Omistaako täällä kukaan putkirullaa?
Kommentit (13)
Mä tein itselle viemäriputkesta. En saa alaselän lihaksia mitenkään muuten auki kuin rullalla.. venyttely normaalisti ei auttanut yhtään.
Mulla on Rumbleroller, sellainen nystyllinen. Tilasin Terveyskimpan kautta, oisko ollut 35 euroa?
Nystyllisen ostin prismasta. Ihan ok, mutta paras on se oranssi triger point.
Meillä on pari. Ja naapuri rapussa on muutama Rullahuuli .
Mulla on semmoinen vanhanaikainen dildo.
Hehhe, hassua ettei täältä voi juuri koskaan saada asiallista vastausta asialliseen kysymykseen
Mikä on putkirulla? Vain rullahuulen ja dildon tiedän minäkin.
Naisten hieromasauvoja Jahan ne ovat
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:42"]
Mikä on putkirulla? Vain rullahuulen ja dildon tiedän minäkin.
[/quote]
Siis joogarulla. Ihan paskoja vastauksia täällä. Mulla on sellanen ollu varmaan pari vuotta ja mä käytän sitä selkään. Se naksahtaa ja sitten siinä voi taittaa selkää toisin. Tosi hyvä ja jotkut väittää että se on sama kun kävisi kiropraktikolla en oo koskaan käynyt.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:01"]Siis joogarulla. Ihan paskoja vastauksia täällä. Mulla on sellanen ollu varmaan pari vuotta ja mä käytän sitä selkään. Se naksahtaa ja sitten siinä voi taittaa selkää toisin. Tosi hyvä ja jotkut väittää että se on sama kun kävisi kiropraktikolla en oo koskaan käynyt.
[/quote]
Eipä sinunkaan. Vastaus ole kovin kummoinen. Hinta?
Mulla on sellainen pehmeämpi pilatesrulla ja sit kova proroller, joka on aivan paras lihaskalvojen rullailuun... Sattuu vaan jotkut kohdat niin s**tanasti. Netistä oon tilannut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:01"]Siis joogarulla. Ihan paskoja vastauksia täällä. Mulla on sellanen ollu varmaan pari vuotta ja mä käytän sitä selkään. Se naksahtaa ja sitten siinä voi taittaa selkää toisin. Tosi hyvä ja jotkut väittää että se on sama kun kävisi kiropraktikolla en oo koskaan käynyt. [/quote] Eipä sinunkaan. Vastaus ole kovin kummoinen. Hinta?
[/quote]
Vastasin kyllä hyvin ja en muista enää muttei ollut halvin kun suositeltiin.