Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sydämellä asioita joiden kautta Jumala on rohkassu sua?

Vierailija
17.02.2022 |

Onko sulla sydämellä asioita joiden kautta Jumala on rohkassu sua:
laulu, runo, raamatunkohta, ystävän tai täysin tuntemattoman ihmisen sanat tai teko sulle merkityksellisellä hetkellä, Jumalan ihme,
tai mitä vaan, minkä oot kokenu merkityksellisenä omassa tai miksei toisenki ihmisen elämässä, jos on lupa jakaa se?

Jumala puhuu meille tavalla ja toisella, ehkä just sun kokemuksen jakaminen on jollekin toiselle tosi tärkeetä❤️

Niinku raamatussaki sanotaan: ”joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.”
2. Korinttilaiskirje 1:4

Jakamalla omastamme, saadaan jakaa sitä hyvää mitä Herra on tehny meidän elämässä💝🙏 ❤️

Tuo kohta on erityisesti koskettanu mua. Jossain kohtaa elämässä havahduin, että tunnenko todella Jumalan rakkauden? Aloin rukoilla että Herra näytä mulle millasta sun rakkaus oikein on🙏 Ja sen jälkeen Hän on sen erityisellä tavalla osottanu monin tavoin🙏Konkreettisesti tuon rukouksen jälkeen yks uskova rukouksesta tietämättä laitto viestin että Jumala rakastaa sua Stiina valtavan paljon! Mun silmät on alkanu avautuu yhä enemmän Hänen rakkaudelle, ja nään tänä päivänä monien asioiden läpi tuon rakkauden, joka ennen kaikkee pulppuaa kiitollisuutena sydämessä ja sydämestä❤️ Meillä on rikas Isä antamaan🙏❤️

Siunausta jokaisen viikkoon🤗🙏💕

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus.

Jeesus on mullekin antanut niin paljon. Mutta on sitä kärsimystäkin ollut.

Nyt tässä on ollut enemmän ja vähemmän koetusta, oon käynyt tahtomattani traumoja läpi uudelleen, hylkäämistä ym..

Ja aina oon rukoillut että Jeesus parantaisi sisäisesti, puhuisi mulle.

Ja yhtäkkiä youtubessa tulee vastaan Same Blomsterin puheita, oon kuunellut monia puheita nyt, ja niissä on niin paljon Taivaallista viisautta ja ymmärrystä.

Vierailija
2/4 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloitus.

Jeesus on mullekin antanut niin paljon. Mutta on sitä kärsimystäkin ollut.

Nyt tässä on ollut enemmän ja vähemmän koetusta, oon käynyt tahtomattani traumoja läpi uudelleen, hylkäämistä ym..

Ja aina oon rukoillut että Jeesus parantaisi sisäisesti, puhuisi mulle.

Ja yhtäkkiä youtubessa tulee vastaan Same Blomsterin puheita, oon kuunellut monia puheita nyt, ja niissä on niin paljon Taivaallista viisautta ja ymmärrystä.

Jatkan..esim olen joutunut näinä vuosina käymään läpi juuri hylkäämisen kokemusta, mitä koin lapsena ja nyt yhtäkkiä taas aikuisena, vaikka luulin että menneet eivät paina enää.

No, Salme kertoi, miten hän jossakin työpaikallaan joutui narsistin vainoamaksi ja joutui käymään menneisyyden traumoja uudelleen läpi.

Jumalalla on varmasti kaikelle tarkoituksensa, ja ehkäpä minäkin sitten joskus eheytyneenä voin olla avuksi toisille särjetyille ihmisille. Ihan niinkuin tää Salme, on monille avulsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta aloituksesta!

Olen uuden alussa, ollut alamaissa pitkään ja nyt tänään päätin aloittaa kaiken uudelleen ja kirjoitin ylös vähän suuntaviivoja tulevalle. Kun oli valmista, sattumalta aloin lukea Haggain kirjaa (sen lyhyyden vuoksi) vaan se yllättäen puhuttelikin alusta loppuun asti. Ja ilon kyyneleet tuli kun luin jakeet: "tarkatkaa, kuinka käy tästä päivästä eteenpäin." " Pankaa merkille!" "Tästä päivästä lähtien minä annan siunauksen". Raamattu kansalle käännös. Miten Pyhä Henki johti lukemaan tuon kohdan juuri tänään täysin sattumalta. Tuntui siltä, että sain erityisen kalliin aarteen. Kirjoitin nämä jakeet ylös ja aion tarkata miten käy.

Jumala johtaa monin tavoin tilanteita, päivittäin. Monesti minä en sitä huomaa tai oikein osaa tarttua tilaisuuteen kulkea hänen askelissaan, mutta Herra on hyvä. Ihana olla hyvässä seurassa. Jossa saa leväten kasvaa keskeneräinenkin.

Vierailija
4/4 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää 😄, meidän Herramme todella elää, tekee ihmeitä, uutta pienen ihmisen elämässä.

Mutta Hän tarvii siihen luvan, koska Hän kunnioittaa ihmisen tahtoa, eikä tee mitään väkisin.

Hän rakastaa juuri sua ❤️