Räppäri Uniikki, 40, haaveilee yhä perheestä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/711ed3b2-8337-4a47-959b-6a13de…
Eevi Teittinen purki kihlauksen 2016, 19-vuotias oli seuraavana. Nyt seurustelee taas noin 12 vuotta nuoremman kanssa.
Taitaa jäädä ilman lapsia, naiset haluavat vain hyötyä rahasta ja kuuluisuudesta.
Miehelläkin voi jää lapset tekemättä kun juuttuu ikuiseen nuoruuteen.
Eevi muuten teki lapsen isokokoisen UFC-miehen kanssa, uskon että ulkonäöllä on sittenkin naisille merkitystä vaikka rahaa on.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v on miehelle ihan perusikä tulla isäksi. Etenkin jos tykkää nuoremmista naisista.
Se on lopulta aika pieni naisjoukko joka tykkää vanhemmista miehistä. Kyllä sitä isäehdokasta yleensä etsitään oman ikäisistä. Voi sen vanhemman miehen rahoilla jonkin aikaa pitää hauskaa, mutta ei hänen kanssaan perhettä haluta.
Oma mieheni on itseäni 15v vanhempi ja oli jo pitkälti yli 40v ensimmäisen kerran isäksi tullessaan. On ollut upea isä lapsillemme. Miksi ihmeessä miehille pitäisi asettaa joku ikäraja isäksi tulolle, kun kerran luontokaan ei ole tätä tehnyt. Ehkä se on jopa luonnollista, että nainen etsii vähän kypsemmän kumppanin itselleen, koska monet miehet ovat valmiita "asettumaan aloilleen" vasta vanhempina kuin naiset. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, että 40v mies vielä haluaa isäksi.
Varmasti kuitenkin tiedät että noin suuret ikäerot eivät ole kovin yleisiä. Sinä kuulut siihen pieneen ryhmään jolle iällä ei ole väliä. Suurin osa kuitenkin edelleen mieluiten pariutuu samaa ikäluokkaa olevan ihmisen kanssa. Itse en vilkaisisikaan Uniikin ikäiseen, vaikka olisi kuinka varakas, mukava ja vaikka mikä julkkis. Niin vanhat eivät vaan kiinnosta siinä mielessä. Olen 13 vuotta nuorempi.
En minä tässä mitään ikärajoja ole asettamassa, mun puolesta joku voi lisääntyä vaikka satavuotiaana jos pystyy ja haluaa. Kuitenkin se, kuinka realistista se on, on toinen juttu.
Eikö teille ole opetettu, että niitä ihmisen ominaisuuksia, ulkoisiakaan, joille hän ei voi mitään, ei kommentoida ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ap:n mielestä Uniikin kohdalla voi hyötyä kuuluisuudesta tai rahasta? Ei ole mitenkään erityisen tunnettu ja suosittu. Omat vuosituloni ovat suuremmat kuin hänen. Uniikki ei millään lailla kuulu mihinkään tuloeliittiin.
Kyllä vastavalmistuneelle/ juuri työuran aloittaneelle naiselle kelpaa merkkilaukut ja Thaimaan matkat. Eevin tulot oli ehkä Uniikin tasoa, myöhempien tyttöystävien tuskin.
Ja olet oikeassa, ei kukaan kolmekymppinen uraatekevä ja hyvin ansaitseva nainen seurustelekaan Uniikin kanssa, juuri siitä on kyse tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Uniikki on julkkis, joten hänellä on ihan kohtuuhyvät mahdollisuudet perheeseen. Tavismies olisi jo hyvin myöhään liikenteessä.
Mun mies oli 41v, kun saimme esikoisemme. Aloimme seurustella, kun minä olin 29v ja mies 39v. Eli kyllä kuule "tavismieskin" voi tulla vielä nelikymppisenä isäksi, kunhan vain osuu kohdalle hieman nuorempi rakkaus.
Yhä ole ne yhdessä, 12 vuoden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole opetettu, että niitä ihmisen ominaisuuksia, ulkoisiakaan, joille hän ei voi mitään, ei kommentoida ilkeästi.
Mutta naisen pitää olla nuori ja ns. hyvännäköinen.
Ikäviä kommentteja. Toivottavasti saisi perheen, vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Liian nuoria valitsee. Eivät vielä tiedä haluavatko lapsia vai ei. Kannattais valita joku joka on n. 35 ja pahassa vauvakuumeessa, niin kyllä tulis lapsia.
Ei vaan taida olla kovin hedelmällinen enää sellainen. Tuosta 10 v pois niin on, ja jaksaa hoitaa lasta. Ja on vielä energiaa makkarissakin.
Välillä mietin tällaisissa julkkisketjuissa, että mitä jos nämä keskustelut koskisikin itseäni.
Että tuntemattomat ihmiset täällä setvii mun yksityiselämääni ja perhehaaveilujani. Aivan järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Isän iän vaikutus lapsen terveyteen
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/isan-korkea-ika-voi-ol…
Suora lainaus tuolta linkistäsi:
"Sekä isän korkea (yli 30 vuotta) että nuori (alle 25 vuotta) ikä lisäsivät riskiä sairastua skitsofreniaan" - hahha, eli öööö, ainoastaan ikävuosien 25-30 välillä miehen kandee tehdä lapsia? :DDD
Salli mun nauraa.
Meidän suvussa lapsia on tehty jo useiden sukupolvien ajan kakskymppisestä päälle nelikymppiseksi, ja moni mies - kuten oma isäni - on tullut isäksi vielä kuuskymppisenä.
Kenelläkään lapsista ei ole merkittäviä terveyshuolia. Voi tietty olla, että oma sukuni on jotenkin megasupertervettä geeniä, hah, mutta uskoisin että ihan keskivertoa. Eli ei isän korkea ikä suoraan tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin tällaisissa julkkisketjuissa, että mitä jos nämä keskustelut koskisikin itseäni.
Että tuntemattomat ihmiset täällä setvii mun yksityiselämääni ja perhehaaveilujani. Aivan järjetöntä.
Jos olisit julkkis, se mahdollisuus olisi tietenkin olemassa. Varmasti tämä Uniikkikin tietää haastatteluja antaessaan ja haaveistaan kertoessaan, että ne saattavat herättää keskustelua. Sen verran pitkään on kuitenkin julkisuudessa ollut. Jos ei halua että jotain asiaa ruoditaan, jättää sitten kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nuoria valitsee. Eivät vielä tiedä haluavatko lapsia vai ei. Kannattais valita joku joka on n. 35 ja pahassa vauvakuumeessa, niin kyllä tulis lapsia.
Ei vaan taida olla kovin hedelmällinen enää sellainen. Tuosta 10 v pois niin on, ja jaksaa hoitaa lasta. Ja on vielä energiaa makkarissakin.
Ai että naisen pitää olla 15 v nuorempi seksipeto ja 25 että jaksaa olla äiti? Ihan järkyttävän misogyninen kommentti. Ja täällä muka pilkataan miestä. Mutta fantasiat meillä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän itse tuo asian julkisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniikki on julkkis, joten hänellä on ihan kohtuuhyvät mahdollisuudet perheeseen. Tavismies olisi jo hyvin myöhään liikenteessä.
Mun mies oli 41v, kun saimme esikoisemme. Aloimme seurustella, kun minä olin 29v ja mies 39v. Eli kyllä kuule "tavismieskin" voi tulla vielä nelikymppisenä isäksi, kunhan vain osuu kohdalle hieman nuorempi rakkaus.
Yhä ole ne yhdessä, 12 vuoden jälkeen <3 kolme lasta ehdittiin saada :) eli miehille tuo nelkytvee ei oo mikään ehdoton raja!
Ihana positiivinen tsemppikommentti,jossa mukana oikein henkilökohtainen avautuminen, ja heti jotkut katkerat alapeukuttaa :D
Samaa mieltä olen, ettei nelikymppisen miehen kannata vielä luopua toivosta. Uniikki vaikuttaa symppikseltä, toivottavasti saisi kaipaamansa perhe onnen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eiköhän nämä siellä sisäpiirissään ruodi naisten ulkonäköä vielä pikkasen rajummin kuin mitä täällä on Uniikin ulkonäköä kommentoitu.
Vierailija kirjoitti:
Esikoisia yli 40-vuotiaille miehillekin syntyy vähän
No eiköhän joku tällasen varakkaan julkkiksen lapsen äidiksi suostu, vaikka olisi 70v. Voi olla että Uniikille ei vaan kelpaa kuka tahansa.
Eikö tämä keski-ikäinen käppänä biletä erinäisten seiskan roska-julkkisten ja jopa rikoksiin sortuneiden kanssa?
Muutama kuukausi seurustelua jonkun nuoren bimbon kanssa ja kertoo lehdessä haluavansa lapsia huhheijaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ap:n mielestä Uniikin kohdalla voi hyötyä kuuluisuudesta tai rahasta? Ei ole mitenkään erityisen tunnettu ja suosittu. Omat vuosituloni ovat suuremmat kuin hänen. Uniikki ei millään lailla kuulu mihinkään tuloeliittiin.
Kyllä vastavalmistuneelle/ juuri työuran aloittaneelle naiselle kelpaa merkkilaukut ja Thaimaan matkat. Eevin tulot oli ehkä Uniikin tasoa, myöhempien tyttöystävien tuskin.
Ja olet oikeassa, ei kukaan kolmekymppinen uraatekevä ja hyvin ansaitseva nainen seurustelekaan Uniikin kanssa, juuri siitä on kyse tässä keskustelussa.
Ihmeellisiä oletuksia teet naisista. Suurinta osaa naisista ei kiinnosta merkkilaukut ja Thaimaan matkat tai jos kiinnostaa, niin he ostavat ne itse. Vertaat taas kaikkia naisia johonkin Sofia Belorfiin.
Ehkä olisi parempi, että noi geenit häviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eiköhän nämä siellä sisäpiirissään ruodi naisten ulkonäköä vielä pikkasen rajummin kuin mitä täällä on Uniikin ulkonäköä kommentoitu.
Just tämä. Jokainen voi googlettaa mistä sisäpiirissä puhutaan...
Tämä. Nuoret kaupunkilaisnaiset eivät halua lapsia kovin nuorena, ja ne harvat jotka haluavat, tekevät ne oman ikäisten naapurinpoikien kanssa.
Mutta Uniikki on mukava tyyppi, varakas ja julkkis, joten varmasti löytää yli nelikymppisenäkin lisääntymishaluisen, hedelmällisen naisen.
Ylipäätään kaikki ihmiset -niin miehet kuin naisetkin- löytävät halutessaan itseään reilusti nuoremman kumppanin, mutta valikoima vaan on suppeampi kuin oman ikäisten joukosta varsinkin nuorena.