Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi maksaa asuntolainan?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen nainen, parisuhteessa miehen kanssa. On myös lapaet. Seksi ei minua kiinnosta, sitä on kerran viikkoon. Mies haluaa enemmän ja murjottaa jos ei saa. Onko yleistä ajatella, että annetaan sitten jotta perherauha/mies pysyy ja tulee maksettua kiva koti ja elämä pysyy ennallaan?

Jos asuisin yksin en edes runkkaisi enempää kuin kerran viikkon. Varmaan vähemmän.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittasitko olla antautumatta seksiin mikäli et itse pidä siitä. Sinun keho ja sinun määräysvalta siihen. Ei parisuhteessakaan kuulemma tarvi toisen tarpeita yhtään huomioida, mikäli ei halua.

Vierailija
2/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa sinulla mielestäsi on suhteessa seksin lisäksi? Miksi mies jäisi seksittömään suhteeseen kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla mielestäsi on suhteessa seksin lisäksi? Miksi mies jäisi seksittömään suhteeseen kanssasi?

Huh miten kammottava mielipide. Siis tuo että seksi pitäisi parisuhteen kasassa.  Voihan sitä antaa miehelleen luvan käydä vaikka hoitamassa tuon tarpeen jossakin muualla mikäli itse ei halua seksiä ja mies haluaa..

Vierailija
4/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän monipiippuinen juttu. 

Sinun ei tarvitse harrastaa seksiä yhtään sen enempää kuin haluat. Sitä ei kukaan muu voi määritellä. Mutta toisaalta ei sen miehenkään ole pakko jäädä suhteeseen, jossa ei saa seksiä. Se on kuitenkin useille tärkeä osa parisuhdetta. 

Eroatteko vai annatko miehelle luvan käydä vieraissa?

Vierailija
5/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antaisi miehelle, jos itseä ei huvita. Tuohan on ihan maksullisen hommaa, jos harrastaa seksiä ylläpitoa vastaan.

Vierailija
6/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh miten kammottava mielipide. Siis tuo että seksi pitäisi parisuhteen kasassa.  Voihan sitä antaa miehelleen luvan käydä vaikka hoitamassa tuon tarpeen jossakin muualla mikäli itse ei halua seksiä ja mies haluaa..

Enpä jos mies tuntee itsensä torjutuksi, mikä antaa tilaa uudelle ihastukselle? Kyse ei enää olekaan pelkästä seksistä.

Vierailija
7/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan luvan miehelle ottaa jalkavaimo seksihommiin. Ap

Vierailija
8/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten seksin merkitystä ensin vähätellään ja vieraissakäynti on kuitenkin maailman suurin juttu, josta laitetaan lusikat jakoon.

Vierailija
9/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se ihastuu jalkavaimoonsa ja jättää sinut?

Vierailija
10/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiva koti ja kaiken pysyminen ennallaan on niin tärkeää?

Vierailija
11/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko todella olla yhdessä miehen kanssa jolla on "jalkavaimo"?

Vierailija
12/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittasitko olla antautumatta seksiin mikäli et itse pidä siitä. Sinun keho ja sinun määräysvalta siihen. Ei parisuhteessakaan kuulemma tarvi toisen tarpeita yhtään huomioida, mikäli ei halua.

Sarkasmiakos yritit?

-Jos et, niin tiesitkös, ettei seksitön yhdessä asuminen ole parisuhde. On kämppiksiä ja kalakavereita ja ties mitä.  Miksi ihmeessä olet lähtenyt tuollaiseen juttuun mukaan, joka ei kiinnosta. Oletko asunnoton luuseri, kuulostaa sille.

Vierailija
13/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tullaan nyt lähelle erästä tabuasiaa. Moni ns kunnollinen parisuhde on itse asiassa prostituutiota. Tätä ei paheksuta toisin kuin selkeämpää ja rehellisempää huoraamista.

Vierailija
14/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja tullut. Tarkennan: seksi kerran viikossa menettelee, kahdesti on jo pakkopullaa. Kodin ja perhe-elämän haluaisin pitää just näin, lukuunottamatta seksiä. Mutta mitä enemmän se pakkopullaa, sitä ällömpää siitä tulee. Ap.

Vierailija
15/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ajattelisin että paljonkin. En myöskään itse ole miehen kanssa seksin vuoksi (yllätys) vaan perhe-elämän, parisuhteen, kumppanuuden, miellyttävän elämän, rakkauden ym. vuoksi. Myös siksi että meillä on lapsia. Mutta onko tässä ongelman juuri: eikö miehelle parisuhteessa ole kuin tuo seksi - ilman sitä olen joku kalakaveri.

Vierailija
16/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia kommentteja tullut. Tarkennan: seksi kerran viikossa menettelee, kahdesti on jo pakkopullaa. Kodin ja perhe-elämän haluaisin pitää just näin, lukuunottamatta seksiä. Mutta mitä enemmän se pakkopullaa, sitä ällömpää siitä tulee. Ap.

Seksiä ei ole pakko olla joka päivä, mielellään kuitenkin 3-4 krt viikossa. Nyt kun olen ollut koronassa niin ei jaksa panna, kerta viikkoon on riittänyt koska meinaa tulla keuhkot pihalle ja sydäri.

1-2 kertaa on mulle liian vähän säännöllisessä terveessä elämässä. Tästä on vaimon kanssa keskusteltu monta vuotta. Häntä varmaan oikeasti huvittaisi kerran kuussa, mutta kun perinpohjin hänelle selvitin, että seksin puute ei ole pelkkää seksin puutetta, vaan myös henkistä väkivaltaa ja arvottomuuden tunnetta ja mielen pahoitamista siitä, etyä toinen ei halua sua fyysisesti, niin ollaan nyt kuitenkin päästy pikkuhiljaa jonkinlaiseen kompromissiin. Tiedän ettei hän aina halua, mutta tekee silti alotteita, mistä olen iloinen. Ja useimmiten suostuu jos teen aloitteen.

Me käytiin läpi vaihtoehdot, jotka olisi olleet ero, tai minulle oikeus hankkia seksi muualta. Ei vaimolle, koska hänelle sitä olisi tarjolla jatkuvasti kotonakin. Nämä vaihtoehdot eivät sitten olleet hyviä, joten pitkän harjottelun ja yrittämisen kautta on nyt päästy tähän. Mulla ei nyt juuri ole valittamista.

Vierailija
17/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä ollut aloittajan kommentti. Ap

Vierailija
18/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei ole pakko olla joka päivä, mielellään kuitenkin 3-4 krt viikossa. Nyt kun olen ollut koronassa niin ei jaksa panna, kerta viikkoon on riittänyt koska meinaa tulla keuhkot pihalle ja sydäri.

1-2 kertaa on mulle liian vähän säännöllisessä terveessä elämässä. Tästä on vaimon kanssa keskusteltu monta vuotta. Häntä varmaan oikeasti huvittaisi kerran kuussa, mutta kun perinpohjin hänelle selvitin, että seksin puute ei ole pelkkää seksin puutetta, vaan myös henkistä väkivaltaa ja arvottomuuden tunnetta ja mielen pahoitamista siitä, etyä toinen ei halua sua fyysisesti, niin ollaan nyt kuitenkin päästy pikkuhiljaa jonkinlaiseen kompromissiin. Tiedän ettei hän aina halua, mutta tekee silti alotteita, mistä olen iloinen. Ja useimmiten suostuu jos teen aloitteen.

Me käytiin läpi vaihtoehdot, jotka olisi olleet ero, tai minulle oikeus hankkia seksi muualta. Ei vaimolle, koska hänelle sitä olisi tarjolla jatkuvasti kotonakin. Nämä vaihtoehdot eivät sitten olleet hyviä, joten pitkän harjottelun ja yrittämisen kautta on nyt päästy tähän. Mulla ei nyt juuri ole valittamista.

Tämä olisi kamala painajainen. Miksi ei vaikka tyydyttää itseään jos toinen ei halua? Veikkaan että vaimosi ei todellakaan pidä seksistä kanssasi kun pitää pakolla sitä tehdä. Eikö sekään haittaa sinua?

Vierailija
19/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän monipiippuinen juttu. 

Sinun ei tarvitse harrastaa seksiä yhtään sen enempää kuin haluat. Sitä ei kukaan muu voi määritellä. Mutta toisaalta ei sen miehenkään ole pakko jäädä suhteeseen, jossa ei saa seksiä. Se on kuitenkin useille tärkeä osa parisuhdetta. 

Eroatteko vai annatko miehelle luvan käydä vieraissa?

Niin, vai jatkanko kuten ennenkin ja annan vaikka en halua, jotta kaikki pysyy ennallaan? Tässäpä se juuri on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme