Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksi itsenäinen nainen on vastenmielinen?

Vierailija
02.07.2015 |

Miksi vihanne nousee, kun tapaatte naisen joka on kaunis, korkeasti koulutettu, tienaa hyvin ja vastaa deittipyyntöihin heti ystävällisesti, avoimesti ja rehellisesti olevansa onnellinen sinkkuna, eikä kiinnostunut tapailemaan ketään. Miksi moinen herättää niin suurta vihaa että täytyy jopa jäädä vainoamaan ja kaikesta huolimatta painostamaan tapaamiseen, vittuillen "nykynaisten vahvuussyndroomasta". Tätä on tapahtunut todella monien miesten kohdalla!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:02"]

Mitä korkeampi koulutus ja pidempi ura, sitä korkeampi asema, sitä enemmän vapauksia päättää omasta työstään ja työajastaan ja sitä pidemmät lomat. Näin se vaan menee.

[/quote]

Eihän mene. Mulla on aika tehdä mitä haluan ja koska haluan, eikä tarvitse sun tapaan huorata rahaa.

Vierailija
22/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan miehet haluavat itsenäisen naisen ja moni nainen esittää sellaista vielä seurustelun ajan pikkuhiljaa totuuden tullessa esille. Itsenäinen ja itsekäs ovat eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silt ei saa toosaa

Vierailija
24/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:50"]

Tuollainen nainen on yleensä ahne ja pinnallinen, jota kiinnostaa miehessäkin eniten raha.

[/quote]

Minua ei kiinnosta miehessä raha, vaan henkinen kypsyys ja äly. En olisi kiinnostunut jatkamaan keskustelua sellaisen miehen kanssa, joka tekee tuollaisia yleistyksiä. 

ap

[/quote]

Mutta itse saat rankasti yleistää kaikki miehet samaan muottiin jo viestisi otsikossa? Outoa kaksinaismoralismia....

Vierailija
25/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsenäinen nainen. On menestynyt ura (työajat päättää työ en minä, vaativaa hommaa, olen suien puhelimessa viikonloputkin sovittelemassa asioita asiakkaiden kanssa, lapset olen kasvattanut isoiksi yhdessä heidän isänsä kanssa (itseasiassa minulla on lapsia kahden miehen kanssa) En ole koskaan ollut miehen armoilla. En myöskään juo alkoholia enkä paneskele ympäriinsä. Ei kertakaikkiaan riitä aika kaiken työelämän ja urheilun ja sosiaalisen elämän takia. Mä en käsitä miten ympäriinsä paneminen ja juopottelu sekä työssäkäynti pyhänä kolmiona tekee naisesta itsenäisen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme