Hehhee, me sovittiin miehen kanssa treffit täksi illaksi!! Iik!!
On ollu kiireitä, perheessämme on kaksi pientä lasta. Ollaan juostu rannoilla, jätskeillä, kavereilla eikä olla ehditty kuin pikainen pusu vaihtaa. Nyt sitten ehdotin, että miten ois treffit klo 21.30 olkkarin sohvalla. Mies suostui! Sovittiin, että lahjoja ei tarvii tuoda eikä paikalle saa saapua umpikännissä. :D Mites mä nyt kaunistuisin, mies lähti lasten kanssa ulos ja mulla on vähän aikaa itelleni. Säärikarvat ainakin pitää ajaa ja jotain hepeneitä ettiä :D (Tää on kivaa, tiiän että mieskin innostu tästä samanlailla ja tulee siistittynä paikalle.)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:21"]Wt treffit ei voi muuta sanoa.iik
[/quote]
Eikun ihanan hellät seksitreffit! :D
Ap
Ap varo ettet saa mitään tautia. Tiä missä se sika on ollut panemassa.
Muista että aina voit lähteä jos tyyppi ei vastaa odotuksia
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:52"]Muista että aina voit lähteä jos tyyppi ei vastaa odotuksia
[/quote]
Toivottavasti ei tee ohareita... Kurkkaa ovelta, että millanen muija siellä on oottamassa ja kääntyy kannoillaan! :D
Ap ja sileät sääret.
Aion antaa ekaa kertaa papanaluukkuun. Onx hyvii neuvoi?
Ap
Mä luulin otsikon perusteella, että nyt on pariskunta sopinut treffit kolmannen pyörän kanssa ja nyt toteutetaan pitkän ajan 2M1N fantasia.
Vaikka todellisuus ei ihan noin erikoista ollutkaan, niin mukava lukea tämmösiäkin juttuja. Ihania treffejä teille <3
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:00"]Aion antaa ekaa kertaa papanaluukkuun. Onx hyvii neuvoi?
Ap
[/quote]
Mene sinä vaan viettämään kesälomaa, koulut alkavat pikemmin kuin luuletkaan.
Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:07"]Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista.
[/quote]
Me molemmat hassutellaan sillon tällön. Tottakai kumpikin meistä odottaa karusti sanottuna panemista, mutta miksipä ei tehdä siitä samalla hauskaa! :)
Ap
Onnea sulle! Mulle tais just selvitä että mun mies pettää mua... Hyvä että te edes vaalitte suhdettanne!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:07"]Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista.
[/quote]
Me molemmat hassutellaan sillon tällön. Tottakai kumpikin meistä odottaa karusti sanottuna panemista, mutta miksipä ei tehdä siitä samalla hauskaa! :)
Ap
[/quote]
Elämäm koulu on vahva sinussa biach.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:07"]Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista. [/quote] Me molemmat hassutellaan sillon tällön. Tottakai kumpikin meistä odottaa karusti sanottuna panemista, mutta miksipä ei tehdä siitä samalla hauskaa! :) Ap [/quote] Elämäm koulu on vahva sinussa biach.
[/quote]
No eihän se tee elämänkoululaista, jos innostuu treffeistä? Nykyään moni suhde vaan päättyy siihen, kun ei jätetä lainkaan aikaa toisille.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:07"]Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista.
[/quote]
Ap
[/quote]
Elämäm koulu on vahva sinussa biach.
[/quote]
Ilmeisesti myös sinussa, sister!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:07"]Haha, naiset on tavallaan söpöjä kun ne innostuu tollasista. [/quote] Me molemmat hassutellaan sillon tällön. Tottakai kumpikin meistä odottaa karusti sanottuna panemista, mutta miksipä ei tehdä siitä samalla hauskaa! :) Ap [/quote] Elämäm koulu on vahva sinussa biach.
[/quote]
Jotenkin tuntuisi kaikuvan kovemmin sieltä sinun suunnastasi...
Kuulostaa ihanalta ap! Lasten kanssa kun ei aina ehdi sitä parisuhdetta hoitaa, siitä kärsii pian koko perhe kun vanhemmilla on huonot välit. Ihana että miehesikin innostuu. Pitäkää hauskaa!
Ap on joku röökiämmä verkkareissa. Tänään sitten laittaa jonkun ihanan robbarin kesämekon kun oikein ajelee säärensä. Ei helve..i
IIIIIIK Hihihihihi :-)))
äkkiä sheivaamaan ja punaamaan
Wt treffit ei voi muuta sanoa.iik