Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetunto kehittyy?

Vierailija
02.07.2015 |

Vaikuttaako siihen vain se, miten muut ihmiset hyväksyy sinut? Esim. Jos omistaa todella ruman naaman, niin harvai hminen hyväksyy sinua. Millä sitä sitten kehittää itsetuntoa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:32"]

No ap:n ongelma ei ole pelkkä itsetunto, vaan paskat käytöstavat, katkeruus ja ilkeys :D

Korjaa asentees, luuseri.

[/quote]

Ei noin. Ensimmäinen lause oli ihan asiaa, mutta et malttanut olla lopussa olla sössimättä hyvää kommenttia tarpeettomalla solvauksella.

[/quote]

Ignooraa mielestäsi sopimaton osio, jos noin korpeaa ;)

Ap nyt vaan vaikuttaa sen verran vässykältä ja onnettomalta reppanalta, että tarvitsee ravistelua ja pääasiassa epäkohteliaille ei edes tarvitse olla itse kohtelias. Ap ensin aiemmin kohteliaasti käski yhtä auttajaa "haistamaan paskan". Fiksuu, not.

[/quote]

Kyllä minä kestän kaikenlaista lukea. Kiinnitti vain huomiota että ei taida sinullakaan olla itsetunto kaikkein vahvimmillaan, kun täytyy alkaa heikompia solvaamaan.

Vittumaisuus ei ole hyvää itsetuntoa.

[/quote]

:D annoin samalla mitalla takaisin vaan ap:lle, case closed. Ja mun itsetunnon taso ei tähän liity oli se sitten sun olettamuksen mukaan hyvä tai huono.

[/quote]

Totta kai se liittyy. Ethän muuten kommentoisi niin kuin kommentoit.

[/quote]

Eipä kyllä.

Ja enemmän oikeaa kontribuutiota keskusteluun olisi saanut ap:n taholta erittelemällä mm. viesteissä 5, 9 ja 10 olevia tietoja kuin sillä, että sä alat nillittämään epäolennaisuuksista :)

[/quote]

Minun näkökulmani tähän keskusteluun on ollut, että vittumaisuus ei ole osoitus hyvästä itsetunnosta. Hyvän itsetunnon omaava ei jää samalle tasolle aggressiivisesti käyttäytyvän kanssa. 

Mikä on, vaikka itse sanonkin, itsetuntokeskusteluun aivan relevantti kommentti.  

Vierailija
22/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:49"]

Minun näkökulmani tähän keskusteluun on ollut, että vittumaisuus ei ole osoitus hyvästä itsetunnosta. Hyvän itsetunnon omaava ei jää samalle tasolle aggressiivisesti käyttäytyvän kanssa. 

Mikä on, vaikka itse sanonkin, itsetuntokeskusteluun aivan relevantti kommentti.  

[/quote]

Voi että sä olet kultsi niiiin nerokas ja upee! Lisäänkö loppuun vielä, että toi oli sarkasmia kun et tietysti muuten sitä ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaista myös omia käsityksiäsi mitä sinun pitäisi olla ja miksi ja kenen mielestä niin muka pitäisi olla. Hyväksyt vähitellen itsesi sellaisena kuin olet. Etsi myös ns sisäistä sankariasi, oikein tekemällä ja itse selviämällä olet tyytyväisempi itseesi.

Tämä ei ole helppo kysymys vastata, mutta tee sitä mikä sinua miellyttää, älä kuitenkaan odota että sama toimisi muilla äläkä paasaa. Opi antamaan ja jakamaan sekä myös pitämään puoliasi tilanteissa joissa sinua yrittää pimeydessään vaanivat saalistajat painaa maahan jotta voisivat korottaa itseään valheellisesti.

Ole rehellinen itsellesi. Lue filososfiaa mutta niin että alat ajattelmaan itse samoja kysymyksiä omista lähtökohdista. Kyseenalaista muidenkin käsityksiä, mutta riitaa aiheuttamatta. Älä odota että tämä kaikki syntyisi hetkessä opi ajattelemaan lue kirjoja pidä kunnostasi huolta. Älä tosiaan turhaudu jos tämä kaikki ei aukene heti sinulle kaikki aukenee hitaasti kerroskerrokselta. Älä odota liikoja itseltäsi jos joku väitää sinua tyhmäksi jne laiskaksi kysy itseltäsi onko näin saatat myöhemmin huomata olevasi paljon toista viisaampi. Myönnä myös tyhmyytesi. Älä usko. Ole kiinnostunut. Älä häpeä itseäsi jos olet rehellinen itsellesi

Nuo nyt ensin tuli mieleeni.. apua näitä tuli jo liikaakin... Elämänkoulu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi