Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kärsii puhumisestani: muilla samaa?

Vierailija
02.07.2015 |

Mieheni kärsii siitä, että haluan puhua asioista, ja vaikeistakin asioista, kun niitä tapahtuu. Hänestä kaikki asiat pitäisi käsitellä nopeasti ja ilman "vatkaamista" ja "vatulointia", kuten hän minun tyyliäni kuvailee. Hän hermostuu, jos jään pidemmäksi aikaa miettimään jotakin tapahtunutta vaikeutta, kuten lapsen sairastumista, liian suurta laskua, koiran käytösongelmia ym. arkistakin. Puhumattakaan, jos tulee jotakin kriisiä. Erityisesti jos otan tunteella asioita eli itken tai olen ahdistunut, mies hermostuu. Hän ei jaksa minua.

Oletteko törmänneet vastaavaan?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni työkaveri on tällainen puhekone ja mies kärsii siitä. Kertoo joka päivä, ettei jaksaisi mennä töihin ja kuunnella siitä sermin takaa sitä jatkuvaa jaarittelua, kun muija kertoo juurta jaksain ja monipolvisesti joistain sukujuhlista ja koiraharrastamisistaan. Nyt mies hankki kuulokkeet ja panee kuulemma musan sen verran kovalle, ettei tarvi kuunnella, riittää vaan kun ynähtelee jotain ;-)

Vierailija
42/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en jaksa ja olen nainen. En vain "kestä" jossittelua kahta minuuttia pitempään, mitä se hyödyttää? Mielummin ajattelen asian positiivisia puolia tai puhun ratkaisusta. Inhoan vellomista ja vatkaamista, koska siitä saa vain huono mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:10"]

Mun mieheni työkaveri on tällainen puhekone ja mies kärsii siitä. Kertoo joka päivä, ettei jaksaisi mennä töihin ja kuunnella siitä sermin takaa sitä jatkuvaa jaarittelua, kun muija kertoo juurta jaksain ja monipolvisesti joistain sukujuhlista ja koiraharrastamisistaan. Nyt mies hankki kuulokkeet ja panee kuulemma musan sen verran kovalle, ettei tarvi kuunnella, riittää vaan kun ynähtelee jotain ;-)

[/quote]

Itselläni löytyy tällainen miespuolinen työkaveri, häntä riipoo Kreikka ja tietenkin EU, hermot menee niihin yleistyksiin ja kun kukaan ei sano juuta eikä jaata niin kaikkiahan tietenkin ovat hänen mielestään ihan samaa mieltä... välillä menee hermo ja jankkaan vastaan. Pitäisi hankkia kuulosuojaimet.

Vierailija
44/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:10"]

[/quote]

Muuten varmaan hyvä juttu, mutta kuulokkeilla itselleni tinnituksen hankkineena varoitan tuosta. Ei oo kivaa kun tinapillimies soittelee pään sisällä vuodesta toiseen.

Vierailija
45/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ääneen ajattelua? Mun mies kyselee paljon...nyt vasta tajuan, että ei se edes odota vastausta tai ei ne ole ns. oikeita kysymyksiä...samalla äijä myös kun tulee töistä yms " olipas taas päivä voi voi" tai kun lähtee lenkille niin hehkuttaa puoli pv "kun hän on tässä lenkille lähdössä". Ei jaksais kun toinen kokoajan tekee tuota samaa...huoh!

Vierailija
46/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme ettei parisuhteet ole onnellisia!

Jokainen pyörii niin omissa ympäyröissään itsekeskeisesti. Sekä se, joka märehtii ja jankkaa turhasta, mutta myös se, joka ei jaksa olla läsnä elämänsä tärkeimmälle ihmiselle kun tällä on paha olo vaikkapa heidän yhteisen lapsensa sairastumisesta.

Vierailija
47/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on tuollaisia. Oikeesti, ne ei halua puhua ja toiset vaan teeskentelee enemmän kuin toiset.

Vierailija
48/48 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:50"]Mieheni kärsii siitä, että haluan puhua asioista, ja vaikeistakin asioista, kun niitä tapahtuu. Hänestä kaikki asiat pitäisi käsitellä nopeasti ja ilman "vatkaamista" ja "vatulointia", kuten hän minun tyyliäni kuvailee. Hän hermostuu, jos jään pidemmäksi aikaa miettimään jotakin tapahtunutta vaikeutta, kuten lapsen sairastumista, liian suurta laskua, koiran käytösongelmia ym. arkistakin. Puhumattakaan, jos tulee jotakin kriisiä. Erityisesti jos otan tunteella asioita eli itken tai olen ahdistunut, mies hermostuu. Hän ei jaksa minua.

Oletteko törmänneet vastaavaan?
[/quote]

Joo, hirveän raskasta tuo on. Sori, ei pahalla. Entä jos vatkaisit enimmät ystävien kanssa? Ja miehelle puhut vaan niistä mitkä liittyvät häneen/teihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi