Mistä löytäisin naisen, joka ei käytä alkoholia?
Ja olisi ateisti. Tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Hihhulia en kelpuuta. Mutta harva ateisti on absolutisti.
Kommentit (52)
Täälläkin yksi keski-ikäinen alkoton ateisti. Vaikeaa on ollut koko ikäni parisuhteissa se että kohtaamani muuten samanhenkiset kulttuurinörttimiehet ovat aina olleet alkoholin perään.
Mä olen ateisti, enkä käytä alkoholia. Pilveä sen sijaan poltan.
Ehdoton absolutisti on rasittava miehenä, en voi ymmätää, mikä oikeus on kieltää alkoholi kokonaan toiselta vaan sen takia, että itsellä on kieroutunut suhde alkoholiin. Jos juo vaikka ruoan kanssa pullollisen olutta, niin mikä siinä on niin hirveetä? Ole aikoinani yrittänyt parin fanaatikon kanssa seurustella ja se ehdottomuus on todella kauheeta, ei edes kaverit saa juoda. Onneksi löysin miehen, joka ei ole ikinä edes maistanut, mutta hän ei suhtaudu mitenkään paheksuvasti muihin, vaikka he joisivat, itse vaan ei ole halunnut käyttää alkoholia. No on sitten sellainen, ettei muutenkaan hirveesti paheksu muiden ihmisten olemista ja elämistä. Itselleni on tämä kyllä ollut hyvä löytö, vaikka ei käytäkään alkoholia, koska en ikinä ole voinut sietää viinalle haisevaa vierelläni seuraavana aamuna. Toisaalta en ole voinut sietää fanaatikkojakaan, vaikka itselläni onkin ollut taipumusta sellaiseen. Mutta onneksi aina on aikaa miettiä, mikä on turhaa ja missä on parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se riitä ettet itse käytä, jos se on sulle ongelma? Tai usko?
Ap on entinen juoppo joka ei siedä nähdä enää alkoholia sillä pelkää ratkeavansa ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on entinen juoppo joka ei siedä nähdä enää alkoholia sillä pelkää ratkeavansa ryyppäämään.
Eli ei edes jouluaterialla lasillista viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia kaupassa käymiseen, mahtaa olla haastetta välttää kauppojen juomaosastoja.
Ihan vain tiedoksi, en ole ikinä edes maistanut alkoholia, mutta joo, juoppohan minä olen, kun nainen niin sanoo. Joo. Kyllä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia tarkoittaa ei alkoholia. Ei lasillista tai hörppyä. Just tää..en käytä alkoholia, ainoastaan ruuan kanssa, jouluna, juhannuksena, häissä ja hautajaisissa.
Löydät minut täältä kotoani.
Mutta eri asia on onko meillä mitään muuta yhteistä kuin ateismi ja alkoholittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eri asia on onko meillä mitään muuta yhteistä kuin ateismi ja alkoholittomuus.
Et tule ikinä saamaan miestä, jos odotat miehen vain tupsahtavan ulko-ovellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia tarkoittaa ei alkoholia. Ei lasillista tai hörppyä. Just tää..en käytä alkoholia, ainoastaan ruuan kanssa, jouluna, juhannuksena, häissä ja hautajaisissa.
Onko se oikeasti aivan täysin ehdotonta?
Ei nyt tarkoiteta mitään "ruoan kanssa, vähän silloin, vähän tällöin", vaan sellaista ihmistä joka pääsääntöisesti ei juo eikä itse osta alkoholia, mutta esimerkiksi juuri niissä häissä kyllä voi juoda lasillisen? Ei välttämättä juo, mutta ei ole niin absolutisti ettei voisi juoda pisaraakaan koskaan?
Minulle kävisi vastaavanlainen mies. En itse välitä alkoholista kauheasti, mutta en kieltäydy siitä sataprosenttisesti joka tilanteessa ruoanlaittoa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eri asia on onko meillä mitään muuta yhteistä kuin ateismi ja alkoholittomuus.Et tule ikinä saamaan miestä, jos odotat miehen vain tupsahtavan ulko-ovellesi.
AP esitti kysymyksen mistä löytää tuollaisen naisen, minä en kysynyt mistä löytää miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eri asia on onko meillä mitään muuta yhteistä kuin ateismi ja alkoholittomuus.Et tule ikinä saamaan miestä, jos odotat miehen vain tupsahtavan ulko-ovellesi.
Kuka sanoi etsivänsä miestä?
Sitä paitsi nykyaikana noin voi tehdä sopimalla netin kautta tapaamisen jossa itse ei tarvitse mennä yhtään mihinkään ja mies tupsahtaa ulko-ovelle.
Missä menee raja? Saako juoda simaa, entä syödä jouluna liköörikonvehteja, vai katsooko aloittaja näidenkin nauttijoita paheksuvasti?
27 v:n elämä lipuu ohi ennen kuin huomaakaa ja mitä jää jäljelle siitä, kun on noin ehdoton vaateissaan. Mielumminko otat jonkun josta et edes tykkään, kunhan ei käytä pisaraakaan alkoholia. Eikös muut ominaisuudet merkitse yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos jouluaterialla ottaa vain lasin viiniä?
Tää on sellainen rautakankea hanuriin tyylinen lottovoitto. Mitähän muita sääntöjä näiden parin lisäksi ladotaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä.
N49
Plus olen ateisti ja miljonääri.
Ymmärrän kyllä tämän uskonnollisen/uskomusten aspektin, että siinä olisi äkkiä yksi riidan aihe.
Mutta miksi absolutismi?