Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa lapsillenne käytöstapoja jo tissillä.

Vierailija
25.09.2006 |

kahdella ystävälläni suht samanikäiset lapset n.3-vuotiaat.

Toisen lapsi kahvipöydässä. Saisinko maitoa, kiitos rakas äiti, saisinko nousta leikkimään ym.

Toisen lapsi, anna maitoa jos ei heti saa alkaa huutamaan ja kiljumaan. Vaatii lisää, heittelee pullan murusia ympärinsä, juoksentelee pitkin huoneita. Äiti ei edes viitsi komentaa vaan lapsen vaatiessa kaataa monotonisesti maitoa lasiin, kunnes itse räjähtää ja alkaa huutaa pää punaisena kuten lapsikin. Kamalaa katseltavaa!!

Oletteko samaa mieltä? Kuri ja käytöstavat pitää olla joka päivä läsnä heti syntymästä asti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja, kun äidit täältä kyselee, miten saa jonkun aivan käsittämättömän huonosti käyttäytyvän ison lapsen kuriin...no siinäpä se, kun tilannetta ei pitäisi koskaan päästää lipsumaan käsistään. HArvoin ne lapset alkaa vaan yhtenä päivänä käyttäytyä kurittomasti ja huonosti, yleensä siinä käydään pitkä tie, jolloin vanhemmat eivät vaan pidä kiinni kasvatusvastuustaan, vaan menevät siitä mistä aita on matalin (=antavat lapselle periksi tämän kiukutellessa tai sulkevat vaan silmänsä kun eivät jaksa kasvattaa).

Vierailija
2/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nääs mieleen se amerikkalainen julkispariskunta/parenting-kirjailijat, jotka suosittelivat mm. antamaan ihan pikkuvauvalle tissillä luunapin tai kipeän läppäisyn, jos se imee liian kovaa tai puree nänniä tms... Oppii heti alkuun... :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin juttelen sille. Kun on syönyt sanon kiitos maidosta. ja kehun kun röyhtäisee ym. Ja meinaan alkaa heti kun rupee syömään niin samalla tavalla " puhumaan hänen puolestaa" ja kun oppii itse puhumaan niin vaatimaan samaa!

Vierailija
4/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole " tissillä" opettanut mitään vaan omalla esimerkillä. Ei lapsi opi kunnollisia käytöstapoja jos esimerkki on huono.

Vierailija
5/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten syömättä. ei se mun mielestäole väkivaltaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme