmiltä ne naisetkin usein vaikuttaa miehen näkökulmasta vaikka keskenään saattavat empatisoida toistensa juttuja.

[/quote]

Ja nyt et puhu mistään ulkonäöllisesti 10:n naisista jotka eivät ole lämmenneet kun olet tarjonnut sykkivää kulliasi heille herkuksi?

Tai jostain seisan naisesta jonka olisit hyväksynyt/kelpuuttanut/huolinut petiisi yhdeksi yöksi.

Vierailija
26/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:32"]Miehet on ihan yhtä empaattisia kuin naisetkin. Sitä et vain naisena ehkä huomaa. Aika kylmiltä ne naisetkin usein vaikuttaa miehen näkökulmasta vaikka keskenään saattavat empatisoida toistensa juttuja.
[/quote]Olen ihan samaa mieltä. Ärsyttää todella paljon tämä yleistäminen ja stereotypioiden viljely jota nähtävästi naisetkin harrastavat lassukoiden lisäksi.

Vierailija
27/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta useimmat miehet ovat empaattisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi