Pistin heti aamulla pokasahan käyntiin
Kommentit (26)
Eikö muuta kysyttävää? Olen uhkea nainen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:52"]
Eikö muuta kysyttävää? Olen uhkea nainen.
[/quote]
Höpsis, onanoiva äijä sielä vemputtaa.
Kyllä uhkea nainenkin voi toimia sahurina. Kysyttävää?
Huomiota niinkuin feministit konsanaan mä halajan. Ja enemmän liksaa.
Maalaa sitten perse punaiseksi, pää vihreäksi, takajalka keltaiseksi ja mene torille huomioitavaksi.
Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P
eli olet lihava rekkalesbon oloinen akka. onko elämö kuuten noin mukavaa?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:12"]
Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle? Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P
[/quote]
Mihin tämä liittyi?
Kuka on lihava rekkalesbo? Sahuri on juuri oikeista paikoista uhkea pikku-blondi. Kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:16"]
Kuka on lihava rekkalesbo? Sahuri on juuri oikeista paikoista uhkea pikku-blondi. Kysyttävää?
[/quote]
Miksi pukeudut naiseksi?
Sä oot de sukkauhousuihin pukeutuva mies.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:16"]Kuka on lihava rekkalesbo? Sahuri on juuri oikeista paikoista uhkea pikku-blondi. Kysyttävää?
[/quote]
Eli näet itsesi väärin. Näin kyllä sut lihava rekkalesbon näköinen akka pokasahan kanssa, turha yrittää palstalle tulka valheita jakamaan. Tsi kai sun on vähän pakko kun et sas oikeanlaista huomiota muualtakaan
Tässä se nähdään, että feministeillä onkin oikeasti Suomessa duunia... Uhkeaa sahuri-naista ei näköjään oteta vakavasti. Syytetään rekkalesboksi, sukkahousu-mieheksi.. Mitä vielä? Kysyttävää, ennen kuin lähden sahaamaan taas?
Miten päädyit sahuriksi, uhkea pikku-blondi?
Se jääköön salaisuudeksi, kultaseni. Joku voisi alkaa vaikka kadehtia, kun kuulisi koko stoorin..
No, olisit ostanut puukkosahan, ja muokannut sitä niin että sahan tilalle laittanut kunnon dildon. Ois varmaan sahattavaa riittänyt. Olisit voinut myös sahata itseäsi, eikä olisi varmaan haitannut yhtään!
Näin meilläpäin nais-sahurit tekee.
Hus metsään sika!!!!