täysin uupunut
Mistä apua? Nyt pitäis raahautua ulos ja kauppaan.
En jaksaisi mitään.
Kommentit (12)
Sama. Mun on pitänyt mennä lääkäriinkin jo kuukausi, siivota kämppä, hoitaa raha-asioita, ja muutenkin huolehtia itsestäni, mutta en vain pysty. Päivät valuvat käsistä ja tunnen olevani huono ihminen. :( Tänään kävin parin kilsan päässä lidlissä, kun muutaman päivän oon syönyt pelkkää kaurapuuroa, ja olen ollut loppupäivän valehtelematta niin poikki, että vielä kahden tunnin päiväunien ja kahden kahvimukillisen jälkeenkin tuntuu, että voisin vain nukkua, nukkua ja nukkua..
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:23"]Mielenterveystoimistosta.
[/quote]
Ihan fyysisenä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:32"]Sama. Mun on pitänyt mennä lääkäriinkin jo kuukausi, siivota kämppä, hoitaa raha-asioita, ja muutenkin huolehtia itsestäni, mutta en vain pysty. Päivät valuvat käsistä ja tunnen olevani huono ihminen. :( Tänään kävin parin kilsan päässä lidlissä, kun muutaman päivän oon syönyt pelkkää kaurapuuroa, ja olen ollut loppupäivän valehtelematta niin poikki, että vielä kahden tunnin päiväunien ja kahden kahvimukillisen jälkeenkin tuntuu, että voisin vain nukkua, nukkua ja nukkua..
[/quote]
Sun pitäis syödä paremmin.
Mulla on samaa vaivaa. Voisin taas mennä nukkumaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:32"]Sama. Mun on pitänyt mennä lääkäriinkin jo kuukausi, siivota kämppä, hoitaa raha-asioita, ja muutenkin huolehtia itsestäni, mutta en vain pysty. Päivät valuvat käsistä ja tunnen olevani huono ihminen. :( Tänään kävin parin kilsan päässä lidlissä, kun muutaman päivän oon syönyt pelkkää kaurapuuroa, ja olen ollut loppupäivän valehtelematta niin poikki, että vielä kahden tunnin päiväunien ja kahden kahvimukillisen jälkeenkin tuntuu, että voisin vain nukkua, nukkua ja nukkua..
[/quote]
Sun pitäis syödä paremmin.
Mulla on samaa vaivaa. Voisin taas mennä nukkumaan.
Ap
[/quote]
En jaksa tehdä ruokaa, vaikka tiedänkin, että se voisi osaltaan auttaa tähän, mutta en toisaalta kuitenkaan usko, että huono ravinto olisi ainoa syy tälle kuolemanväsylle.. Sori. En nyt osaa oikein auttaa, kun samassa ojassa makaan. T. 4
Ihminen passivoituu ihan uskomattoman nopeasti, jos ei tee juuri mitään.
Nyt ylös ja ulos. Alkuun vaikka sinne kauppaan, kävelylle, kirjastoon, minne vaan yhtään huvittaa. Ruokavalio kuntoon ja unirytmiä järkevämmäksi, päiväunet pois. Jos ei yhtään ala helpottaa, niin lääkäriin.
Mä käyn ulkona mutta uupumus voi silti tulla.
Ja sisällä oltava sisähommien takia ja uupumuksen takia mistään ei tuu valmista.
Ap
Itse en fyysisestä rasituksesta uuvu. Ihmisen keho on luotu liikkumaan. Kun uuvun, se johtuu kohtuuttomasta henkisestä taakasta. Uupuminen ei silloin parane sillä että juoksen vielä kovempaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:02"]Itse en fyysisestä rasituksesta uuvu. Ihmisen keho on luotu liikkumaan. Kun uuvun, se johtuu kohtuuttomasta henkisestä taakasta. Uupuminen ei silloin parane sillä että juoksen vielä kovempaa.
[/quote]
Se on erilaista se fyysisestä rasituksesta uupuminen.
Kilpirauhasen vajaatoiminta tai diabetes. Millaset hemoglobiiniarvot? Suosittelen käväisemään lääkärissä..
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:38"]Kilpirauhasen vajaatoiminta tai diabetes. Millaset hemoglobiiniarvot? Suosittelen käväisemään lääkärissä..
[/quote]
Kilpirauhaskoe otettu muutama kuukausi sitten.
Hg oli alhainen mutta normaalin rajoissa.
Mielenterveystoimistosta.