Mies: valitsetko...
Olisi kiinnostavaa kuulla miesten preferenssejä!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusten perusteella mitä helpommin nainen saa orgasmin, sitä enemmän hän haluaa seksiä, joten valinta on helppo.
Oletko itsekäs? Kun se nainen voi saada sen vieläkin helpommalla ja noopeammin ihan tosta vaan joko olman sitä yhdyntää tai sillä peinellä lisästimulaatiolla.
Ja eikö se mies ole se joka panee, joten jos se nainen ei saa, niin kenenkähän on vika..
En ole, kiitos kysymästä. Kumppaneina on ollut naisia, jotka saavat yhdynnässä helposti ja useasti ja toisaalta naisia, jotka saavat 30-60min suuseksisession päätteeksi, jos hyvin käy. Arvaa kumpi ryhmä on halunnut enemmän seksiä?
Minä juuri sulle kirjoitin, että vielä helpommin ja nopeimmin voi saada, ja sellainenkin nainen voi haluta vaikka kuinka paljon, kuten minä, ja ihan oikeesti joka ikinen päivä, ja pitkässä liitossa. Montakin kertaa päivässä. Ja siis saan ihan muutamassa minuutissa tai minuutissa yhdynnässäkin, sillä miehen itsensä antamalla lisä stimulaatiolla.
Miksi tämä on joistakin niin ikävää? Kaikkihan tietävät jo sen tosiasian, että suuriosa naisista EIVÄT saa pelkällä yhdynnällä.
Ei ole ikävää tehdä toiselle orkkuja suulla ja/tai käsin.
ON ikävää jos kyseessä on nainen, minkä kanssa se tekeminen kestää aina ihan tolkuttoman pitkään ja on silloinkin todella epävarmaa.
Sori vaan, mutta jälkimmäisten orgasmivaikeus on harvoin partnerin vika.
Siis minuutti tai 2 liian pitkä aikako? Ja yhdynnässä orgasmitta jäminen on vain naisen "syy", niinkö meinasit? Mies esim voi panna sillai, ettei ollenkaan tule naiseen kiinni, eli nylkyttä kaukaa...
1-2min ei ole liian pitkä aika. 1h on liian pitkä aika. Tämäkö nyt oli se tarkennus mitä ohipuhumisellasi ja jänkkäämiselläsi hait?
On olemassa naisia joita voi stimuloida parhaalla ykkösruutiinillaan maailman kiihottavin super-lover kaksi tuntia putkeen ja orkkua ei tule. Onko tämä sinulle mahdotonta ymmärtää?
Ja tällöin ongelma on naisen ja naisessa.
Varmaan voiollakkin joku. Mutta minäsanoin, että minä saan muutamassa minuutissa, jopa minuutissa. Etkö itse ymmärrä? Älä itse jänkkää! Minähän noin kirjoitain.
Kai meitä voi olla miljoonaerilaista saajaa, niin muuten miehissäkin. Joskus ei vaan kuti lähde ei millään, ja joku räjähtää reisille. Eikö tämä ole ymmärrettävää?
Ei tässä keskustella sinun seksitavoistasi, vaan siitä millaisia mieltymyksiä miehillä on naiskumppaninsa orgasmin suhteen. Pää pois omasta perseestäsi, kiitos.
Siis muulla kuin yhdynnässä saava nainen on huono? Eli se elää se aate, että miehen kalulla on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Siis muulla kuin yhdynnässä saava nainen on huono? Eli se elää se aate, että miehen kalulla on saatava.
Keskustelu ei koske kenenkään hyvyyttä tai huonoutta. Keskustelun aihe on miesten mieltymykset edellä mainitun aiheen suhteen.
Todettakoon tähän kuitenkin se, että sinä olet huono kun yrität vääntää joka keskustelun oman hauraan egosi ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tää kysely on hieman huono tai lähinnä liian lokeroiva.
No ei sellaista miestä varmaan olekaan, joka ei mieluiten toivoisi kumppaninsa saavan ja haluavan orgasmeja yhdynnässä. Tämähän ei tarkoita sitä ettei tämä nainen saisi myös muilla tavoilla, joten seksi hänen kanssaan olisi monipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusten perusteella mitä helpommin nainen saa orgasmin, sitä enemmän hän haluaa seksiä, joten valinta on helppo.
Tämä on niin totta! Yhdynnässä helposti orgasmin saava kumppani on myös minun kokemusteni mukaan halukkain ja estottomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Yhdynnässä helposti orgasmin saava kumppani on myös minun kokemusteni mukaan halukkain ja estottomin.
Eli, miehen "kokemukseni mukaan" on arvokas mielipide, mutta naisen ei. Eli jos minä saan hyvin helposti ja nopeasti, niin olen tollo, joka pitäs ajaa keskustelusta ulos. Niimpä.
Halukas ja estoton voi olla nainen joka ei saa suorassa pelkässä yhdynnässä. Nainenhan voi saada vaikka miten monta orkkua ihan muuten ja helposti. Sellainen tietystu myös haluaa seksiä toki paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ei koske kenenkään hyvyyttä tai huonoutta. Keskustelun aihe on miesten mieltymykset edellä mainitun aiheen suhteen.
Todettakoon tähän kuitenkin se, että sinä olet huono kun yrität vääntää joka keskustelun oman hauraan egosi ympärille.
Sun egosi tässä on hauras, kun tarvitset sen kalusi siihen egosi pönkitykseen sitä tarvitset.
Ja sinä voit sanoa toista ihmistä huonoksi jonkun lauseen perusteella.
Saa tai ei, mutta tässä keakustelussa on yksi nainen jota en huolisi edes rahasta. Kh. Tärkeintä naisessa on se mitä tältä yhdeltä puuttuu. Onhan se mukava laueta samaan aikaan, mutta ei ole mikään ehdottomuus. Yleisesti mitä helpommin saa orgasmin, sitä mukavampaa ja rennompaa seksi on. Kun orgasmi ei ole kiven alla, niin voi keskittyä nauttimaan siitä seksistä aivan eri tavalla.
Voin vastata tähän oman mieheni puolesta. Naisen joka saa yhdynnässä. Minä en saa. Saan kielellä jos mies jaksaa tarpeeksi kauan. Tai saan jos käytän lelua yhdynnän aikana klitorista stimuloimalla. Mutta, mies on kyllästynyt tähän touhuun enkä saa enää kielihoitoa laisinkaan. Myöskään leluja ei enää käytetä yhdynnän aikana. Surina kuulemma häiritsee ja pilaa fiilistä. Joten suuseksiä saa nykyään vain mieheni ja seksi on ainoastaan yhdyntää ilman esileikkejä ja loppuu miehen laukeamiseen. Ymmärrän kyllä toisaalta, mutta kyllä se välillä pahaltakin tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata tähän oman mieheni puolesta. Naisen joka saa yhdynnässä. Minä en saa. Saan kielellä jos mies jaksaa tarpeeksi kauan. Tai saan jos käytän lelua yhdynnän aikana klitorista stimuloimalla. Mutta, mies on kyllästynyt tähän touhuun enkä saa enää kielihoitoa laisinkaan. Myöskään leluja ei enää käytetä yhdynnän aikana. Surina kuulemma häiritsee ja pilaa fiilistä. Joten suuseksiä saa nykyään vain mieheni ja seksi on ainoastaan yhdyntää ilman esileikkejä ja loppuu miehen laukeamiseen. Ymmärrän kyllä toisaalta, mutta kyllä se välillä pahaltakin tuntuu.
Noh,tämä vahvistaa käsitykseni tällaisista miehistä. Olempa pahoillani puolestasi. Miksi viitsit vielä antaa mitään miehellesi, en ymmärrä.
Itse saan tosi helposti, vaan en pelkällä yhdynnällä, mutta eihän se haittaa, ei minua eikä miestäni. Ainoastaan tota yhtä vainohullua miestä näköjään, joka vielä tuntuu tietävän muka minkäkin kirjoituksen takana on. Osaa vain olla epäkohtelias, joten vain alleviivaa omaa persoonaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh,tämä vahvistaa käsitykseni tällaisista miehistä. Olempa pahoillani puolestasi. Miksi viitsit vielä antaa mitään miehellesi, en ymmärrä.
Itse saan tosi helposti, vaan en pelkällä yhdynnällä, mutta eihän se haittaa, ei minua eikä miestäni. Ainoastaan tota yhtä vainohullua miestä näköjään, joka vielä tuntuu tietävän muka minkäkin kirjoituksen takana on. Osaa vain olla epäkohtelias, joten vain alleviivaa omaa persoonaansa.
Noh, en ymmärrä miksi en antaisi? Eihän se mieheni vika ole jos minä olen naisena ns.huono.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata tähän oman mieheni puolesta. Naisen joka saa yhdynnässä. Minä en saa. Saan kielellä jos mies jaksaa tarpeeksi kauan.
Kauanko on "tarpeeksi kauan"?
Epäilen että syy miehen kyllästymiseen on siinä, että aika alkaa olla jo niskan/kielen kestokyvyn rajoilla ja homma tuntuu enemmän työltä kuin huvilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne muut asiat painaa, mutta ei se mieltä ylentävää ole kun itse ei saa orgasmia kuin joskus kovalla lisä stimuloinnilla. Mieheni ex-vaimo taas sai helposti ja nimenomaan yhdynnässä. Ja meni mies aikoinaan sanomaan senkin, miten hyvältä se tuntuu alhaalla kun puristaa. Jep,jep. Jotenkin aina ollut tämän takia ns. Vajaa olo. Joten aloittajalle joka ilmeisesti haluaa leijua sillä että miehet haluaa mieluummin naisen joka saa helpolla niin onnea, taidat olla oikeassa. Me muut ollaan huonoja ja viallisia naisia.
Älä paina itseäsi äläkä muitakaan naisia alas tuollaisella. Miehesi kommentit eivät olleet kovinkaan fiksuja sinua ajatellen. Yleensä ottaenkin eksäseksien läpikäyminen uuden kumppanin kanssa ei ole mitenkään tarpeellista, ellei ole ollut jotain uutta suhdetta haittaavaa. Ota mieheltä kaikki hyvä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekäs? Kun se nainen voi saada sen vieläkin helpommalla ja noopeammin ihan tosta vaan joko olman sitä yhdyntää tai sillä peinellä lisästimulaatiolla.
Ja eikö se mies ole se joka panee, joten jos se nainen ei saa, niin kenenkähän on vika..
En ole, kiitos kysymästä. Kumppaneina on ollut naisia, jotka saavat yhdynnässä helposti ja useasti ja toisaalta naisia, jotka saavat 30-60min suuseksisession päätteeksi, jos hyvin käy. Arvaa kumpi ryhmä on halunnut enemmän seksiä?
Minä juuri sulle kirjoitin, että vielä helpommin ja nopeimmin voi saada, ja sellainenkin nainen voi haluta vaikka kuinka paljon, kuten minä, ja ihan oikeesti joka ikinen päivä, ja pitkässä liitossa. Montakin kertaa päivässä. Ja siis saan ihan muutamassa minuutissa tai minuutissa yhdynnässäkin, sillä miehen itsensä antamalla lisä stimulaatiolla.
Miksi tämä on joistakin niin ikävää? Kaikkihan tietävät jo sen tosiasian, että suuriosa naisista EIVÄT saa pelkällä yhdynnällä.
ON ikävää jos kyseessä on nainen, minkä kanssa se tekeminen kestää aina ihan tolkuttoman pitkään ja on silloinkin todella epävarmaa.
Siis minuutti tai 2 liian pitkä aikako? Ja yhdynnässä orgasmitta jäminen on vain naisen "syy", niinkö meinasit? Mies esim voi panna sillai, ettei ollenkaan tule naiseen kiinni, eli nylkyttä kaukaa...
1-2min ei ole liian pitkä aika. 1h on liian pitkä aika. Tämäkö nyt oli se tarkennus mitä ohipuhumisellasi ja jänkkäämiselläsi hait?
On olemassa naisia joita voi stimuloida parhaalla ykkösruutiinillaan maailman kiihottavin super-lover kaksi tuntia putkeen ja orkkua ei tule. Onko tämä sinulle mahdotonta ymmärtää?
Sulla se ongelma näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla se ongelma näyttää olevan.
Ei onneksi nykyisen puolison kanssa. Mutta orgasmiongelmaisiakin on ollut toki.
Kuinka montaa naista sinä olet yrittänyt auttaa saamaan orgasmin ja oliko naisissa eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, en ymmärrä miksi en antaisi? Eihän se mieheni vika ole jos minä olen naisena ns.huono.
Annatko miehesi määrittää (tai jonkun muun miehen...) mikä nainen on huono. kertomasi perusteella pitäisin miestäsi nyt kyllä huonona, en sinua. Eikä sun tarvitse alistua tuollaiseen kaameeseen osaan.
Minä valitsen ilman muuta yhdynnässä helposti saavan ja haluavan naisen. Minusta on kyllä erittäin mukavaa antaa naiselle orkkuja ihan millä tavalla vaan, mutta se orgasmivaikeuksista kärsivien naisten alemmuudentunto syö fiilistä. Mieluiten siis nainen, jolla ei vaikeuksia saada sekä yhdynnässä että muuten, ja siksi ei tarvitse potea itsetunto-ongelmia. Oikeassa elämässä sitä tosin joutuu tyytymään vähempään, mutta onhan se kiva haaveilla.
Varmaan voiollakkin joku. Mutta minäsanoin, että minä saan muutamassa minuutissa, jopa minuutissa. Etkö itse ymmärrä? Älä itse jänkkää! Minähän noin kirjoitain.
Kai meitä voi olla miljoonaerilaista saajaa, niin muuten miehissäkin. Joskus ei vaan kuti lähde ei millään, ja joku räjähtää reisille. Eikö tämä ole ymmärrettävää?