Käykö kukaan täysjärkinen risteilyillä, saatika ''aurinkomatkoilla''?
Näyttää olevan tyäväelle suunnattuja huvituksia, eli ryyppyreissuja. Kukaan järkevistä eli korkeakoulutetuista ystävistäni (huom! ammattikorkeakoulussa koulutettu ei ole korkeakoulutettu) ei käy risteilyillä, eikä ''aurinkomatkoilla''. Kiinassa tykkään käydä, siellä tutustun uusiin mukaviin ihmisiin, enkä juo itseäni humalatilaan. Läskit myös tuppaavat käymään edellämainituissa huvituksissa, tosin onhan se ymmärrettävää koska tyypin 2 diabeetikot ovat keskimääräistä typerämpiä.
T: Älykäs nainen (ÄÖ päälle 130)
Kommentit (37)
Voisin kyllä ihan mielelläni mennä jollekin parin kolmen päivän risteilylle. Oon tohtori, mutta kyllä vähän pullea.
Tosiaan. Älykäs ihminenhän solvaa kanssaeläjiä...
Voiko kesällä olla juntimpaa kuin laivaristeily Ruotsiin tai Tallinnaan..
Kävimme Karibialla risteilemässä, suurin osa risteilyväestä oli kyllä jo suorittanut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:44"]
Voiko kesällä olla juntimpaa kuin laivaristeily Ruotsiin tai Tallinnaan..
[/quote]
Kannattaa joskus tehdä ihan mitä tykkää, välittämättä muiden mielipiteistä! Suosittelen! Jos tykkään heittää aivot narikkaan laivaristeilyllä, ei se tee minua huonoksi ihmiseksi.
Wow, aloittajan älykkyys suorastaan häikäisee! Onhan aivan tunnettu tosiasia, että älykkäät ihmiset eivät juo alkoholia eivätkä matkustele... eiku miten se ny meni? :D
Me olimme lasten kanssa risteilyllä ja se oli kaukana ryyppyreissusta vaikka olenkin työläinen. Olenko siis nyt epänormaali?
Kuvitella, miten hienoa elämäsi olisi, jos olisit oikeasti älykäs.
Siis mä en tajua, melkein kaikki mun tutut on akateemisia kaupunkilaisia, enkä oo koskaan tajunnut pitää niitä juntteina! Ja älykkäinäkin oon pitänyt! Mutta tosiaan jatkuvastihan ne ravaavat risteilyillä ja aurinkomatkoilla. Hemmetti! :)
Minä vilpittömästi ihailen, että joku pystyy esittämään Ap:n kaltaisia ajatuksia. Ilman hänen tyyppisiään ihmisiä meillä ei olisi Kokoomusta. Demokratia siis kärsisi, kun eihän kaikki fiksut voisi persujakaan kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:51"]
Siis mä en tajua, melkein kaikki mun tutut on akateemisia kaupunkilaisia, enkä oo koskaan tajunnut pitää niitä juntteina! Ja älykkäinäkin oon pitänyt! Mutta tosiaan jatkuvastihan ne ravaavat risteilyillä ja aurinkomatkoilla. Hemmetti! :)
[/quote]
Kirjoitusvirheistä päätellen ettet taida olla akateeminen....
Säälin ap:n kaltaisia "älykkäitä".
Putkiasentaja
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:53"]
Säälin ap:n kaltaisia "älykkäitä". Putkiasentaja
[/quote]
sitä vaan harmittaa kun kaverit meni ja ite jäi rannalle ruikuttaa kun meni myöhästymään tuostakin reissusta. Pitikö niitä ÄO testejä ruveta tekemään juuri ennen satamaan menoa?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:51"]
[/quote]
Kirjoitusvirheistä päätellen ettet taida olla akateeminen....
[/quote]
Missä kirjoitusvirhe? Kielioppivirheitä kyllä, koska puhekieli. Omassa kommentissasi kylläkin on virhe ;)
No nyt oli kyllä yritystä provossa. Samassa viestissä tökittiin risteilyllä ja etelässä matkustavia, yliopistosta valmistuneita, amk:sta valmistuneita, ylipainoisia ja sairaita. AP oli varmaan varannut kattilallisen poppareita ja ison kolan.
Todella älykkään kuvan annat itsestäsi tällä tekstillä.(?)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:38"]
Näyttää olevan tyäväelle suunnattuja huvituksia, eli ryyppyreissuja. Kukaan järkevistä eli korkeakoulutetuista ystävistäni (huom! ammattikorkeakoulussa koulutettu ei ole korkeakoulutettu) ei käy risteilyillä, eikä ''aurinkomatkoilla''. Kiinassa tykkään käydä, siellä tutustun uusiin mukaviin ihmisiin, enkä juo itseäni humalatilaan. Läskit myös tuppaavat käymään edellämainituissa huvituksissa, tosin onhan se ymmärrettävää koska tyypin 2 diabeetikot ovat keskimääräistä typerämpiä.
[/quote]
Se kirjoitetaan ÄO :D
[/quote]
Tästä kyllä oikein huokuu ap:n älykkyys
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:40"]
[/quote]
[/quote]
ps
minä en ole hullu mutta kaikki muut ovat
[/quote]