Pikkuveljeäni parempaa miestä vaikea löytää
Anteeksi raflaava otsikko. Veljeni opiskelee lääkäriksi eli on älykäs sekä lisäksi empaattinen ja kannustaa minua aina, myös tietenkin nyt, kun minulla ollut jonkin aikaa unettomuusongelma. (hei vaan, siksi täällä) Hän on huumorintajuinen ja pitkän pinnan kehittänyt, koska sisko (minä) ja isä temperamenttisia. Sanonpa suoraan, että HITTO, mistä löydän miehen, jolla nämä ominaisuudet kuin pikkuveljelläni.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:20"]Kokeile toista veljeä.
[/quote]
Ha. Besides, I have only one precious brother. :D -ap
Olen myös koulinut veljestäni hyvä miehen jollekin naiselle. Olkaa hyvät!
Veljen nimi ja osoite äkkiä jakoon niin voi palstan nopein käydä poimimassa!
Taitaa itiksestä löytyä monta parempaa miestä. Kunnon vehkeillä.
Mulla on suojeleva kultainen isoveli. ♡.♡
Monen vieraan naisen mielestä veljesi on varmaan pelottava mulkosilmä. Sukulaissuhteet vaikuttavat sen verran paljon suhtautumiseen.
En siis tarkoita että veljesi olisi objektiivisesti ruma tms. mutta naiset ovat todella herkkiä miehiin verrattuna ja joku miehen mielestä rehti ja kivannäköinen tyyppi voi olla naisen mielestä juurikin pelottava mulkosilmä tai inhottava hyypiö.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:23"]Monen vieraan naisen mielestä veljesi on varmaan pelottava mulkosilmä. Sukulaissuhteet vaikuttavat sen verran paljon suhtautumiseen.
En siis tarkoita että veljesi olisi objektiivisesti ruma tms. mutta naiset ovat todella herkkiä miehiin verrattuna ja joku miehen mielestä rehti ja kivannäköinen tyyppi voi olla naisen mielestä juurikin pelottava mulkosilmä tai inhottava hyypiö.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mikäs sinä olet
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:23"]Monen vieraan naisen mielestä veljesi on varmaan pelottava mulkosilmä. Sukulaissuhteet vaikuttavat sen verran paljon suhtautumiseen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Miksi haukut jonkun veljeä? Atm on vahvana tässä
Minusta taas vaikuttaa että sinun ja veljesi väliin ei voi kukaan tulla saati päästä. Kyllä se tuleva veljesi vaimo on mielestäsi saatanasta seuraava eikä sun tuleva mies tule koskaan olemaan mitään, koska vertaa häntä aina veljeesi. Hyvät suhteet sisaruksiin on todella hieno asia, mutta kun toista palvoo, siitä ei hyvä seuraa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:23"]Monen vieraan naisen mielestä veljesi on varmaan pelottava mulkosilmä. Sukulaissuhteet vaikuttavat sen verran paljon suhtautumiseen. En siis tarkoita että veljesi olisi objektiivisesti ruma tms. mutta naiset ovat todella herkkiä miehiin verrattuna ja joku miehen mielestä rehti ja kivannäköinen tyyppi voi olla naisen mielestä juurikin pelottava mulkosilmä tai inhottava hyypiö. -Mies 29v + 1v- [/quote] Miksi haukut jonkun veljeä? Atm on vahvana tässä
[/quote]En hauku, vaan sanoin vain miten herkkiä naiset ovat ja se johtaa siihen, että naiset muodostavat negatiivisen käsityksen melkein miehestä kuin miehestä ennen kuin mies jollakin hauskalla sutkautuksella pelastaa tilanteen tai vain pahentaa sitä.
Tietenkään omasta lähisukulaisesta nainen ei ajattele noin.
-Mies 29v + 1v-
Tiedän tunteen