Mistä löytäisin naisen, joka ei käytä alkoholia?
Ja olisi ateisti. Tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Hihhulia en kelpuuta. Mutta harva ateisti on absolutisti.
Kommentit (52)
Olen ateisti ja en käytä alkoholia, mutta en ole absolutisti. Juon muutaman kerran vuodessa, jos on joku tilanne. Esim ravintolassa lasin viiniä tai juhlissa lasin kuoharia tms.
HAH! Onnea vain matkaan. Alkoholin lipittäminen on trendikästä. Ja me naiset halutaan olla trendikkäitä. N34
Mun tyttö. Siis on ateisti eikä käytä alkoholia eikä mitään muutakaan, ei edes vauvapalstaa.
Eikä se riitä ettet itse käytä, jos se on sulle ongelma? Tai usko?
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo. 69v.
Tässähän se tulikin. Minä olen 27. Eli nuorempi tai minun ikäinen pitäisi olla, mutta koska täällä juntti-Suomessa kulttuuri on mitä se on, niin minun ikäisistä ei tuollaista naista löydy. AP
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö. Siis on ateisti eikä käytä alkoholia eikä mitään muutakaan, ei edes vauvapalstaa.
Lespo siis.
En käytä alkoholia lainkaan, mutten silti ole absolutisti. En tarvitse mitään henkilökohtaista kieltoa tai opillista päätöstä siihen, etten käytä alkoholia.
Enkä ole myöskään ateisti, olen agnostikko.
Onnea sille, että löytäisit jonkun, jolla on kutsumus jyrkästi kieltää sekä alkoholi että uskonnot.
(Ateisteilla on outo pakko paasata uskonnottomuudestaan usein. Menee ihan samaan sarjaan kiihkouskovaisten kanssa.)
Hep! Jos vapaa eli uskonnoton kelpaa. Kapakaste et minua tietenkään löydä.
Täällä yksi. Lopetin alkoholin joskus 25-vuotiaana, nyt olen vähän yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lespo siis.
No ei ole, seukkaa ikäisensä nuoren miehen kanssa. Ois muuten iältään sopiva ap:lle. No harmi, jos ei muita raittiita ateisteja ole.
Täällä myös yksi, tosin jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia lainkaan, mutten silti ole absolutisti. En tarvitse mitään henkilökohtaista kieltoa tai opillista päätöstä siihen, etten käytä alkoholia.
Enkä ole myöskään ateisti, olen agnostikko.
Onnea sille, että löytäisit jonkun, jolla on kutsumus jyrkästi kieltää sekä alkoholi että uskonnot.
(Ateisteilla on outo pakko paasata uskonnottomuudestaan usein. Menee ihan samaan sarjaan kiihkouskovaisten kanssa.)
No ei ateistin tarvitse paasata yhtään mitään. Näyttäisi olevan agnostikon tehtävä.
Täälläkin yksi! Naisena olen huomannut että myös hankala löytää miestä joka ei käytä alkoholia.
Saako jouluaterialla ottaa lasin viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Ota kännisi ihan vapaasti vaikka joka päivä, en halua olla onnesi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kännisi ihan vapaasti vaikka joka päivä, en halua olla onnesi tiellä.
Kun en minä muuten käytä alkohoolia, mutta jouluaterialla menee yleensä lasillinen.
Mun mummo. 69v.