Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä radiokanavaa seuraat? Onks mitään mistä tulis vaan musaa eikä tota ainaista höpötyspuhetta?

Vierailija
17.02.2022 |

Yleensä tykkään pitää radiota auki, mutta ENÄÄ en kestä noita höpinöitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taajuus?

Vierailija
2/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä kuka jaksaa kuunnella kaupallisia kanavia. Juontajat on liki poikkeuksetta sivistymättömiä, huono yleistieto ja pääasiallisena antina tuntuu olevan kertoa "hauskoja" juttuja. Joskus olen oikeasti laittanut autossa radion kiinni ja selittänyt lapsille, että nyt tuli radiosta väärää tietoa, juontaja teki nyt virheen ja asia on oikeasti näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari ja ysäri.

Vierailija
4/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kuuntelemaan radiota. Jokaisella kanavalla on se vakio levykokoelma, josta soitetaan ne samat kappaleet päivästä toiseen. Välispiikkeinä heitetään iltapäivälehtien uutisia muutaman päivän takaa.

Vierailija
5/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet musiikki-ihminen, löytyy paljon nettiradioita missä ei höpötellä kuin pakolliset tunnarit. Itse tykkään Radio Paradisesta mutta genreistä löytynee ihan joka lähtöön. Kannattaa tutkia nettiradiosovelluksia rohkeasti.

Vierailija
6/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kuuntelisin mieluimmin hyvää höpötystä, eli asiallista puheohjelmaa, jossa ei olisi yhtään mainoksia. Toisaalta tiedän kuitenkin, ettei minua kiinnostavia aiheita ihan jatkuvasti puheohjelmiin osu, niin kompromissina kuuntelen mainos kanavaa ja usein hiljennän mainosten ja musiikin ajaksi juuri kuuluvalle voimakkuudelle, ja puheen ajaksi taas kovemmalle.

Musiikkia tulee ihan liikaa joka tuutista ja aina samoja kappaleita.

Vierailija
7/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kuuntele pelkkää musiikkia?

Vierailija
8/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIi jaksa kuunnella kun se on väsätty niiin kliinisen financiall estetiiikan mukaan että jos joku muoviaivo tollasta haluaa kuulla niiin tuliisi jo se tekoälyrobotti.

Vierailija
9/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiradio. Löytyy ympärimaailmaa kanavia ja musiikkia kaikkeen makuun ilman höpötyksiä.

Vierailija
10/10 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIi jaksa kuunnella kun se on väsätty niiin kliinisen financiall estetiiikan mukaan että jos joku muoviaivo tollasta haluaa kuulla niiin tuliisi jo se tekoälyrobotti.

Tollkunmies aivoille hyväää kohtuuudella.