Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä te aikuiset suojaatte nuppinne helteellä?

Vierailija
01.07.2015 |

Mulla on ongelma kun ulkoilen lasten kanssa paljon ja haluaisin pitää kesämekkoja mutta mulla ei ole päähän mitään suojaa! Lippis ei käy ollenkaan kuin sporttisiin vaatteisiin samoin kun ne tuubihuivit. Saan tosi helposti päänsäryn auringossa ja aina pitäisi olla pää suojattuna. Kertokaa mulle ratkaisu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

About jokainen naistenvaateliike monkista modaan myy erilaisia olkisia lierihattuja eli ei laisinkaan mikään mummojuttu nyt!

Vierailija
2/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. En käytä aurinkolasejakaan, ellei sitten oikeasti paista silmiin kokoajan. Olen auringonpalvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vastaus ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
4/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis on kaunis naisella.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään huivi päässä. Ei mikään navettahuivi kuitenkaan. Sulle kävis joku kesäinen lierihattu jos mekkoja pidät?

Vierailija
6/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa että viikonlopuksikin olen menossa festareille ja hellettä luvattu ja aamusta iltaanhan siellä ollaan ulkona..mistä saisi nättejä huiveja? Muitakin kun niitä iänikuisia jenkkihuiveja..

Vierailija
7/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin lierihattua mutta onko se semmonen vanhojen naisten juttu..mulle tulee mieleen niistä joku hieno vanha rouva..oon 29

Vierailija
8/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattu

Vierailija
9/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käy vaatekaupoissa ollenkaan? Sieltä löytyy myös ratkaisu päähine ongelmaasi.

Vierailija
10/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"]

AP jatkaa että viikonlopuksikin olen menossa festareille ja hellettä luvattu ja aamusta iltaanhan siellä ollaan ulkona..mistä saisi nättejä huiveja? Muitakin kun niitä iänikuisia jenkkihuiveja..

[/quote]

Osta ohut pitkän mallinen huivi ja sido se turbaanin tyylisesti päähän.

http://www.jimjill.com/2013/06/20/summer-of-turbans/

Vierailija
11/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset ja aurinkolasit. Ei ole tullut päänsärkyjä.

Vierailija
12/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan hiukset. Niitä on paljon ja paksulti, joskus rannalla käytän hellehattua.

Vierailija
13/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri oljista punottu lierihattu, oikein sopiva asuste kesäisille mekoille, sellaiset minulla tänään päällä. Vielä kun olisi asuun sopivat espadrillot.

Vierailija
14/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoinen hellehattu. Saan herkästi huonon olon liiallisesta auringonpaisteesta, joten on välttämätön.

Vierailija
15/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin huiveja. Ensin niitä bandana juttuja ja pikkuhiljaa alkoi silmä löytämään kaupoilta erilaisia kivoja huiveja.

Siitä jäi tapa. Vaikka lapset ovat nyt teini-ikäisiä ja vähemmän oleilen suoraan auringossa. Paljon huiveja kertynyt vuosien varrella. Keväällä ja syksyn iltoihin olen alkanut suojaamaan niskaanikin vedolta (joo vanhuus ei tule yksin, ikää 38v! :D). Saahan siitä aina muslimikuittia parilta seurueessa, mutta antaa angstisten ihmisten huudella.

Vierailija
16/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Täytyy marketit vielä kahlata läpi ennen viikonloppua tai sit rohkaistua ostamaan lierihattu, kyllähän se festaritunnelmaan sopii! :) AP

Vierailija
17/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:57"]No mietin lierihattua mutta onko se semmonen vanhojen naisten juttu..mulle tulee mieleen niistä joku hieno vanha rouva..oon 29
[/quote]

Nojaa, minä käytän lierihattua, eikä ole mielestäni mummotyyliä. Olen 22

Vierailija
18/18 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon kanssa mulla on lierihattu. Minusta se on hieno - ei mikään mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän