Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunny Beach, Bulgaria

Vierailija
02.07.2015 |

Kertokaa te ketkä ootte parin viime vuoden aikana ollu siellä,että minkä hintaset ruuat on ravintolassa?esim. vaikka pizza? Entä juomat ravintolassa? Entä paljon maksaa vaik pullo viinii kaupassa? (Vai myydäänkö edes viiniä kaupassa/pienessä marketissa?) Yritin ettii tietoa netistä Sunny beachin ostos mahdollisuuksista,mut kaikki oli yli 5v. vanhoja...Olisin kiinnostunut myös vaatteista ja kengistä. Pitääkö vielä paikkaansa et siel on useammassa puljussa/kaupassa halvat hinnat? Jos ymmärsin oikein niin puljussa myydään ffeikkimerkkituotteita?  Ja yks kysymys vielä..Olisin kiinnostunut lähtemään jollekin päiväretkelle,mut matkatoimiston kautta ei ainakaan löytyny retkiä..Myykö hotellit päiväretkiä? Vai eikö Sunny beachilla tehä päiväretkiä? 

Kiitos, jos jaksaisitte vastaa!! :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää bussiin ja matkaa iltalehden uutisoimaan afrikan bussimatkalle ja kierrä ympäri maailma sen jälkeen. Pieraise kolme kertaa ja pohdi mitä sanoin! Muista pohtia sitten.

Vierailija
2/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että näitä epämääräisiä tietoja täytyy aina tulkita. Seuraavassa tärkein asia:

- Hinnat ovat paljon edullisempia kuin Suomessa

TARKOITTAA

- Hinnat ovat 9/10 Suomen tasosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin vesipuisto Aqua Paradisen. Vaikuttaa videon perusteella tosi mahtavalta paikalta! :D En malta enää odottaa et pääsis jo lomalle.

Vierailija
4/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Bulgariassa saa olutta kaupasta 0.20e, kuulostaa ihan paratiisiltä.

Vierailija
5/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:37"]

[/quote]

Ja ravintolassa 2e. Ei paha :) Ap

Vierailija
6/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lomakohde, johon en menisi edes ilmaiseksi. Muuten tykkään kaikesta matkustamisesta, kaupungeista ja turistirannoista

Vierailija
7/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:50"]

Tämä on lomakohde, johon en menisi edes ilmaiseksi. Muuten tykkään kaikesta matkustamisesta, kaupungeista ja turistirannoista

[/quote]

Jep jep, mäki ajattelin noin. Nyt ku oon opiskelija ja sitä rahaa ei oo (paljoo) niin tää halppismatka käy mun budjetille loistavasti. Pääasia et meikä pääse rannalle. Ap

Vierailija
8/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:59"]

[/quote]

Jep jep, mäki ajattelin noin. Nyt ku oon opiskelija ja sitä rahaa ei oo (paljoo) niin tää halppismatka käy mun budjetille loistavasti. Pääasia et meikä pääse rannalle. Ap

[/quote]

Olis pakaroidenrasvaaja ap:lle  ;)

Vierailija
9/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:59"]

[/quote]

[/quote]

Olis pakaroidenrasvaaja ap:lle  ;)

[/quote]

No yökk!

Vierailija
10/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sunnylla yhtään ns.siistiä mestaa? Parempi siellä kuin kylmässä Suomessa.

Vierailija
11/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis panokaveri ap:lle

Vierailija
12/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella juntti mesta. Wt ihmisten eka kosketus ulkomaailmaan

Vierailija
13/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan mikään tasokas lomakohde. Hotellialue on sentään suht siisti, mutta muualla tosi likaista ja ränsistynyttä, kerjäläisiä, taskuvarkaita ja turisteja huijaavia kaupustelijoita joka puolella. Matkustelen suht paljon, mutta ainoan turistiripulin ikinä sain Sunny Beachilta. Mutta biitsi on hyvä, aurinko paistaa ja kaikki on halpaa. :) 

Vierailija
14/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai sieltä loisen. 7 kertaa leikattiin ennenkuin saivat pois. Avohaavoilla ei sinne kannata mennä 

Vierailija
15/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:37"]

[/quote]

Ja ravintolassa 2e. Ei paha :) Ap
[/quote]

Mulle kuulostaa pikemminkin painajaiselta.

Vierailija
16/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lähdössä kaveriporukalla Sunny Beachille pian. Plen ollut siellä aiemmin pai kertaa, mutta niistä kerroista on jo vuosia. Tykkäsin ihan hirveesti: halvat ruoat jq juomat ja hyvä yöelämä. Juuri sellanen mesta mikä sopii nuorille :P

Vierailija
17/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
18/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää paikallisbussiin jolla pääsee halvalla ja helposti Nessebariin ja Burgaziin.

Vierailija
19/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:32"]

Hyppää paikallisbussiin jolla pääsee halvalla ja helposti Nessebariin ja Burgaziin.

[/quote]

Mitä siel? Onks ne jotain naapurikyliä?

Vierailija
20/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeviikolla Sunny Beachillä, hotelli ihan kukkaiskadun tuntumassa. Ruoka oli tosi halpaa, heti kun liikkui pois juurikin tuolta kukkaiskadulta. Kaupoissa ruoka ja juomat paljon Suomen hintoja edullisempia. Sunny Beachin vesipuistoa suosittelensuosittelen. Paikalla on paljon tekemis mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan