Miehet, miksi itsenäinen nainen on vastenmielinen?
Miksi vihanne nousee, kun tapaatte naisen joka on kaunis, korkeasti koulutettu, tienaa hyvin ja vastaa deittipyyntöihin heti ystävällisesti, avoimesti ja rehellisesti olevansa onnellinen sinkkuna, eikä kiinnostunut tapailemaan ketään. Miksi moinen herättää niin suurta vihaa että täytyy jopa jäädä vainoamaan ja kaikesta huolimatta painostamaan tapaamiseen, vittuillen "nykynaisten vahvuussyndroomasta". Tätä on tapahtunut todella monien miesten kohdalla!
Kommentit (25)
Ei nouse viha eikä haittaa. Kaikkea hyvää sullekin.
Miksi hakeudut sellaisten miesten pariin joille itsenäinen nainen on vastenmielinen? Joku parinhakuun liittyvä juttu on sinulla todennäköisesti pielessä jos näitä osuu useampiakin kohdalle.
Mitä jos kokeilisit itse olla aloitteellinen etkä jättäisi aloitteen tekemistä miehille? Itsenäistä naista rakastavat miehet eivät ollenkaan pane pahakseen kun sinä olet aktiivinen.
Sen tosiasian takia että kaunis (jos oikeastikkin olet kaunis) nainen on tarkoitettu miehen käyttöön, ei toisin päin, eli komea mies naisen käyttöön, koska nainen toisin kuin mies ei tarvitse visuaalista kiihoittumista seksiä varten, vaan voi suorittaa seksiä vain olemalla tilanteessa läsnä silmät kiinni kuten useimmat naiset ovat.
Ei ole, on hienoa kun nainen ajaa itse nurmikkonsa, huoltaa ja katsastuttaa autonsa, korjaa tietokoneensa, siivoaa asuntonsa, kokkaa ihanasti ja ryyppää kun huvittaa ja panee kun mieli tekee.
Avauksessa kuvailtu nainen tekee kyllä elämässään arkiöisin jotain ihan muuta kuin kyselee tällaista asiaa vauvapalstalla. Vai oliko kysymys fiktiivinen?
Miltä sinusta tuntuis jos ihan kaikki miehet alkais saada vaikka 100 kertaa enemmän rahaa kuin sinä ja sitten kukaan niistä ei olis yhtään kiinnostunut sinusta ja jäisit vasten tahtoas ihan yksin?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:38"]
Avauksessa kuvailtu nainen tekee kyllä elämässään arkiöisin jotain ihan muuta kuin kyselee tällaista asiaa vauvapalstalla. Vai oliko kysymys fiktiivinen?
[/quote]
Miksi kuvailtu nainen ei voisi kesälomallaan käydä lueskelemassa av-palstaa?
ap
Tuollainen nainen on yleensä ahne ja pinnallinen, jota kiinnostaa miehessäkin eniten raha.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:50"]
Tuollainen nainen on yleensä ahne ja pinnallinen, jota kiinnostaa miehessäkin eniten raha.
[/quote]
Ihan kaikkia se raha kiinnostaa, toisia enemmän toisia vähemmän. Mutta ihan jokaisella on ainakin se minimivaatimus, että pitää olla töissä, tai työllistyä piahkoin. Edes ne ihan kamalimmat naiset jotka ei ikinä saa ketään miestä ei kelpuuta työtöntä miestä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:35"]
Ei ole, on hienoa kun nainen ajaa itse nurmikkonsa, huoltaa ja katsastuttaa autonsa, korjaa tietokoneensa, siivoaa asuntonsa, kokkaa ihanasti ja ryyppää kun huvittaa ja panee kun mieli tekee.
[/quote]
Nurmikkoa ei ole, sillä asun täysin urbaanisti. Autoni vien huollettavaksi ja katsastutettavaksi aina ajoissa ja tietokoneet eivät ole sattumalta ongelma, sillä työskentelen / olen työskennellyt niiden parissa jo aika kauan ;) Kokkaan, ryyppään ja panen silloin kuin huvittaa, se pitää paikkansa.
Miehet, joilta olen mainitsemia kommentteja saanut, ovat todella monet olleet kollegoja ja kyseessä työmatkat tai virkistystilaisuudet.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:52"]
[/quote]
Ihan kaikkia se raha kiinnostaa, toisia enemmän toisia vähemmän. Mutta ihan jokaisella on ainakin se minimivaatimus, että pitää olla töissä, tai työllistyä piahkoin. Edes ne ihan kamalimmat naiset jotka ei ikinä saa ketään miestä ei kelpuuta työtöntä miestä.
[/quote]
Tuollaiset ovat joka tapauksessa tavallistakin ahneempia.
[/quote]
Minua ei kiinnosta miehessä raha, vaan henkinen kypsyys ja äly. En olisi kiinnostunut jatkamaan keskustelua sellaisen miehen kanssa, joka tekee tuollaisia yleistyksiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:53"]
Kokkaan, ryyppään ja panen silloin kuin huvittaa, se pitää paikkansa.
[/quote]
Mitään noista et tee silloin kun sua huvittaa. Sä käytät ahneuksissasi suurimman osan ajastasi töihin.
[/quote]
Onko korkeakoulutettu, urallaan menestynyt ja itsenäinen mieskin ahne ja pinnallinen tapaus, jota kiinnostaa naisessa eniten vain raha?
Jännä miten usein menestyneet naiset lytätään (heitä tuntematta, kuten tässäkin esimerkissä on käynyt) ahneiksi ja vittumaisiksi tyypeiksi, mutta menestyneitä miehiä pidetään itsevarmoina ja ihailtavina.
[/quote]
Nurmikkoa ei ole, sillä asun täysin urbaanisti. Autoni vien huollettavaksi ja katsastutettavaksi aina ajoissa ja tietokoneet eivät ole sattumalta ongelma, sillä työskentelen / olen työskennellyt niiden parissa jo aika kauan ;) Kokkaan, ryyppään ja panen silloin kuin huvittaa, se pitää paikkansa.
Miehet, joilta olen mainitsemia kommentteja saanut, ovat todella monet olleet kollegoja ja kyseessä työmatkat tai virkistystilaisuudet.
ap
[/quote]
jos olet vaan vittumainen ja kuiva ja kenties helsinkiläinen?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:59"]
Onko korkeakoulutettu, urallaan menestynyt ja itsenäinen mieskin ahne ja pinnallinen tapaus, jota kiinnostaa naisessa eniten vain raha?
[/quote]
Riippuu ihan siitä mitä se vaatii naiselta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:58"]
Kokkaan, ryyppään ja panen silloin kuin huvittaa, se pitää paikkansa.
[/quote]
Mitään noista et tee silloin kun sua huvittaa. Sä käytät ahneuksissasi suurimman osan ajastasi töihin.
[/quote]
Mitä korkeampi koulutus ja pidempi ura, sitä korkeampi asema, sitä enemmän vapauksia päättää omasta työstään ja työajastaan ja sitä pidemmät lomat. Näin se vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:59"]
[/quote]
ap
[/quote]
jos olet vaan vittumainen ja kuiva ja kenties helsinkiläinen?
[/quote]
Taidat olla 13-vuotias...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:38"]
[/quote]
Miksi kuvailtu nainen ei voisi kesälomallaan käydä lueskelemassa av-palstaa?
ap
[/quote]
Itsenäinen nainen on todennäköisesti aloitteellinen myös keskusteluissa eli minä en tätä yhtään hämmästele. AV-palsta on miehellekin mielenkiintoinen paikka
#3 (m)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:09"]Mun kokemuksen mukaan miehet haluavat itsenäisen naisen ja moni nainen esittää sellaista vielä seurustelun ajan pikkuhiljaa totuuden tullessa esille. Itsenäinen ja itsekäs ovat eri asioita.
[/quote]
Tämä!