Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iivo Niskanen luovutti

Vierailija
17.02.2022 |

ja lähtee kotiin krsken kisoja. Aika moukkamaista käytöstä. Kun yhteisillä rahoilla reissaa, olisi edes sen verran ollut urheiluhenkeä, että olisi jäänyt tsemppaamaan muita jos ei itse enää jaksa hiihtää.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo ei ole kuitenkaan Teräsmies, jonka varassa on koko valtion hiihto oli sitten vapaa tai perinteinen, sprinttimatka, 10 vai 50 km. Ei muissakaan lajeissa urheilija osallistu joka ikiseen kisaan.

Vierailija
42/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ollut edes 50 km.  28 km.  Oli järkevää jättää hiihtämättä moinen epämatka.

Sitä suuremmalla syyllä olisi kannattanut osallistua eikä luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iivo ei ole kuitenkaan Teräsmies, jonka varassa on koko valtion hiihto oli sitten vapaa tai perinteinen, sprinttimatka, 10 vai 50 km. Ei muissakaan lajeissa urheilija osallistu joka ikiseen kisaan.

50 km oli joka tapauksessa laji, johon hän etukäteen oli ilmoittautunut. Ei vaan luottanut itseensä, kun piti norjalaisia niin paljon parempana kuin mitä he lopulta osoittivat olevansa.

Vierailija
44/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 km oli joka tapauksessa laji, johon hän etukäteen oli ilmoittautunut. Ei vaan luottanut itseensä, kun piti norjalaisia niin paljon parempana kuin mitä he lopulta osoittivat olevansa.

Miten niin oli etukäteen ilmoittautunut? Eivät urheilijat ilmoittaudu kisoissa millekään matkalle itse, vaan joukkueen johto ilmoittaa pari päivää ennen kilpailua, ketkä joukkueesta hiihtävät ko. kilpailussa.

Vierailija
45/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ainakin on päinvastoin ihan hienoa, että osataan myös ajatella ja arvostaa omaa tilannetta ja terveyttä. Niitä urheilijoita ketkä on pilanneet terveytensä ja kuntonsa velvollisuudentunnosta mahtuu 20 tusinaan.

Ei siellä yksikään kilpailisi, jos pelkästään omaa terveyttään ajattelisi. Aina löytyisi syitä, miksi ei kannata osallistua.

Jokainen arvioi itse plussat ja miinukset. Jos on selkeästi enemmän miinusta, on vain tervettä osata sanoa ei.

Eiköhän värisuora riitä jo yksistä olympialaisista.

Vierailija
46/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin oli etukäteen ilmoittautunut? Eivät urheilijat ilmoittaudu kisoissa millekään matkalle itse, vaan joukkueen johto ilmoittaa pari päivää ennen kilpailua, ketkä joukkueesta hiihtävät ko. kilpailussa.

Olihan se itsestään selvää, että hän on Suomen ykkösmies siihen kisaan.

Edellisten olympialaisten tähän päivään saakka hallinnut ko. matkan mestari sananmukaisesti luovutti mestaruutensa muille.

Vierailija
47/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osallistuisi kisaan missä huonot mahikset pärjätä vain sen takia, että jotkut sohvaperunat haluaisi röhnöttää telkkarin edessä ja tuulettaa mitalia.

Vierailija
48/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako mitalia nämä valittajat on itse hiihtäneet?

Vierailija
49/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osallistuisi kisaan missä huonot mahikset pärjätä vain sen takia, että jotkut sohvaperunat haluaisi röhnöttää telkkarin edessä ja tuulettaa mitalia.

”Huonot mahikset” on aika suhteellinen käsite verrattaessa sinun ja Iivon mahdollisuuksia olympiatasolla hiihdettäessä.

Vierailija
50/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä joku niin mielensä pahoitti siitä, että joku teki fiksun valinnan.

Mökö mökö.

Vierailija
51/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livo on nolo. Tai mikä lie Iiro olikaan. Petturilla on monta nimeä. PTHYI!

Vierailija
52/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röhnöttäjät voisi kokeilla itse voittaa kaikki mitalit ja vasta sitten urputtaa.

Vierailija
53/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ratkaisu.   Aina tunteella tehty päätös ei ole se paras.

Vierailija
54/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä joku niin mielensä pahoitti siitä, että joku teki fiksun valinnan.

Mökö mökö.

Itseasiassa huonon valinnan, koska matka lyheni ja kilpailun aloitusajan myöhäistämisen ansiosta keli parani. Eipä ollutkaan niin rankat olot mitä etukäteen pelkäsi.

Vierailija
55/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, menkää valittajat itse suksimaan. Veikkaan, että hiihdätte 2 km

Vierailija
56/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä ihmettelen Iivon ratkaisua että hän oli kuitenkin edellisten olympialaisten kultamitalisti kyseisellä matkalla ja tällä kertaa katsoi yrittämättäkään ettei hänellä ole edes mahdollisuutta puolustaa titteliään.

Vierailija
57/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta mitalia sohvallaröhnöttäjät on voittaneet?

Vierailija
58/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä ratkaisu.   Aina tunteella tehty päätös ei ole se paras.

Mitä muuta kuin tunteella tehtyä se on, että kuvittelee jo etukäteen miten kurja fiilis se on, kun on kylmää ja rankkaa ja jää mitaleitta, vaikka kisa ei ollut vielä alkanutkaan ja monta yllätyskäännettä lopulta muuttikin tilanteen aivan toiseksi?

Vierailija
59/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, menkää valittajat itse suksimaan. Veikkaan, että hiihdätte 2 km

Minä en hiihdä senttiäkään. Vajakkien touhua, mikä tekee myös Iivosta vajakin.

Vierailija
60/78 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä ihmettelen Iivon ratkaisua että hän oli kuitenkin edellisten olympialaisten kultamitalisti kyseisellä matkalla ja tällä kertaa katsoi yrittämättäkään ettei hänellä ole edes mahdollisuutta puolustaa titteliään.

Vuonna 2018 hiihdettiin pertsaa, äly hoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän