Pikkuteinien muoti menee vuosi vuodeltä överimmäksi
Tänään näin 13-15 vuoden ikäisellä tytöllä pitsihipstereiksi naamioidut mikrosortsit. Että sillä lailla. Kattoisitte vähän lastenne perään. Tietenkin on jokaisen oma asia, miten pukeutuu, mutta toi alkaa mennä jo liiallisuuden puolelle. Teki pahaa kattoa. Tyttö ei vielä tajua hävetä paljastavaa pukeutumistaan.
Kommentit (65)
Joo ei oikeuta raiskaamaan mutta edesauttaa sitä kuitenkin. Missä on tyttöjen vanhempien vastuu. Mulla kaksi poikaa ja tollaset tytöt ei meille pääse.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:29"] Mutta mitä ovat pitsihipstereiksi naamioidut minishortsit? Eiku onko ne sellaset kalsarinnäköiset? Eikun ei. Hö, en ymmärrä?! [/quote] Näyttää tämmöisiltä, muttei ole yhtä ihonmyöntäiset, ja kangas on hiukan paksumpaa. http://www.kiinanmuuri.fi/image/cache/data/aikuisille/seksikkaat-alusasut/alushousut/11012402/ab9381183fd3a21743b1-500x500_0.jpg -ap [/quote] No voi hyvä jeesus sentään! Mutta itse asiasta en tiä mitä olisin mieltä. Toisaalta en haluaisi että lapset esiintyisivät julkisesti varta vasten seksikkäissä asuissa. Toisaalta muistan kuinka mukavat pienet mikrot oli pikkuteininä kesällä. Joskin en kyllä ollut mitään pitsejä tai muuta tuollaista edes ajatellut.
[/quote]
Ai oliko mikroja ennenkin? Itse olen 90-luvun alkupuolen lapsi, eikä mun nuoruudessa käytetty mikroja. Minisortseja oli, mutta ei niissä sentään pakarat vilkkunu. -ap
[/quote] aa, totta! Eipä tosiaan peppu vilkkunut eli ihan sellaiset minishortsit olivat. Oikein ellokselta tilatut.
Onko jotain tilastollista näyttöä pukeutumisen ja raiskatuksi tulemisen yhteyksistä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:46"]Onko jotain tilastollista näyttöä pukeutumisen ja raiskatuksi tulemisen yhteyksistä?
[/quote] Kun ottaa huomioon että suurin osa raiskauksista tapahtuu kotona tai ainakin jonkun tutun toimesta niin vähän epäilyttää toi pukeutumisen yhteys asiaan. Ja muissakin tapauksissa veikkaisin alkon olevan vaatteita merkittävämpi tekijä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:38"]
Niin? Miks se teitä haittaa?
[/quote]
Haittaa sikäli, että toivon, ettei lapsiparkaa kourita tai muuten ahdistella. -ap