Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kuorma-autonkuljettajaksi

Vierailija
01.07.2015 |

Minulla on tosiaan kuorma-autonkuljettajan, tai miksei rekkakuskinkin, ammatti tähtäimessä.

Millaiset työajat ja palkkaus? Onko työllisyystilanne hyvä eli tulenko löytämään töitä helposti? Mitä työpaikan saamiseen vaaditaan ja mitkä luvat täytyy olla?

Saa muutenkin kommentoida ja vastailla kysymyksiin :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:47"]

Höpöhöpö. Tyäajat on ihan hyvät. Vaaditaan ammattipätevyys, kuorma-auto kortti tai rekka kortti. Töitä löytyy kun vaan haet ja kortti ja luvat on kunnossa. Palkkaus on itse sovittavissa jos yksityisellä, vähemmän niitä valtion kuskeja tarvitaankaan. Sanoisinko että 2500-5000€.Kk. jää käteen.

[/quote]Jep, ihan hyvät, jos haluaa herättää kukon ja painaa yötäpäivää menemään.

Vierailija
22/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:47"]Höpöhöpö. Tyäajat on ihan hyvät. Vaaditaan ammattipätevyys, kuorma-auto kortti tai rekka kortti. Töitä löytyy kun vaan haet ja kortti ja luvat on kunnossa. Palkkaus on itse sovittavissa jos yksityisellä, vähemmän niitä valtion kuskeja tarvitaankaan. Sanoisinko että 2500-5000€.Kk. jää käteen.
[/quote]

Pelkkää kuorma-autoa saa vissiin ajaa C-kortilla ja rekkaan tarvii CE-kortin? Ajattelin suorittaa armeijassa nuo molemmat ammattipätevyyksineen, kunhan pääsen sotilaskuljettajaksi (ei pitäisi olla vaikeaa). Palvelukseni alkaa siis jo ensi maanantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi